Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

De facelift van de V-klasse komt eraan in de nazomer 2019.

Jammer genoeg geen V6 onder de kap maar wel het vernieuwde 4-cil motorengamma uit de personenwagens in 220 - 250 en nu ook 300 uitvoering met 240pk en 500Nm gekoppeld aan de 9-traps automaat. 0-100 in 8s met het busje... denk dat dit mijn opvolger voor de ouwe V6 viano zal worden begin volgend jaar. Ben benieuwd om die binnenkort es te testrijden.

https://www.autozine.nl/mercedes-benz/v-klasse/nieuws/mercedes-v-klasse-vernieuwd-voor-2019

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, brjefs zei:

Ik vind een V een drama om in te zitten vooraan. Zelden zo’n slechte stoelen tegen gekomen, doe mij dan maar een echte camionette

Zijn dat dezelfde stoelen als in de nieuwe Vito’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben een V250, verbruikt vrij veel diesel maar ook adblue, laat de uitlijning ook checken na aflevering
zelf goesting in een sprinter (naast de mx5)


Idem. Hebben ne vito rijden met de 163pk versie. Verbruikt nauwelijks minder dan mijn v6
Voor de rest geen klagen van
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net binnengekomen bij Deman in Brussel! Blijft echt een geschift apparaat. Ook leuk om te zien dat zó iets exclusief binnenkort te koop staat in België [emoji3]

709fbbc61f0b04e8ca6f7828609d0d45.jpg

7191a6be0a431bec40332c7570a44840.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gewoon ik zei:

de laatste understated versie. heerlijk

Dit pre-MoPf van de opvolger toch ook nog?

Edit:

1.jpg?last_change=1384136334

Vind die ook zo yum. (En de pre-MoPf véél liever dan de MoPf, die het oorspronkelijke design zo veel mogelijk probeerde te verlaten en ronder wou worden ... wat nu (naar mijn aanvoelen) geen goeie keuze was.)

maxresdefault.jpg

2009-182094-2010-mercedes-e-63-amg-estat

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid