Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Wat bedoel je met modernere reacties?

Ik kan lezen en schrijven met die boite. Enkel de tijd tussen het schakelen tussen Drive en Reverse duurde te lang (maar dat is met MY2012 aangepast en is veel beter)

Dat hij bij rustig rijden vaak te hoge toeren neemt, een stuk trager schakelt dan de BMW 8-traps, te traag reageert op gasgeven en gewoon lui overkomt. Niet speciaal een verbetering tov de oude 5-traps vind ik. De 8-traps van BMW is toch duidelijk beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hij bij rustig rijden vaak te hoge toeren neemt, een stuk trager schakelt dan de BMW 8-traps, te traag reageert op gasgeven en gewoon lui overkomt. Niet speciaal een verbetering tov de oude 5-traps vind ik. De 8-traps van BMW is toch duidelijk beter?

Geen verbetering tov de 5-traps is ook overdreven.

Dat de 8 traps beter is weet ik, maar die boite is dan ook 5 jaar ouder dan die van BMW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vet om al die 240d's op een rijtje te zien staan. Verschiet wel van de prijs, die ene taxichauffeur beweerd dat ze nu zo'n 7000 euro waard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is er iemand die me de uitrustingenlijst kan geven van

WDB 12405018693725 ?

Heb al wat gegoogeld, maar vind niet onmiddellijk iets, tenzij je eerst registreert op een MB-forum....

Link naar reactie
Delen op andere sites

VEHICLE TYPE: Car MODEL NAME: 300 CE,JAPAN ENGINE: 103983 12 274034 TRANSMISSION: 722358 03 665455 BODY: 04864 ORDER NUMBER: 0151320577 LIGHTS: HELLA WIPER: BOSCH 920114 INTERIOR COLOR: 262 PAINTS: 929

281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL

420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR

485 SELF-LEVEL.-DEVICE WITH H.D.SPRINGS AND SHOCK ABS.

570 FOLDING ARMREST, FRONT

592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG

620 AIR POLLUTION CONTROL

630 ECE - WARNING TRIANGLE

731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT

http://www.neoriginal.ru/cat/mb/

Hoewel ik m'n twijfels heb bij de volledigheid.

Bij mijn 300TE is die optielijst niet compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me gisteren geregistreerd op Mein Mercedes (op mb.de) met het Fahrgestellnummer van eentje die 'k op 't oog had. Kan je meteen mee de uitrustingslijst zien, leuk!

www.mercedes-benz.de --> rechtsboven "Mein Mercedes" --> registreren op een Duits adres (ik neem altijd het adres van het automerk zelf als er een adreschecker in zit) --> je kan meerdere chassisnummers toevoegen en verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes hergebruikt sommige nummers, best wel opletten soms. Zo zou ik camera's rondomrond hebben, terwijl het op een rechterbuitenspiegel moet slaan :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi speelgoed!

@@Pablo : er stond vorig jaar eentje te koop in Nederland, motor draaide niet goed en is bijgevolg verkocht voor een prijs rond de 3000 euro. Was wel paarsachtig van kleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Pablo : er stond vorig jaar eentje te koop in Nederland, motor draaide niet goed en is bijgevolg verkocht voor een prijs rond de 3000 euro. Was wel paarsachtig van kleur

Dat valt goed mee al weet je natuurlijk niet hoeveel de bijkomende kosten bedragen. Had toch een prijs van minstens 15 000 euro in het achterhoofd. Is wss deze die je bedoelt: http://www.mercedesf...hp?f=80&t=44872

Das een 3L, ik denk dat je er ook 1 hebt met een 3.6L.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Mercedes E (S212) staat er vooraan op het midden van het dashboard een klein zwart display waarbij er bolletjes oplichten. Die bolletjes worden meestal gebruikt als visuele voorstelling van de parkeersensoren en tonen aan hoe ver je nog verwijdert zit van het voorwerp voor u (bij het voorwerp achter u lichten de lichtjes in het plafond op).

Maar deze morgen toen de straten er glad bij lagen, lichtten de bolletjes allemaal op + een tuut-signaal toen de wagen doorslipte bij het remmen. Waarschijnlijk melding van het ABS?

Ook branden er soms 4 rode lichtjes + een piepje, maar ik weet niet voor wat dat diende. Is dat voor te melden dat de achterwielen geen of weinig grip hebben? Weet er iemand dit?

Misschien wat onduidelijk uitgelegd maar ik kan het niet echt beter omschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben wij in de winter ook met de 211 soms. Volgens mij gewoon vuiligheid en de kou waardoor het systeem flipt.

Zou goed kunnen dat er sneeuw of ijs op hing want de E staat onder de carport en de voorkant komt tot juist onder de rand van het afdak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid