Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Ik heb een 530e in Berinangrau met M Pack en die bicolor 19" in bestelling staan voor de showroom. Ik dénk dat dat toch wel dik gaat zijn.

Maar in 2D zijn al die velgen spuuglelijk, klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Vandaag eerste LCI van dichtbij gezien, was een een Luxury line in het wit en moet zeggen dat die nieuwe achterlichten nog bombastischer overkomen door het 3D effect. Wellicht beter te pruimen icm een donker kleur.

@Tommie foto's van de showroom config?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎/‎08‎/‎2020 om 07:34, vince522 zei:

Vandaag eerste LCI van dichtbij gezien, was een een Luxury line in het wit en moet zeggen dat die nieuwe achterlichten nog bombastischer overkomen door het 3D effect. Wellicht beter te pruimen icm een donker kleur.

@Tommie foto's van de showroom config?

Op onze FB te vinden! 530i Touring M Sport Edition in Tansanit. Heb ook een 530e M Sport in Bernina. De LCI is oprecht énorm geslaagd, heel knappe wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Op onze FB te vinden! 530i Touring M Sport Edition in Tansanit. Heb ook een 530e M Sport in Bernina. De LCI is oprecht énorm geslaagd, heel knappe wagen.

Is dat BMW Juma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Tommie said:

Nein, Patrick Smets.

Check!

 

Rij jij nu toevallig met die X5 in Tansanit? Het zou mijn keuze zijn de dag van vandaag. Wat een combinatie! Goed gedaan iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tommie zei:

Op onze FB te vinden! 530i Touring M Sport Edition in Tansanit. Heb ook een 530e M Sport in Bernina. De LCI is oprecht énorm geslaagd, heel knappe wagen.

Inderdaad zeer mooi. De velgen zijn wel een afknapper voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, davy said:

Wanneer komt de 530e nu uit in touring? Of is deze al leverbaar?

Is al een tijdje bestelbaar. Productie start vanaf november.

1 nadeel: velgen zijn max. 18 inch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎/‎08‎/‎2020 om 22:57, D Squaloid zei:

Check!

 

Rij jij nu toevallig met die X5 in Tansanit? Het zou mijn keuze zijn de dag van vandaag. Wat een combinatie! Goed gedaan iig.

Ja en nee. Niet met die DIE X5 op FB, want daar heb ik maar 4 weken mee gereden en verkocht voor een zot bedrag.

Ik heb nu een identieke Tansanit, maar met volleder Merino Tartufo. Magnifique, al zeg ik 't zelf.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Tommie zei:

Ja en nee. Niet met die DIE X5 op FB, want daar heb ik maar 4 weken mee gereden en verkocht voor een zot bedrag.

Ik heb nu een identieke Tansanit, maar met volleder Merino Tartufo. Magnifique, al zeg ik 't zelf.

Zonder korting? :D Want boven cataloog mag wellicht niet

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Challazer zei:

Zonder korting? :D Want boven cataloog mag wellicht niet

Was al ingeschreven, dus ik kon in feite vragen wat ik wil...

Maar inderdaad, zelfs na 1ste inschrijving en met 2500km verkocht aan nieuwprijs zonder korting.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/8/2020 om 13:18, Tommie zei:

Op onze FB te vinden! 530i Touring M Sport Edition in Tansanit. Heb ook een 530e M Sport in Bernina. De LCI is oprecht énorm geslaagd, heel knappe wagen.

Tiens… jij die een nieuw BMW model énorm geslaagd vindt :D😘

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Was al ingeschreven, dus ik kon in feite vragen wat ik wil...

Maar inderdaad, zelfs na 1ste inschrijving en met 2500km verkocht aan nieuwprijs zonder korting.

Gelijk een G-klasse :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard. Productie is al gestart sinds 07/2020. Wagen staat overal in de showrooms en élke concessie heeft een 530e LCI als demo, of anders afspreken in het BMW Driving Center via je verkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
1 hour ago, Thebiemerke said:

G30 545e

 

Duidelijk sound engineering, klinkt goed.

Testauto heeft ook de nieuwe Sensatec bekleding, gewatteerd en geperforeerd itt Dakota leder, zeer knap voor standaard te zijn (icm M Sport).

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid