Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Op 14/4/2022 om 19:31, Soul zei:

Mercedes 560 SEL Kombi

mercedes-560sel-kombi-01.jpg


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi

Mercedes 560 SEL Kombi (W126) uit 1990

Leuke oefening… maar toch wel erg “fout”. Alle charme weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/5/2022 om 20:49, toere zei:

Optielijst. 

Screenshot_20220507-204754_Facebook.jpg

Zijn ok auto’s normaal, wij hebben er weinig miserie mee. Het geluid van die V6 icm sportuitlaat is gewoonweg ridicuul lekker!

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/27/2022 at 9:39 PM, Ugeken said:

Ze hebben dat toch nog ooit eens geprobeerd met de Citan? Gigantisch succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Ze hebben dat toch nog ooit eens geprobeerd met de Citan? Gigantisch succes.

En daarvoor de Vaneo! 

70987859.jpg

tweedehands-vaneo-1-6-66257.jpg

$_19.JPG

Sommige draken worden mooi oud. 

Dit niet. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Ze hebben dat toch nog ooit eens geprobeerd met de Citan? Gigantisch succes.

Citan bestaat nog steeds.

T-klasse vs. Citan Tourer is zoals V-klasse vs Vito Tourer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, benzfreak zei:

Zijn ok auto’s normaal, wij hebben er weinig miserie mee. Het geluid van die V6 icm sportuitlaat is gewoonweg ridicuul lekker!

En rammelde die van u ook zo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, benzfreak zei:

Ik heb (helaas) geen C43 W205. 😁

Jij zou die ook niet als een pleb maroef verlagen 😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, gTa zei:

Ik zal er maar zachtjes aan beginnen aan wennen...

902383285_2022-05-1000_11_55.thumb.jpg.f5156d5a3651827f5d697a5a1b02aa8a.jpg

Ik zal je helpen, zet die kist hier maar af. Mag jij met mij megane rondrijden. Lief e van mij.

En als je die braaf wast, mag je misschien met de 530i op de baan

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

Ik zal er maar zachtjes aan beginnen aan wennen...

902383285_2022-05-1000_11_55.thumb.jpg.f5156d5a3651827f5d697a5a1b02aa8a.jpg

Begin al met dat Dashboard terug op klassiek te zetten, veel aangenamer. 😀

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, RRD zei:

Nieuwe kist?

Nee, 't is die van m'n schoonvader, mijne 'papou'. Was z'n pride & joy, ik had 'm die aangeraden ipv een GLC wat hij initieel wou.

't Is een E 220d 4-matic All Terrain, een HEA-modelletje (heel dik in de opties, ik post zo meteen even de speclist).
Eigenlijk een super kar: stijlvol, enorm comfy (Airmatic), ruim, goed afgewerkt, stuurt leuk, ...
Ik ben er eigenlijk wel tuk op (behalve de motor dan), echt een heerlijke reisauto voor een gezin van 4.
Enige grote nadeel is z'n amechtige motortje (220d 4M), dat is -vind ik- echt behelpen. Hoogstens "vlot genoeg om met de stroom mee te kunnen". (I know, I'm spoilt.) Maar voor gezinsverplaatsingen en reizen is dat eigenlijk wel OK.

Zou nog een paar kleine updates kunnen gebruiken (middenconsole in hout, DAB, graag ook standkachel moest dat niet al te duur zijn in naplaatsing) maar dat komt snor.

5 uren geleden, Phil zei:

(Helaas) geërfd, vermoed ik.

Ikzelf niet, hé, maar idd die auto zit in de nlts ... alleen weten we nog niet wat we ermee gaan doen.
Voor mij hangt er veel positieve emotionele waarde aan, voor mijn madam is 't (deels) het tegenovergestelde.
Ze weet nog niet of ze 'm gaat kunnen "verdragen", hier bij ons. Ikzelf zou 'm wel graag als gezins-/reisauto adopteren.

Moesten we 'm weg doen, denk ik dat ik daar niet veel mee dan 30kEUR voor kan vangen ... dan voelt het alsof ik heel veel auto afgeef voor relatief weinig.
De E220dAT en de M140i tegelijk vervangen door b.v. een X3 M40i of een 540i touring of een 640i GT oid zou ook kunnen... maar momenteel voelt dat niet aan als een goeie zet.
Ik ben en blijf zot van een X7 maar de sprong naar wat die momenteel nog gaan is te groot. Plus: zo'n opzichtige auto willen we nu (gelet op de omstandigheden) absoluut niet in huis halen.
De Giulietta blijft hoe-dan-ook, daar zijn wel allebei compleet zot van, wat een auto met wat een karakter ❤️  Daarnaast én de '1 én de E houden vind ik onnozel.
Feit is ook dat ik sowieso zachtjes aan in de markt kwam voor een roadster/cabrio met zespitter (idealiter een 90's BMW), dus er zijn wel wat opties te bedenken.

Kar heeft 93k km dus ik heb nog enkele maanden de tijd (vooraleer aan de 100k km te zitten) om 'm te verkopen.
BIV moet wel betaald worden (vrijstelling daarvan is enkel tussen echtgenoten na overlijden, niet tussen ouder en kind), maar bon die valt goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Carlito zei:

Begin al met dat Dashboard terug op klassiek te zetten, veel aangenamer. 😀

Ben nog wat aan 't wisselen om te voelen wat ik 't tofste vind.
Heb iig al de visuele weergave van de Distronic uitgeschakeld, dat is echt niet nuttig.

Maar ik vind dit niet verkeerd, 't geeft alles weer wat ik wil zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gTa zei:

Ben nog wat aan 't wisselen om te voelen wat ik 't tofste vind.
Heb iig al de visuele weergave van de Distronic uitgeschakeld, dat is echt niet nuttig.

Maar ik vind dit niet verkeerd, 't geeft alles weer wat ik wil zien.

Ik kan het niet hebben, geef mij de 2 klokken maar 😀

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Carlito zei:

Ik kan het niet hebben, geef mij de 2 klokken maar 😀

Morgen rijd ik de ganse dag klassiek, beloofd. :D

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, gTa zei:

De E220dAT en de M140i tegelijk vervangen door b.v. een X3 M40i of een 540i touring of een 640i GT oid zou ook kunnen... maar momenteel voelt dat niet aan als een goeie zet.
Ik ben en blijf zot van een X7 maar de sprong naar wat die momenteel nog gaan is te groot. Plus: zo'n opzichtige auto willen we nu (gelet op de omstandigheden) absoluut niet in huis halen.
De Giulietta blijft hoe-dan-ook, daar zijn wel allebei compleet zot van, wat een auto met wat een karakter ❤️  Daarnaast én de '1 én de E houden vind ik onnozel.
Feit is ook dat ik sowieso zachtjes aan in de markt kwam voor een roadster/cabrio met zespitter (idealiter een 90's BMW), dus er zijn wel wat opties te bedenken.

't Is juist: de E 53 AMG zit ook binnen bereik. Zou ik wel graag willen ❤️  Maar momenteel nog gene gevonden (moét Junge Sterne zijn) met een klassevolle spec. 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de 220d zo sloom? Het zescilindergevoel missen is altijd een stap terug he 🙂 

Eigenlijk wel benieuwd om eens wat langer met een E te rijden. Thuis ga ik gek verklaard worden 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Nee, 't is die van m'n schoonvader, mijne 'papou'. Was z'n pride & joy, ik had 'm die aangeraden ipv een GLC wat hij initieel wou.

't Is een E 220d 4-matic All Terrain, een HEA-modelletje (heel dik in de opties, ik post zo meteen even de speclist).
Eigenlijk een super kar: stijlvol, enorm comfy (Airmatic), ruim, goed afgewerkt, stuurt leuk, ...
Ik ben er eigenlijk wel tuk op (behalve de motor dan), echt een heerlijke reisauto voor een gezin van 4.
Enige grote nadeel is z'n amechtige motortje (220d 4M), dat is -vind ik- echt behelpen. Hoogstens "vlot genoeg om met de stroom mee te kunnen". (I know, I'm spoilt.) Maar voor gezinsverplaatsingen en reizen is dat eigenlijk wel OK.

Zou nog een paar kleine updates kunnen gebruiken (middenconsole in hout, DAB, graag ook standkachel moest dat niet al te duur zijn in naplaatsing) maar dat komt snor.

Ikzelf niet, hé, maar idd die auto zit in de nlts ... alleen weten we nog niet wat we ermee gaan doen.
Voor mij hangt er veel positieve emotionele waarde aan, voor mijn madam is 't (deels) het tegenovergestelde.
Ze weet nog niet of ze 'm gaat kunnen "verdragen", hier bij ons. Ikzelf zou 'm wel graag als gezins-/reisauto adopteren.

Moesten we 'm weg doen, denk ik dat ik daar niet veel mee dan 30kEUR voor kan vangen ... dan voelt het alsof ik heel veel auto afgeef voor relatief weinig.
De E220dAT en de M140i tegelijk vervangen door b.v. een X3 M40i of een 540i touring of een 640i GT oid zou ook kunnen... maar momenteel voelt dat niet aan als een goeie zet.
Ik ben en blijf zot van een X7 maar de sprong naar wat die momenteel nog gaan is te groot. Plus: zo'n opzichtige auto willen we nu (gelet op de omstandigheden) absoluut niet in huis halen.
De Giulietta blijft hoe-dan-ook, daar zijn wel allebei compleet zot van, wat een auto met wat een karakter ❤️  Daarnaast én de '1 én de E houden vind ik onnozel.
Feit is ook dat ik sowieso zachtjes aan in de markt kwam voor een roadster/cabrio met zespitter (idealiter een 90's BMW), dus er zijn wel wat opties te bedenken.

Kar heeft 93k km dus ik heb nog enkele maanden de tijd (vooraleer aan de 100k km te zitten) om 'm te verkopen.
BIV moet wel betaald worden (vrijstelling daarvan is enkel tussen echtgenoten na overlijden, niet tussen ouder en kind), maar bon die valt goed mee.

Ah, dit had ik gemist. Sterkte aan jou en de madam.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid