Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

20 hours ago, Titleist said:

Een deftige bestemming en je hebt daar geen last van, ze zitten achter een gordijn. Je kan er wel eens door draven om de benen te strekken en daar ergens achteraan eens serieus naast de pot te zeiken want turbulentie.

ÒP de vlieger heb ik daar geen last van. Maar op de lichthaven krijg ik er regelrecht groene dhiaree van 🤬

Het begint al op de weg naar de luchthaven waar ze allemaal op de sukkel hun weg zoeken. Daarna staan of lopen ze overal in de weg. Bij het boarden denken ze allemaal dat ze business vliegen of een Gold card hebben en eens ze aan boord komen beginnen ze vanaf de eerste rij te kijken of ze al aan zetel 28B zijn. 🤦🏼‍♂️ Alsof er bij de luchtvaartmaatschappijen grapjassen zitten die denken van “weetewa? We gaan de zetelrijen es in willekeurige volgorde zetten. Wordt lachen als ze aan boord gaan 😈”.  

Vliegen en op hotel gaan = werk (in mijn geval sinds een 20 tal jaar nu 😐)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Quote

Tentatively called the 545e xDrive, the new 5 Series PHEV will borrow the electrified powertrain of the facelifted 7 Series, where a six-cylinder engine is mated to an electric motor for a combined output of 389 horsepower (290 kilowatts). The system will be retuned to deliver in the region of 375 hp (279 kW) in the updated 5 Series.

 

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Stancke zei:

Hier ook terug te spotten met trekhaak :)

Is dat een 545e? Aan wat kan je dat zien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die quote van de 545e ook gevonden op internet, maar wat hier niet gepost werd is dat dit nog niet zeker is, en dat de facelift pas wordt voorgesteld eind 2020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Is dat een 545e? Aan wat kan je dat zien?

 

Of het een 45e is, dat weet ik niet maar wel een hybride.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
6 uren geleden, Rabbit zei:

Stop de persen !!

https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1643440

de verlichte grille is beschikbaar !! 

😂

Al eventjes, denk ik. Tijdje terug al bijna even verwonderd als jij dat feit onder de aandacht gebracht. :lol:  

China en Rusland willen dat, dus ja....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gTa zei:

Al eventjes, denk ik. Tijdje terug al bijna even verwonderd als jij dat feit onder de aandacht gebracht. :lol:  

China en Rusland willen dat, dus ja....

 

Dat was op de X6 maar niet op de 5 reeks (denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

Dat was op de X6 maar niet op de 5 reeks (denk ik)

Jaja, sowieso, op andere modellen!

Absurd. :fp:

Maar "IRL valt dat wel mee en je went er meteen aan" en zo. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Phil zag in de config dat de 5 nu ook gebruik maakt van Live Cockpit (IDE 7?) en het digitale scherm van de 3-reeks. Kunnen ze IDE6 upgraden naar IDE7 of is dat no-go wegens ander display?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk maar triestig zo ene politiek. In 2016 heb ik nog een ID4, daarna zijn we in 3 jaar even veel versies vooruitgesprongen. 

@vince522 zijn 5 is ook al oude brol ondanks de investering van ren idrive pro. 

Je zou je toch echt beginnen ontzien om je geld aan zo een idrive te geven 🤨 beter gewoon car play nemen en de rest laten zitten. Als dat al mogelijk is ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tommie zei:

Lijkt me gewoon Mediterranblau te zijn.

Damn. Ik vond die kar in kwestie wel geslaagd. Het Verwondert me dat je die kleur (hopelijk heb ik t juist @Tommie 😂) niet meer ziet in combi met M pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Heb er zo al een paar verkocht in die kleur en yes, ik vind dat zelf ook héél knap.

Toch kiest de meerderheid nog altijd voor Carbonzwart of Safierzwart. :) 

Ik zou ook voor dat blauw gaan. Carbonzwart echt wat beu gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid