Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

CLS Shooting Brake 63 S AMG 4-matic as I want it = 180.000 EUR en een sheik

 

:tct: :tct:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jong... Ottokes zijn schijteduur geworden... Het was al niet van de poes, maar tegenwoordig gaat het er los over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

They're not. Gewoon niet nieuw kopen. Als ge ziet dat de luxekarren bijna 50% van hun waarde verliezen op 1 jaar...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

They're not. Gewoon niet nieuw kopen. Als ge ziet dat de luxekarren bijna 50% van hun waarde verliezen op 1 jaar...

Idd zelfs een jonge occasie van 6 maanden bvb scheelt al heel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al kost dat 2000 euro. Is gewoon zo cool....

Als je 2000 euro als maatstaf neemt zul je eerder aangenaam verrast zijn :lol:

Wat kost het mss?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er gisteren iets Benzy te doen in 't Kortrijkse?

 

Ik reed omstreeks halféén 's nachts van Kortrijk naar Gent, en werd door 2-3 pelotonnekes Benzen ingehaald die aan een gigantische rotvaart richting Gent stoven. Eerste pelotonneke was een nieuwe A met in 't kielzog twee C's (ik schat ongeveer 200 km/u), paar minuutjes later een C en een SLS coupé (ca. 160-180 km/u) en een paar minuten daarna nog een C berline facelift aan limiter-snelheid of toch bijna (zeker 240 km/u of meer). :silly:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Vraagje vanwege m'n oom:

 

Hij heeft een W204 C klasse break avantgarde met de standaard 16 inch velgen, maar hij zou er andere velgen op willen laten leggen.

 

Ie verkiest momenteel de Affalterbach velgen, en liefst in 18 inch, mag replica zijn want ze zijn vrij moeilijk te vinden (als je geen 3500 wil uitgeven).

 

132648378_3-affalterbach-velgen-winterba

 

Daarom eens geïnformeerd bij givawheels in nl en ze verkopen ze enkel in 8,5J met 225 banden.

Nu is zijn vraag; geraak je door de keuring als je daar 255/35 op zou leggen achteraan? en zal dat ook esthetisch correct zijn?

 

Voor de rest; mochten er nog andere adresjes zijn (in België), laat het me gerust weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stijnwheels.be

255/35 hebben wij ook klanten op rondrijden, maar ideaal is het niet

 

Bedankt voor je reply. Schuren ze dan te veel of wat zijn zo de meest voorkomende problemen?

Is het anders ook toegelaten voor de keuring?

 

Anderzijds op stijnwheels gekeken maar affalterbach vind ik precies niet terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reply. Schuren ze dan te veel of wat zijn zo de meest voorkomende problemen?

Is het anders ook toegelaten voor de keuring?

 

Anderzijds op stijnwheels gekeken maar affalterbach vind ik precies niet terug?

Op zijn site staat lang niet alles.

De problemen?

Dat dat op geen zak trekt met van die banden eronder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Carlito : welke koelvloeistof moet er in een 2003 W220 S320 CDI (6-in-lijns met 204pk, die waar je ook eens mee meegereden bent) ? Er zit nu roze in, ik vermoed dat dat de juiste is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Carlito : welke koelvloeistof moet er in een 2003 W220 S320 CDI (6-in-lijns met 204pk, die waar je ook eens mee meegereden bent) ? Er zit nu roze in, ik vermoed dat dat de juiste is ?

 

Ja, eigenlijk maakt het type weinig uit, je moet alleen niet teveel gaan mixen. Roze zal dan in het vervolg wel volstaan.

De originele is (hoe kan het ook anders) donkerblauw. Maar veel maakt dat niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Carlito : welke koelvloeistof moet er in een 2003 W220 S320 CDI (6-in-lijns met 204pk, die waar je ook eens mee meegereden bent) ? Er zit nu roze in, ik vermoed dat dat de juiste is ?

 

Heeft je vader die nog altijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieselinspuitpomp voor de OM602 en OM602 turbo (250d-motor uit de 201/124 dus), zijn die hetzelfde? Ik veronderstel van niet?

 

Weet er nog iemand een (sloper) 190 2.5TD/W124 250D turbo staan voor weinig?

En een W202/W210 250 turbodiesel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid