Ga naar inhoud

F430 vs 991'GTS


Salokin

F430 - 991 GTS  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. F430 - 991 GTS



Aanbevolen berichten

Op 10-11-2016 om 22:03 zei Brunault:

Je gaat het beklagen als je de 2de keuze zou kopen
Had ik een gewone 997 gekocht ipv de RS dan had ik me daar jaren mee beklaagd
Net zoals dat geel op de GTs
Duur maar mijn goesting



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

'k Moest aan je denken.

IMG_3828.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Beau:

Nogmaals, spaar gewoon door voor een 458. Geen manuele boite maar dat zal je snel vergeten zijn.

Bij Porsche doen ze hun best om een uitgebreide testrit te regelen, de verkoper is weliswaar nog niet vanachter zijn bureau gekomen maar soit.  

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

:D Die doet dat nooit tenzij om pinten te gaan schellen.

Ik volg de meesten wel in hun statement dat een F430 veel specialer is om mee te rijden. De enkele keren dat ik 't geluk had om daarmee te rijden: ge weet niet waar eerst gegoosebumpt van al die hyperspeciale indrukken die heel die auto u geeft. En ik denk dat dat bij die kar nooit zal vervagen: het blijft speciaal. Veel specialer in ieder geval dan bij een 911, zelfs als ik vergelijk met een heel speciale 911 (b.v. een GT3 RS).

Ik snap je twijfels, 't is geen evidente keuze.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Salokin:

Bij Porsche doen ze hun best om een uitgebreide testrit te regelen, de verkoper is weliswaar nog niet vanachter zijn bureau gekomen maar soit.  

hebben gene te koop staan momenteel, Speciale net verkocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Salokin:

Bij Porsche doen ze hun best om een uitgebreide testrit te regelen, de verkoper is weliswaar nog niet vanachter zijn bureau gekomen maar soit.  

Hij heeft geen broek aan!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, spaar gewoon door voor een 458. Geen manuele boite maar dat zal je snel vergeten zijn.

Ik vind de F430 tig keer knapper dan de 458.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 november 2016 om 19:19 zei PJH:

Het water in mijn huis is onbruikbaar verklaard, dus dit jaar zal het niet meer zijn :(

many moneys needed again...

Volledig OT maar @PJH wat is het probleem precies? Is mijne winkel ;) Mag in PM!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, daar moet ik geen 0,1 sec over nadenken. Ferrari is another league :inlove: 

Nog maar 1 keer kort gereden maar kan je daar wel in volgen. Ik zou alleen twijfelen over de inzetbaarheid op onze wegen .......
Link naar reactie
Delen op andere sites

F430 = BREED, echt dat is een grote wagen, nu, ik reed er wel mee rond in Italië en 't was de mijne niet (16M van een Morgan-kennis)

imho: alleen leuk "on track"

ophanging is fragiel en peperduur, er was mij op 't hart gedrukt niet "in een putteke" te rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Alleen leuk on track" is ook zowat mijn visie. Als je echt wil beleven hoe die auto rijdt moet het gas er op en dat kan niet op onze wegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jokke_vlo:

"Alleen leuk on track" is ook zowat mijn visie. Als je echt wil beleven hoe die auto rijdt moet het gas er op en dat kan niet op onze wegen

Is een GTS dan zo traag dat je die op straat wel kunt benutten?

Komaan mannen, dit is easy peasy: rood geel of grijs, gogogo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het helpt ook niet dat reviewers steeds zeggen dat je daar elke dag mee kan rijden.

Het beeld dat ik heb van zo'n auto is hetzelfde als een normale Porsche in dagelijks gebruik alleen kost het meer als er iets aan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2016 om 15:44 zei Brunault:

Geen nachtmerrie aan overgehouden? emoji6.png


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Van u misschien niet, maar van dat spel met die draaiende messen. :cry:  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een 360 niet goedkoper?

Zoja, koop dat dan als aanloopwagen tot je keuze vaststaat, dan heb je alleszins toch al een Ferrari gehad en speelt dat minder mee...

139032-011.jpg

Wette wel...

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid