Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Op 26/3/2021 om 20:05, BMWMB zei:

Zo’n Alpina B5e, dat was nog eens iets. emoji7.png

Allez jong, een hybride was toch het slechtste wat je kon nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook zo, hybride is willen en niet kunnen, maar als het dan toch niet anders kan, dan is zo’n 545e wel een leuk pakket, en zou een B5e nog cooler zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mijn mening. Hybride is een uitvindsel van merken met verbrandingsmotoren die geen EV's willen of kunnen maken. Ik denk dat het vooral 'willen' is, want ze willen nog zo lang als mogelijk verbrandingsmotoren verkopen. Ik had veel liever een elektrische 5 gezien, maar dat zit er niet snel aan te komen helaas.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, BMWMB zei:

Dat is mijn mening. Hybride is een uitvindsel van merken met verbrandingsmotoren die geen EV's willen of kunnen maken. Ik denk dat het vooral 'willen' is, want ze willen nog zo lang als mogelijk verbrandingsmotoren verkopen. Ik had veel liever een elektrische 5 gezien, maar dat zit er niet snel aan te komen helaas.

 

Tgoh, sneller dan je zou denken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Dat is mijn mening. Hybride is een uitvindsel van merken met verbrandingsmotoren die geen EV's willen of kunnen maken. Ik denk dat het vooral 'willen' is, want ze willen nog zo lang als mogelijk verbrandingsmotoren verkopen. Ik had veel liever een elektrische 5 gezien, maar dat zit er niet snel aan te komen helaas.

 

:lolz:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/3/2021 om 12:39, BMWMB zei:

Dat is mijn mening. Hybride is een uitvindsel van merken met verbrandingsmotoren die geen EV's willen of kunnen maken. Ik denk dat het vooral 'willen' is, want ze willen nog zo lang als mogelijk verbrandingsmotoren verkopen. Ik had veel liever een elektrische 5 gezien, maar dat zit er niet snel aan te komen helaas.

 

Ben je nu serieus of is dit een grap? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Maxime S said:

Ben je nu serieus of is dit een grap? 

Serieus. :lol:

Ik zou Tesla wel eens een deftige PHEV willen zien maken... Of deftige auto, for that matter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik zou liever zo’n M550i hebben dan een M5. Meer dan snel genoeg, en de V8 klinkt precies beter.

Idem, maar voor mij dan wel eentje die langs Alpina is gegaan en van wat extra kofferruimte werd voorzien.
Aka: een B5 touring. :inlove: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Idem, maar voor mij dan wel eentje die langs Alpina is gegaan en van wat extra kofferruimte werd voorzien.
Aka: een B5 touring. :inlove: 

idem, B5 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 292 pk aan het einde klopt niet, want dat is enkel in Xtraboost, wat nooit gebruikt werd. De tests zijn dus met max. 252 pk uitgevoerd.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Phil zei:

Die 292 pk aan het einde klopt niet, want dat is enkel in Xtraboost, wat nooit gebruikt werd. De tests zijn dus met max. 252 pk uitgevoerd.

Zou dat veel schelen in die cijfers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tommie zei:

40pk? :D Ja.

Er is altijd iets als automerken theorie, en realiteit 😛 Rijdt dat eigenlijk goed zo een 530e?

Want ik heb echt slechte herinnering aan mijn 520d, ik vond dat geen motor voor die kist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Phil zei:

Die 292 pk aan het einde klopt niet, want dat is enkel in Xtraboost, wat nooit gebruikt werd. De tests zijn dus met max. 252 pk uitgevoerd.

Hoe werkt dat dan precies? Boost voor beperkte tijd?

Voor 252 pk dan wel mooie cijfers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, William Blake zei:

Hoe werkt dat dan precies? Boost voor beperkte tijd?

Voor 252 pk dan wel mooie cijfers.

Een 10 seconden ofzo, daar ben je dus niet veel mee. Dat is enkel op papier en aan de toog goed, voor de taks en verzekering is dat minder interessant. Ik vind die 2 liter overigens nog steeds niet mooi klinken onder vollast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat het officieel 252 pk is. Maar dan nog is 25 seconden naar 200 km/h best loom en sleep je (te) veel extra gewicht mee.

aangepast door krikke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid