Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

9 minutes ago, William Blake said:

@ICM al die motoren worden zwaar afgestraft door de WLTP helaas..  C43 is ook pak duurder geworden

What the fuck is this?

De eerste keer dat ik die zaken in concreto opzoek, alles wat een beetje vooruit gaat is duizenden euroots BIV. Dan hoef je nog geen AMG te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ICM zei:

What the fuck is this?

De eerste keer dat ik die zaken in concreto opzoek, alles wat een beetje vooruit gaat is duizenden euroots BIV. Dan hoef je nog geen AMG te kiezen.

Zelfs een simpele MX-5 kost al 900 euro aan BIV. Het is absurd.

  • Whut?! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, William Blake said:

G63 : 11.126 euro :D

 

 

Ik weet het, mijn vrouw zei vorig weekend dat ze die G wel tof vond. Ik viel toen al van mijn stoel, en daarnet nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, William Blake said:

Feitelijk elke G heeft die monster BIV, zelfs de 350d

Ook de E63, GT63, etc, .. zitten ah maximum of quasi daar tegen

Is er iemand die dat 'met plezier' doet?

Kunnen betalen is één, willen twee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben een V250, verbruikt vrij veel diesel maar ook adblue, laat de uitlijning ook checken na aflevering
zelf goesting in een sprinter (naast de mx5)

De sprinter rijdt veel beter dan de V-vito klasse imo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch een leasing/ renting aangaat zoek dan een Brusselse firma en laat die op hun naam staan als je die toch binnen de leasingtermijn verkoopt

Scheelt enorm in BIV en taksen

Mijn GTR is geen keeper en ik heb dat zo gedaan

 

Ik koop die af en verkoop die zonder terug in te schrijven en daar kraait geen haan naar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

Is er iemand die dat 'met plezier' doet?

Kunnen betalen is één, willen twee.

gohja, wordt eigenlijk niet echt moeilijk over gedaan in het hoogste gamma (auto's van 150-200k)

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, William Blake said:

gohja, wordt eigenlijk niet echt moeilijk over gedaan in het hoogste gamma (auto's van 150-200k)

200k is nog wat anders dan 100k. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch een leasing/ renting aangaat zoek dan een Brusselse firma en laat die op hun naam staan als je die toch binnen de leasingtermijn verkoopt
Scheelt enorm in BIV en taksen
Mijn GTR is geen keeper en ik heb dat zo gedaan
 
Ik koop die af en verkoop die zonder terug in te schrijven en daar kraait geen haan naar
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 


Clever makker [emoji106]
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ICM zei:

Is er iemand die dat 'met plezier' doet?

Kunnen betalen is één, willen twee.

geef toe, als je al 10 of 20 jaar droomt van een sportwagen en eindelijk staan die centjes klaar om in actie te schieten,

ga je je droom dan echt opzij zetten vanwege een hoge BIV, 'k peinz het niet

net zoals sommigen toch een oude Porsche kochten in 2017, als dat echt je droomwagen was en de tijd was gekomen: weinig dat je gaat tegenhouden

 

maar...als je al enkele leuke wagens hebt gehad en er staat nog iets betaalbaars en leuk in de garage, dan ga je wss veel minder snel wisselen van sportwagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, flupke73 said:

geef toe, als je al 10 of 20 jaar droomt van een sportwagen en eindelijk staan die centjes klaar om in actie te schieten,

ga je je droom dan echt opzij zetten vanwege een hoge BIV, 'k peinz het niet

net zoals sommigen toch een oude Porsche kochten in 2017, als dat echt je droomwagen was en de tijd was gekomen: weinig dat je gaat tegenhouden

 

maar...als je al enkele leuke wagens hebt gehad en er staat nog iets betaalbaars en leuk in de garage, dan ga je wss veel minder snel wisselen van sportwagen

Allemaal goed, maar 10k waar je niets mee koopt is zuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, William Blake said:

@ICM al die motoren worden zwaar afgestraft door de WLTP helaas..  C43 is ook pak duurder geworden

Die 4 liter C AMG zat toch rond de 2k BIV en 2k VB? 

Is dat allemaal een pak omhoog gegaan, ook voor die modellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Brunault zei:

Als je toch een leasing/ renting aangaat zoek dan een Brusselse firma en laat die op hun naam staan als je die toch binnen de leasingtermijn verkoopt

Scheelt enorm in BIV en taksen

Mijn GTR is geen keeper en ik heb dat zo gedaan

 

Ik koop die af en verkoop die zonder terug in te schrijven en daar kraait geen haan naar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Hoor je veel en doet Mercedes zelf al precies, als je de bijlage bekijkt.

Biv brussel/ wallonie/leasing staat er. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gecharmeerd door de frameloze binnenspiegel van de S, @William Blake ... maar verdomme, vent, beide achterdeuren met kinderslot op zetten en zo de mensen gevangen zetten, da's toch gene propere tactiek zenne maat. :D  Chance dat er net 4 bruin jung (met de vélo) naar uw garage gekomen waren om eens door de showroom te slenteren, eentje ervan reageerde meteen na m'n tik op de ruit en 't teken van de deur open te doen. :D  (Heb de linkerdeur dan alvast weer de kinderbeveiliging uitgezet.)

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Ik was gecharmeerd door de frameloze binnenspiegel van de S, @William Blake ... maar verdomme, vent, beide achterdeuren met kinderslot op zetten en zo de mensen gevangen zetten, da's toch gene propere tactiek zenne maat. :D  Chance dat er net 4 bruin jung (met de vélo) naar uw garage gekomen waren om eens door de showroom te slenteren, eentje ervan reageerde meteen na m'n tik op de ruit en 't teken van de deur open te doen. :D  (Heb de linkerdeur dan alvast weer de kinderbeveiliging uitgezet.)

Dat was jaren geleden onze practical joke op het Autosalon: kinderslot opzetten, mensen laten instappen, deur laten dicht trekken.  En dan 'tik tik tik'...

Of de elektrische stoelen helemaal naar voor schuiven

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gTa zei:

Ik was gecharmeerd door de frameloze binnenspiegel van de S, @William Blake ... maar verdomme, vent, beide achterdeuren met kinderslot op zetten en zo de mensen gevangen zetten, da's toch gene propere tactiek zenne maat. :D  Chance dat er net 4 bruin jung (met de vélo) naar uw garage gekomen waren om eens door de showroom te slenteren, eentje ervan reageerde meteen na m'n tik op de ruit en 't teken van de deur open te doen. :D  (Heb de linkerdeur dan alvast weer de kinderbeveiliging uitgezet.)

dat meent ge niet :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/2/2019 om 19:27, flupke73 zei:

geef toe, als je al 10 of 20 jaar droomt van een sportwagen en eindelijk staan die centjes klaar om in actie te schieten,

ga je je droom dan echt opzij zetten vanwege een hoge BIV, 'k peinz het niet

 

In die 10 of 20 jaar kan je toch al op het idee gekomen zijn om die BIV bij te rekenen bij de aankoopprijs en daar rekening mee te houden, zou ik zo denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid