Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

http://www.autogespo...rier/2012/04/08

Effe als een baas je Autobahnkurier buitenhalen, heerlijk.

Met stip op één de knapste Benz ooit gemaakt, vind ik.

Yupz, lekker zeldzaam!

Al scoort de 540k spezial roadster bij mij wel meer punten qua elegantie en uitstraling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarjuist de lelijkste velgen ooit op de facelift CLS gezien, waren zelfs OEM vrees ik.

Edit; het waren deze 122769971-perfecte-set-alu-velg-band-voor-mercedes-cls-model-218.jpg :puke:

Lol, advertentie is van ons :)

Idd puke velgen, zaten onder een FL CLS die nu op AMG velgen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Bon, ff een kleine geschiedenis.

Mercedes 5-bak automaat, BMW reed met 6-bakken.

Dan bracht Benz de 7G uit, BMW heeft nu zijn 8 traps.

Raad eens waar benz in 2013 mee gaat beginnen?

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, ff een kleine geschiedenis.

Mercedes 5-bak automaat, BMW reed met 6-bakken.

Dan bracht Benz de 7G uit, BMW heeft nu zijn 8 traps.

Raad eens waar benz in 2013 mee gaat beginnen?

:D

variomatic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

variomatic?

Nope, variomatic (CVT) kan geen koppel aan (kijk maar naar multitronic bij audi.

Ze gaan inderdaad werken met 9 versnellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd eens tijd dat ze bijbenen met BMW qua automaten, maar 9 verzetten hoeft nu ook niet. 7 met modernere reacties is ook al goed!

Wat bedoel je met modernere reacties?

Ik kan lezen en schrijven met die boite. Enkel de tijd tussen het schakelen tussen Drive en Reverse duurde te lang (maar dat is met MY2012 aangepast en is veel beter)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, variomatic (CVT) kan geen koppel aan (kijk maar naar multitronic bij audi.

Ze gaan inderdaad werken met 9 versnellingen.

uhu; is de fout in het systeem. Ik ben de :D vergeten.

Geef toe; al die versnellingen; de variomatic is terug aan het herleven denk ik soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhu; is de fout in het systeem. Ik ben de :D vergeten.

Geef toe; al die versnellingen; de variomatic is terug aan het herleven denk ik soms.

Vooral op de Aziatische markt is het populair omwille van het traploze karakter van een CVT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 vitessen is meer dan genoeg.

Altijd alert, altijd koppel of vermogen.

8 vitessen is irritant. Zeker met een turbodiesel. Van zodra je constante snelheid rijdt gaat 'ie in turbogat dabberen, m.a.w. je hebt geen zak koppel/reactie wanneer je eens een beetje wilt versnellen. Duw je wat dieper, nadenken, tijd van 2 of 3 vitessen terug te schakelen, en dan nog turbodruk opbouwen... Duurt allemaal véél te lang vind ik.

Voor de rest allemaal mooie techniek natuurlijk. En gekoppeld aan een deftige motor (V8 biturbo ofzo) is het wel doenbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid