Ga naar inhoud

F430 vs 991'GTS


Salokin

F430 - 991 GTS  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. F430 - 991 GTS



Aanbevolen berichten

De F430 want jongensdroom + nu of nooit (zal binnen 5 jaar nog een pak duurder zijn qua inschrijving en taks vrees ik?) en inderdaad thuis stallen. Je kan toch perfect de M3 of Alpina buiten laten staan lijkt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je hem verkoopt heb je er wss nooit meer 1 staan

Ook ja [emoji17]

Jammer van dienen taks he, anders deed ik hem inderdaad nooit weg, en kocht ik eens iets anders [emoji3]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb F430 gestemd. Het is een simpele keuze die je moet maken.

1. Financieel , maar die kunnen wij niet voor jou maken.

2. Wat wil je liever?

De porsche is een auto waar je 's morgens in stapt , een hele dag mee kan scheuren , 's avonds terug in de garage kan zetten , gaan slapen met een glimlach en 's morgens de dag nadien hetzelfde mee kan doen. Qua afwerking veel beter dan de Ferrari en dat zit gewoon ook beter in elkaar. Gaat hard , knap geluid , waardevast en minder opvallend. Imo de praktische keuze.

De Ferrari daarentegen is een wagen waar je niet elke dag 100'en km's mee kan malen , onderhoud is omslachtiger maar wel minder van doen gezien je er minder km's mee zou rijden en meer waardevast dan de Porsche. Maar een Ferrari V8 is een compleet andere beleving. Laag zitten , V8 die in je nek brult .. Iedereen weet wat een Ferrari is. Imo de keuze van de purist en liefhebber. In geen geval krijg je het gevoel van een Ferrari in een Porsche , alleen kan je er met de porsche meer van genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jules_W:

Ik heb F430 gestemd. Het is een simpele keuze die je moet maken.

1. Financieel , maar die kunnen wij niet voor jou maken.

2. Wat wil je liever?

De porsche is een auto waar je 's morgens in stapt , een hele dag mee kan scheuren , 's avonds terug in de garage kan zetten , gaan slapen met een glimlach en 's morgens de dag nadien hetzelfde mee kan doen. Qua afwerking veel beter dan de Ferrari en dat zit gewoon ook beter in elkaar. Gaat hard , knap geluid , waardevast en minder opvallend. Imo de praktische keuze.

De Ferrari daarentegen is een wagen waar je niet elke dag 100'en km's mee kan malen , onderhoud is omslachtiger maar wel minder van doen gezien je er minder km's mee zou rijden en meer waardevast dan de Porsche. Maar een Ferrari V8 is een compleet andere beleving. Laag zitten , V8 die in je nek brult .. Iedereen weet wat een Ferrari is. Imo de keuze van de purist en liefhebber. In geen geval krijg je het gevoel van een Ferrari in een Porsche , alleen kan je er met de porsche meer van genieten.

Jij bent duidelijk nieuw hier. Hier wordt de rekening van een ander met veel plezier gemaakt hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je geen F430 hebt dan, want dan zou het vandaag een teleurstelling geweest zijn.

Idd, lelijk geluid, zelf niet kunnen schakelen zoals het moet (dus niet a la Playstation), en bang om in panne te vallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

22 minuten geleden zei Polygoon:

Jij bent duidelijk nieuw hier. Hier wordt de rekening van een ander met veel plezier gemaakt hoor :D

 

LOL!

 

20 minuten geleden zei BMWMB:


Idd, lelijk geluid, zelf niet kunnen schakelen zoals het moet (dus niet a la Playstation), en bang om in panne te vallen.

 

BMWMB je doet een Porsche saai overkomen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, BMWMB said:


Idd, lelijk geluid, zelf niet kunnen schakelen zoals het moet (dus niet a la Playstation), en bang om in panne te vallen.

Zoals het moet, zegt meneer automatisch tussengas :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso nog tig keer beter dan zo'n Playstation versnellingsbak die ook aut. tussengas geeft.

Zelf de ontkoppelingspedaal induwen, en die pook bewegen naar de juiste versnelling, dat is een zaligheid. Ok, ik kan niet tiphielen, maar dan nog is de ervaring om zelf te schakelen zoveel beter dan een F1 bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BMWMB:

Al een keuze gemaakt?

Meestal haalt mijn verstand de bovenhand, dus zal allicht een Poorsj worden.  Nog een jaar tijd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Salokin:

Meestal haalt mijn verstand de bovenhand, dus zal allicht een Poorsj worden.  Nog een jaar tijd.  

Als je nu weer een wagen voor je vrouw zocht zou ik het begrijpen, maar nu.. Je bent toch geen pauper?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Salokin:

Meestal haalt mijn verstand de bovenhand, dus zal allicht een Poorsj worden.  Nog een jaar tijd.  

Plooier :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kans bestaat dat je spijt gaat hebben dat je geen Ferrari gekocht hebt ipv de Porsche

Spijt dat je geen Porsche hebt gekocht ipv de Ferrari acht ik de kans een pak kleiner.

Het is een Ferrari he man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid