Ga naar inhoud

Lotus Exige 380 Sport

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

onder de 1000 kilo :inlove:

ga je eens zot doen jos?

Geplaatst:

Zonder fluids, hij gaat niet rijden als hij onder de 1000 zit :)

Niet zo is track only daar heb ik al genoeg mogelijkheden denk ik zo

Geplaatst:

Seb Delanney test de Lotus Exige 380 en koopt er instant eentje:

Geplaatst:

Damn, klinkt wel vet :o benieuwd om het in het echt te horen want camera is meestal 'minder' dan de realiteit.

Wat een heerlijke auto's toch. Everyone should drive one.

Geplaatst:

Ik kan u 100% zeker zeggen dat het insane klinkt (en ik weet wat ik zeg), ik het het upchargeke voor de titanium uitlaat neergelegd

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Zie maar dat ge dan op circuit binnenmoogt met dat groot lawijt.

Geplaatst:
2 uur geleden zei PJH:

Wat een heerlijke auto's toch. Everyone should drive one.

Als je er tenminste in past :mellow:

Op het autosalon heb ik nog in een MX-5 gezeten, en mijn hoofd stak letterlijk boven het dak uit. Niks zo erg voor een pure autoliefhebber dan een stuk groter te zijn als de rest :P

Geplaatst:
11 uur geleden zei Dimitri:

Op het autosalon heb ik nog in een MX-5 gezeten, en mijn hoofd stak letterlijk boven het dak uit. Niks zo erg voor een pure autoliefhebber dan een stuk groter te zijn als de rest :P

2222

Waarom bouwen ze de gemiddelde leuke auto niet 5 cm. groter ? De wereld bestaat niet alleen uit kleine Japanners, Italianen etc.

Geplaatst:
4 uur geleden zei abtler:

2222

Waarom bouwen ze de gemiddelde leuke auto niet 5 cm. groter ? De wereld bestaat niet alleen uit kleine Japanners, Italianen etc.

Weegt te veel :P

Geplaatst:

Ongelooflijk hoeveel moeite je moet doen om een auto te rijden die je echt interesseert, maar als de Evora 400 zo klinkt, koop ik me er één.

Geplaatst:
Op het autosalon heb ik nog in een MX-5 gezeten, en mijn hoofd stak letterlijk boven het dak uit. Niks zo erg voor een pure autoliefhebber dan een stuk groter te zijn als de rest [emoji14]

Hoe groot ben je?
Geplaatst:
Op 21-1-2017 om 01:24 zei Salokin:

Ongelooflijk hoeveel moeite je moet doen om een auto te rijden die je echt interesseert, maar als de Evora 400 zo klinkt, koop ik me er één.

Ttianium uitlaat (7000 euro) aanvinken. 

Geplaatst:

Dit is idd een retevet kot!
Hoorde ik in dat filmpje ook aut. tussengas bij het terugschakelen?

Geplaatst:

Yup tis naar de kloten, hier ook al  ! 

Geplaatst:
7 uur geleden zei Jokke_vlo:

Ttianium uitlaat (7000 euro) aanvinken. 

Da's stevig. :blink: 

Geplaatst:

:lolz:  Vandaag nog de Renault-verkoper die merknaam op een onnavolgbare wijze horen uitspreken toen we 't héél kort even over de R26.R hadden. Moet zoiets geweest zijn. :lolz: 

Geplaatst:
Zal van Akropavik zijn zeker? [emoji3] 

Zeker niet
Geplaatst:

Geen kwaad woord over Akropovak hé mateke, ik heb dat op mijnen Beemer! Neig luid, maat.

Seriously: is dat crap? Overpriced OK (ook bij moto's, amai), maar toch geen brol, of wel?

Bij Lotus zelfgemaakt spul, of toch betrokken bij toeleverancier?

Geplaatst:

Ik lees dat 't in de motobranche soms wel ferme marketing is, de hemel in 't kwadraat beloven en niet altijd kunnen waarmaken. Maar 't schijnt wel steevast goed gemaakt. Van de demper op mijn moto kan ik niet klagen: doet wat het moet, klinkt absurd lekker, goed te dempen met dB-eater (echt superefficient, zot) en properkes gemaakt met top-materialen. Maar 1.300 EUR voor een stom motordemperke, I mean, da's steep...

Geplaatst:
Geen kwaad woord over Akropovak hé mateke, ik heb dat op mijnen Beemer! Neig luid, maat.
Seriously: is dat crap? Overpriced OK (ook bij moto's, amai), maar toch geen brol, of wel?
Bij Lotus zelfgemaakt spul, of toch betrokken bij toeleverancier?

Heb ik ook maar ergens gezegd dat dat crap is ? Absoluut niet trouwens.

Ik antwoordde alleen "zeker niet" op de opmerking dat het Akrapovic zou zijn.

Rustig maar ! :D :D
Geplaatst:

Serieus, automatisch tussengas? :( dat vond ik net het vetste op de ex-jokke ketel :( dat is me het meeste bijgebleven vreemd genoeg.

Noise :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in