Ga naar inhoud

F430 vs 991'GTS


Salokin

F430 - 991 GTS  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. F430 - 991 GTS



Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Timo:

Al met een F430 gaan rijden?

Wanneer ik dat filmpje zie krijg ik het al moeilijk. Wat moet dat heerlijk zijn om 's nachts mee te gaan knallen.

Ja, maar je zegt het al, er 's nachts mee gaan knallen.  Mocht ik er 25% van mijn verplaatsingen mee kunnen doen dan de Ferrari.

19 minuten geleden zei Carlito:

Ik denk dat de kans bestaat dat je spijt gaat hebben dat je geen Ferrari gekocht hebt ipv de Porsche

Spijt dat je geen Porsche hebt gekocht ipv de Ferrari acht ik de kans een pak kleiner.

Het is een Ferrari he man!

Later ook nog mogelijk, bovendien nog ca. een jaar tijd om te beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2016 om 21:24 zei Salokin:

Meestal haalt mijn verstand de bovenhand, dus zal allicht een Poorsj worden.  Nog een jaar tijd.  

Wa ne zever is dat nu. Het verstand zeg dat de 991GTS weggegooid geld is vanwege: een dure aankoop voor wat emotioneel en gevoelsmatig niet je eerste keuze is.

De Ferrari kopen en dan vaststellen dat het je ding is, of niet niet. Gaat altijd de betere keuze zijn. Financieel, emotioneel en voor de portefeuille.

Als de keuze voor zo een dure Porsche (die niet je eerste keuze is) de zege is van het gezond verstand, is je verstand misschien niet zo gezond? :D

Die Porsche geeft me VOOR JOU op het eerste zicht geen meerwaarde tov de M4, dat zeg ik je nu al. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Wa ne zever is dat nu. Het verstand zeg dat de 991GTS weggegooid geld is vanwege: een dure aankoop voor wat emotioneel en gevoelsmatig niet je eerste keuze is.

De Ferrari kopen en dan vaststellen dat het je ding is, of niet niet. Gaat altijd de betere keuze zijn. Financieel, emotioneel en voor de portefeuille.

Als de keuze voor zo een dure Porsche (die niet je eerste keuze is) de zege is van het gezond verstand, is je verstand misschien niet zo gezond? :D

Die Porsche geeft me VOOR JOU op het eerste zicht geen meerwaarde tov de M4, dat zeg ik je nu al. 

 

 

Best dat ik dan een M3 heb.

 

Soit, een M3 een Porsche, 't zijn allen geen rationele keuzes.  Feit blijft met een Porsche kan ik 80% rijden, een Ferrari 10%.  Ik maak niemand zijn rekening, noch hoe hij zijn vrije tijd invult maar ik heb, momenteel, geen tijd genoeg om met een F430 voldoende rond te rijden dat het me de investering waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat je 80% wil rijden met je Porsche want 80% van de eigenaars kijkt naar hun km teller om het "waardebehoud" toch maar niet te schaden.

Ben fan van je redenering ! Rijden is genieten.

Ik ben elke dag dat ik met een sportwagen kan rijden GELUKKIG, itt mijn lompe Suv. 

Je zegt nu ergens waar ik naar toe wil. Mensen focussen te veel op bezit ipv genot.

Ok er gaan er een paar antwoorden bezit=genot, maar goed heb liever elke dag lekkere sex ipv 1 x per maand ongelooflijk lekkere sex !  

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei PJH:

Komaan man, doe eens zot. Geen enkel goed verhaal begint met 'ik was eens een glas water aant drinken'

Hoe zit dat met jouw Exige?

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best dat ik dan een M3 heb.
 
Soit, een M3 een Porsche, 't zijn allen geen rationele keuzes.  Feit blijft met een Porsche kan ik 80% rijden, een Ferrari 10%.


Net zoals ik 80% met een M4 zou kunnen rijden, en amper 10% met een Lotus.
En 10% met mijn Alfa[emoji16]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat het beklagen als je de 2de keuze zou kopen
Had ik een gewone 997 gekocht ipv de RS dan had ik me daar jaren mee beklaagd
Net zoals dat geel op de GTs
Duur maar mijn goesting



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Brunault:

Je gaat het beklagen als je de 2de keuze zou kopen
Had ik een gewone 997 gekocht ipv de RS dan had ik me daar jaren mee beklaagd
Net zoals dat geel op de GTs
Duur maar mijn goesting



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Luister naar deze wijze man! 

Een GTS is helemaal anders dan je M3, maar een Ferrari is gewoon a whole other league.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister naar deze wijze man! 
Een GTS is helemaal anders dan je M3, maar een Ferrari is gewoon a whole other league.


Heb je met beiden al gereden ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jokke_vlo:

 


Heb je met beiden al gereden ?

 

De Ferrari niet neen, maar ik kan er mij wel iets bij voorstellen. Ik had het trouwens eerder over de totaalervaring. Je kan niet ontkennen dat een Ferrari iets magisch heeft. Jij al met een F430 gereden? Misschien kan jij wel objectief vergelijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet mee gereden. Ik DENK wel dat het een intensere beleving zou zijn. Maar persoonlijk zou ik het nooit kopen voor openbare weg gebruik om heel wat redenen. Maar daar gaat het niet om ik probeer mee te denken met Salon King

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Jokke_vlo:

ik probeer mee te denken met Salon King

Net daarmee. Rondrijden aan de kust en af en toe eens naar het zuiden van frankrijk knallen :D 

1279412046248326064.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Jokke_vlo said:

Nee niet mee gereden. Ik DENK wel dat het een intensere beleving zou zijn. Maar persoonlijk zou ik het nooit kopen voor openbare weg gebruik om heel wat redenen. Maar daar gaat het niet om ik probeer mee te denken met Salon King

Ik herinner me nog dat je ooit eens had geschreven dat je onderweg was met een Ferrari (testrit?) en dat je het niet leuk vond om constant bekeken te worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei willytoyota de grote:

Maar ! mijn mening als je zo twijfelt over iets koop dan niks 

Of koop gewoon allebei! En na een tijdje gruwelijk leuke TG-achtige vergelijkingstest en beslis je welke te houden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Salokin:

Hoe zit dat met jouw Exige?

Het water in mijn huis is onbruikbaar verklaard, dus dit jaar zal het niet meer zijn :(

many moneys needed again...

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Timo:

Ik herinner me nog dat je ooit eens had geschreven dat je onderweg was met een Ferrari (testrit?) en dat je het niet leuk vond om constant bekeken te worden. 

Ik dacht dat @Alexanderr dat hier ooit gepost heeft, nu, hij wil me dan ook een Porsche verpatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alexander heeft graag zulke aandacht. Ik herinner me wel dat @Alexanderr een briefje had terug gevonden onder zijn 991 Turbo met de vraag of hij gepijpt wou worden en dan het telefoonnummer van die persoon. Dus misschien best de porsche pakken dan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Timo:

Alexander heeft graag zulke aandacht. Ik herinner me wel dat @Alexanderr een briefje had terug gevonden onder zijn 991 Turbo met de vraag of hij gepijpt wou worden en dan het telefoonnummer van die persoon. Dus misschien best de porsche pakken dan.

Gelachen dat we hebben toen Marcel die telefoon kreeg.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid