Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Op 17/2/2022 om 19:25, Lotuzzz zei:

 

Het restomod-menu, maar dan op smaakloze overdone Moskva manier.
Nah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

image image image image

Mercedes-Benz 230 SL Coupé, 1964, by Pininfarina. Designed by Tom Tjaarda when he was working at Pininfarina, a fixed roof version of the W113 that shares only its grill (which has a steeper rake) and headlamps with the original “pagoda” roadster. Plans for a limited edition were abandoned, the one-off prototype is in the hands of a collector

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben van plan om over enkele maanden een Vito Tourer te kopen. Heb vorige week een proefrit gedaan met een 116CDI (automaat met achterwielaandrijving) en dat beviel me heel goed. Rijdt heel comfortabel en is zeker vlot genoeg.

Toch twijfel ik nog of ik niet beter naar een 119CDI zou gaan, is een stuk krachtiger maar misschien is die ook wel meer gegeerd als tweedehands, wanneer ik hem later weer verkoop (bvb. iemand die een tweedehands zoekt om ladingen mee te trekken, dan is een 119 beter geschikt, denk ik dan) : ik ben van plan er ongeveer 5 jaar mee te rijden en dan zal het waarschijnlijk een beter moment zijn om naar EV over te schakelen, nu is dat nog lang niet praktisch en bruikbaar.

De markt zal er over 5 jaar ongetwijfeld anders uitzien, we weten niet wat er gaat gebeuren met de brandstofprijzen : afgezien van virussen en andere russen die roet in het eten komen strooien, zijn ze in staat de prijzen van diesel en benzine kunstmatig hoog te houden om EV door onze strot te duwen en dat zal dan nefast zijn voor de restwaarde van auto's met verbrandingsmotoren. Maar goed, dat is het risico.

Los van de restwaarde, is de 119 de extra 2000 euro waard bovenop de 116 (mijn budget kan altijd wat rekken maar ik zie dan ook dat ik voor die 2000 euro een heel mooi setje winterwielen/-banden kan kopen, toch zeker aan te raden met een achterwielaangedreven auto) ?

aangepast door Kaneda
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Iemand een tip voor mijn probleem?

Heb een andere firmawagen, Mercedes C break van 2018 (overgenomen van een collega)en soms maakt mijn gsm (iPhone 11) connectie met de wagen en soms weer niet.

Hij staat nochtans geregistreerd in de wagen...als ik m'n bluetooth afleg op m'n gsm en weer aanzet na enkele minuten is hij dan weer geconnecteerd.

Ferm ambetant.

Iemand een oplossing?

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, zeramed zei:

Iemand een tip voor mijn probleem?

Heb een andere firmawagen, Mercedes C break van 2018 (overgenomen van een collega)en soms maakt mijn gsm (iPhone 11) connectie met de wagen en soms weer niet.

Hij staat nochtans geregistreerd in de wagen...als ik m'n bluetooth afleg op m'n gsm en weer aanzet na enkele minuten is hij dan weer geconnecteerd.

Ferm ambetant.

Iemand een oplossing?

Thx.

Mss eens een update laten doen bij de dealer, kan soms helpen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/4/2022 om 17:15, zeramed zei:

Alé, groep Vereenooghe ook overgenomen door Vanmossel..de groten worden groter en groter.

Zal niet de laatste zijn. Mercedes Antwerpen gaat Hedin worden bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennis heeft een nieuwe CLS gekocht, ik heb altijd gedacht dat het een CLA was. Je ziet amper het verschil. Achteraan aan de heupen een beetje maar voor de rest. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 11/4/2022 om 12:03, Speedhunter zei:

Kennis heeft een nieuwe CLS gekocht, ik heb altijd gedacht dat het een CLA was. Je ziet amper het verschil. Achteraan aan de heupen een beetje maar voor de rest. 

Is me ook al opgevallen.

cls zie je precies ook minder rijden dan vroeger 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quasi geen meer. En als je er toch ene passeert heb je 't niet gezien omdat-ie helemaal incognito als "another A-class" passeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/4/2022 om 19:31, Soul zei:

Mercedes 560 SEL Kombi

mercedes-560sel-kombi-01.jpg


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi


Mercedes 560 SEL Kombi

Mercedes 560 SEL Kombi (W126) uit 1990

Lekker! Maar die beklede bult achter de tweede zitrij doet me vermoeden dat de zetels niet plat kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, fredoo zei:

73F9C5B5-D28E-4830-8F96-7543B6FA84A7.jpeg

Een benz op zijn best. Heerlijk eenvoudig, op het randje af van saai. Geeft hem de uitstraling er echt klaar voor te zijn, voor gelijk wat en voor een heel lange periode. 

Ik vind hem geweldig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mercedes C43 AMG Cabrio.

Model 2017.

Wat kunnen de kenners hier van vertellen?

Vriend van mij overweegt die te kopen maar weet nog minder dan ik van Mercedes. 

FB_IMG_1651949211860.jpg

FB_IMG_1651949197057.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid