Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Mercedes brengt zelf een promofilmpje uit met lelijke en marginale bestickering die het lijnenspel er totaal anders laat uitzien?

Zijn ze misschien na de release tot de conclusie gekomen dat dat uiterlijk faliekant mislukt is ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet eerlijk zeggen: ik vond de gla er echt goed uit zien irl

is niet mijn type auto

maar ik denk dat dat een succes gaat zijn, als je ziet dat we vandaag de dag allemaal graag met mormels zoals tiguans en qashqais rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel Kelvin zijn de xenonlichten van de nieuwe E? Zoveel licht dat die geven, ben ik toch wel jaloers op

Of kan je die niet vergelijken met de klassieke xenonlichten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel Kelvin zijn de xenonlichten van de nieuwe E? Zoveel licht dat die geven, ben ik toch wel jaloers op

Of kan je die niet vergelijken met de klassieke xenonlichten?

Dat zal die led verlichting geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gewone xenon is ook al een pak verschil toch of bestaat dat niet meer?

Ja,degene die ik nu heb is absoluut het beste verlichtingssysteem waar ik al mee gereden heb(ILS).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iemand die weet of het mogelijk is om op een 2013 G350 zo een ijzeren front stuk te verkrijgen zoals sommige G63 dat hebben? Een soort ram bar achtig iets.

Ik denk dat de nieuwe G in de US standaard geleverd wordt met zo een bar, dus ik vermoed dat je het rechtstreeks bij de dealer kan bestellen...

Bedoel je zoiets:?2014-G-CLASS-SUV-009-CCF-D.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Het autosalon begint op Parking C !

"Een exclusief salononthaal voor u en uw Mercedes", zo kondigt Mercedes-Benz BeLux zijn originele StarPark-actie voor het komende autosalon aan haar klanten aan. Kort geschetst : tijdens een bezoekje aan het 92e Autosalon, komt de klant met zijn Mercedes-Benz personenwagen aan op Parking C van de Heizelpaleizen waar iemand hem/haar opwacht voor een vrijblijvende en gratis check-up van de auto. Zo eenvoudig is het en bovendien parkeert de klant gratis, want Mercedes-Benz BeLux betaalt het parkingticket met de glimlach terug.

Inderdaad, buiten de algemene repetitiedag van dinsdag 14 januari 2014 waarop u allen vriendelijk bent uitgenodigd om een kijkje te gaan nemen, verwelkomt Mercedes-Benz BeLux al haar klanten die tussen 16 en 26 januari 2014 op Parking C parkeren om het 92e Autosalon te bezoeken op een gratis check-up van hun personenwagen en wordt meteen ook het parkeerticket terugbetaald, allemaal vrijblijvend natuurlijk.

Concreet gaat Mercedes-Benz BeLux als volgt te werk :

Aan de beide ingangen van Parking C staat tussen 10u00 en 16u30 een crew van Mercedes-Benz StarPark-wachters de Mercedes-Benz personenwagens te filteren uit de massa bezoekers. Deze krijgen een informatieve folder in de hand gestopt en ondertussen een klein woordje uitleg teneinde hen op een snelle manier vertrouwd te maken met deze unieke actie.

Als de klant ingaat op de actie, wordt hij met zijn/haar personenwagen begeleid tot aan de gereserveerde parkeerplaatsen. Daar kan de klant nog steeds kiezen tussen een gratis check-up EN de gratis parking of enkel voor het gratis parkeren. Afhankelijk van die keuze parkeert de klant in de speciaal voorziene StarPark check-up zone of niet. Aldaar geeft hij zijn sleutel af aan een van de Mercedes-Benz servicemedewerkers.

Nadat de exclusieve Mercedes-Benz shuttledienst de klanten naar de Heizelpaleizen gebracht heeft, kan deze zijn bezoek aan het 92e Autosalon aanvatten. Aan de Mercedes-Benz Boutique, op de Mercedes-Benz stand in Paleis 7, kan hij of zij nadien de diagnose van zijn/haar personenwagen ophalen en samen met de serviceadviseur de resultaten overlopen.

De 10 controlepunten van de check-up zijn :

1. Wettelijke buitenverlichting

2. Buitenspiegels

3. Voorruit

4. Rem -en koppelingsolie

5. Koelvloeistof

6. Ruitenwissers

7. Ruitensproeiers

8. Onderhoudsinterval

9. Banden

10. Remblokken en -schijven (visuele controle)

Bij het verlaten van het Autosalon wordt de klant met de Mercedes-Benz shuttledienst teruggebracht naar zijn/haar parkeerplaats alwaar hem/haar de sleutel van het voertuig opnieuw overhandigd wordt.

 

 

Mooi initiatief!

 

Gratis inkom, gratis parking,...

 

Eigenlijk heb ik geen reden meer om thuis te blijven :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aan iedereen die zegt dat ze slecht bezig zijn

 

 

Daimler AG bouwt verder aan zijn groei

Zonet vond de Jaarlijkse Persconferentie 2013 van Daimler AG plaats. Bij deze een kort overzicht met de belangrijkste cijfers van het recordjaar 2013 op vlak van verkoopvolume, omzet, EBIT en netto winst.


- Groep EBIT : EUR 10.8 miljard (2012: EUR 8.8 miljard)

- EBIT "ongoing business" : EUR 7.9 miljard (2012: EUR 8.2 miljard)

- Net profit : EUR 8.7 miljard (2012: EUR 6.8 miljard)

- Groep omzet : EUR 118.0 miljard (2012: EUR 114.3 miljard)

- Dividend stijging : Tot EUR 2.25 per aandeel voorgesteld

Verkoopvolume : 2.35 miljoen voertuigen (2012: 2.2 miljoen)


De vooruitzichten voor 2014 zijn eveneens opmerkelijk :

- Duidelijke groei in verkoopvolumes en omzet,

- Groep EBIT en EBIT "ongoing business" beloven eveneens significant te stijgen.


Mercedes-Benz Cars geeft alvast het goede voorbeeld in 2014 :

- Na het recordjaar 2013 start Mercedes-Benz met een sterke stijging in januari 2014.

- Wereldwijd werden in januari 109.477 personenwagens verkocht : +15.4%.

- De Chinese markt was de sterkste stijger met 45% in vergelijking met januari 2013.

- In Europa is het merk tijdens dezelfde maand met gemiddeld 5.9% gestegen : België +7.6%, Duitsland +8.4%, UK + 15.1%, etc.

- Ook in de NAFTA-regio kunnen goede resultaten voorgelegd worden : in de VS werd een nieuw record gevestigd met 22.604 voertuigen en Canada steeg met 30.1%.

- In de regio "Asia/Pacific" wordt de positieve trend eveneens doorgetrokken : Zo blijft Mercedes-Benz in Japan het best verkochte premiummerk. India steeg met +54.0% en Zuid-Korea met + 89.5% !

- De verkoop van Compact Cars (A-, B- en CLA-Klasse) bleef wereldwijd stijgen : +32.1%.

- Ook de E-Klasse Berline en Break kenden een stijging van +32.0%.

- De nieuwe S-Klasse blijft de best verkochte luxelimousine ter wereld : +69.2%.

- De verkoop van smart daalde met ca. 10%, in het jaar van de lancering van 2 nieuwe modellen, maar met een marktaandeel van 30% in de "elektrische klasse" is de smart electric drive veruit marktleider in Duitsland.

Author: Christophe Vloebergh
Creation date: 6/2/2014

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid