Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Een dikke M550i in een knappe kleur. Deze ligt net laag genoeg, en ook de velgen vind ik superknap. Hier een Individual lichtbeige interieur in. 🤩

spacer.png

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Phil zei:

Nope, sorry. Een velg van een ander model mogen we ook niet zomaar monteren...

Jeetje.. dus standaard gamma, M performance voor 5 G30 LCI of aftermarket. En het set van de M sport edtition of de M550i?
Ik heb nochtans een overzicht gevonden uit een M performance brochure waar staat dat de Styling 863m frozen gold past op de 5- en de 8-serie:

https://shop.bmw.nl/bmw-nl/nl_NL/p/originele-bmw-accessoires/bmw-m-performance/m-performance-wielen/20-bmw-m-performance-y-spaak-styling-763-m-zomerwiel/PID_603658michelinpilotsupersportva24535r2095yha27530r2097yfrozengoldmattohnerunflatmitrdc/

Of atermarket:

https://www.richlandforged.com/product/-project-n-rburg-rf-gt4-/17

 

2 uren geleden, BMWMB zei:

Flikker eens met uw lichten hé, want ik merk u nooit op. Je rijdt dus een A6?

Met ons, en met de firma gaat het eigenlijk heel goed. We hebben ook wel last van Corona, maar beperkt.

Of mijn volgende terug een Tesla zal worden weet ik niet, maar ik denk wel dat het weer een EV zal zijn, en geen hybride. Ik vind de 545e ook een heel mooie auto, maar het stoort mij dat 'm zo hoog op z'n poten staat...

Zal ik doen! Volledig zwarte A6, ja.
Door de werken aan de Europalaan missen we elkaar wel.

aangepast door Roox
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Een dikke M550i in een knappe kleur. Deze ligt net laag genoeg, en ook de velgen vind ik superknap. Hier een Individual lichtbeige interieur in. 🤩

spacer.png


Zalig! Waarin verschilt de M550i ophanging dat deze lager ligt?
De M550i heeft standaard adaptieve ophanging, maar dan ligt deze nog steeds lager dan wanneer je de adaptieve ophanging kiest bij de gewone 5.

@BMWMB wat heb je destijds gestoken op je 530d om ‘m te verlagen?
Kan dit bij de g30 (530e/545e) ook nog?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb destijds mijn 530d verlaagd met verlagingsveren van AC Schnitzer, maar perfect was dat niet. Beter is een schroefkit, maar noch verlagingsveren, noch een schroefkit zijn vandaag te verkrijgen op een 545e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/11/2020 om 17:59, Phil zei:

Duidelijk sound engineering, klinkt goed.

Testauto heeft ook de nieuwe Sensatec bekleding, gewatteerd en geperforeerd itt Dakota leder, zeer knap voor standaard te zijn (icm M Sport).

@Phil Dashboard en deuren, of ook zetels Sensatec?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Lotuzzz said:

Dus dat standaard M-interieur is niet meer alcantara op ne vijf?

Jawel, maar sensatec is een gratis optie.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd hoe de motor van zo’n G30 550i het doet. De vorige was namelijk een handgranaat.

aangepast door Order66
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Order66 zei:

Benieuwd hoe de motor van zo’n G30 550i het doet. De vorige was namelijk een handgranaat.

explain ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Kan een afbeelding zijn van auto en weg

Begegnung am Irschenberg: @bmw 545e mit Alpina Rädern und roter OAL-Zulassung: Kommt der Alpina-Plug-in?

Bron: vision.mobility via Facebook/Instagram.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Roox zei:

Kan een afbeelding zijn van auto en weg

Begegnung am Irschenberg: @bmw 545e mit Alpina Rädern und roter OAL-Zulassung: Kommt der Alpina-Plug-in?

Bron: vision.mobility via Facebook/Instagram.

Ow 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Rabbit said:

Ow 🤩

Zou je durven een berline nemen? Want de 545e is niet beschikbaar als touring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vince522 zei:

Zou je durven een berline nemen? Want de 545e is niet beschikbaar als touring.

Dat zou - als de vraag zich stelt - inderdaad het grootste struikelblok zijn ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M550i bestaat ook niet als touring, maar Alpina gebruikt die motorisatie/basis wel voor hun B5 (die wél als touring verkrijgbaar is).
Gezien Alpina met bepaalde modellen sterk op de Europese markt inzet, zou het nog wel eens kunnen dat zo een "B5e" wél als touring komt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Phil said:

Als die niet op 50 gram of minder zit heeft het weinig zin natuurlijk.

Weinig zin voor ons hier inderdaad, maar voor andere markten kan dat misschien wel interessant zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/28/2021 at 10:18 PM, BMWMB said:

Een dikke M550i in een knappe kleur. Deze ligt net laag genoeg, en ook de velgen vind ik superknap. Hier een Individual lichtbeige interieur in. 🤩

spacer.png

Is dat Aventurinrot II? Iemand die dat kan weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid