Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Bij de Mercedes E (S212) staat er vooraan op het midden van het dashboard een klein zwart display waarbij er bolletjes oplichten. Die bolletjes worden meestal gebruikt als visuele voorstelling van de parkeersensoren en tonen aan hoe ver je nog verwijdert zit van het voorwerp voor u (bij het voorwerp achter u lichten de lichtjes in het plafond op).

Maar deze morgen toen de straten er glad bij lagen, lichtten de bolletjes allemaal op + een tuut-signaal toen de wagen doorslipte bij het remmen. Waarschijnlijk melding van het ABS?

Ook branden er soms 4 rode lichtjes + een piepje, maar ik weet niet voor wat dat diende. Is dat voor te melden dat de achterwielen geen of weinig grip hebben? Weet er iemand dit?

Misschien wat onduidelijk uitgelegd maar ik kan het niet echt beter omschrijven.

Dat is dat (minstens) 1 van de sensoren in de fout gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb me gisteren geregistreerd op Mein Mercedes (op mb.de) met het Fahrgestellnummer van eentje die 'k op 't oog had. Kan je meteen mee de uitrustingslijst zien, leuk!

www.mercedes-benz.de --> rechtsboven "Mein Mercedes" --> registreren op een Duits adres (ik neem altijd het adres van het automerk zelf als er een adreschecker in zit) --> je kan meerdere chassisnummers toevoegen en verwijderen

adres heb je niet nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klant koopt auto bij Wuyts, eerstkomende zomer komt hij terug omdat de airco niet goed werkt.

 

- "Mijnheer, mijn airco werkt niet meer"

*test*

Perfect normale werking, zo is airco nu eenmaal.

 

Klant ontevreden, gaat bij andere garage kijken => Auto had helemaal geen aircocompressor steken :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 vitessen is meer dan genoeg.

Altijd alert, altijd koppel of vermogen.

Man naar mijn hart ze!

PS: Nog iets gehoord van die kerel met z'n onderdelen? Ik hoor er alvast niks van :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klant koopt auto bij Wuyts, eerstkomende zomer komt hij terug omdat de airco niet goed werkt.

 

- "Mijnheer, mijn airco werkt niet meer"

*test*

Perfect normale werking, zo is airco nu eenmaal.

 

Klant ontevreden, gaat bij andere garage kijken => Auto had helemaal geen aircocompressor steken :lolz:

 

Telkens ik daar passeer kijk ik m'n ogen uit   :lol:  had me het perfect zo voorgesteld

Ideaal voor de Olense boeren, zo'n dealers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid