Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Carlito zei:

Moet ik eigenlijk eens kijken.

Mijne heeft geen COMAND.

Is de wagen ouder dan 3 jaar? Want de eerste 3 jaar zijn de kaartupdates gratis he...

Wagen is van 08/2015, wijzelf hebben hem gekocht als Junge Sterne 11/2016. Dus ik vermoed dat we te laat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, tato zei:

Wagen is van 08/2015, wijzelf hebben hem gekocht als Junge Sterne 11/2016. Dus ik vermoed dat we te laat zijn.

Klopt, tot 08/2018 was het wel mogelijk.

Er zit wel een kleine marge op, dus misschien eens naar je dealer bellen en het vragen, die kunnen dat nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik eigenlijk eens kijken.
Mijne heeft geen COMAND.
Is de wagen ouder dan 3 jaar? Want de eerste 3 jaar zijn de kaartupdates gratis he...

Ah ja?

Ik heb de Comand, auto is van 08/2017, weliswaar maar eerste keer ingeschreven in 05/2018.
Ik krijg nog steeds ‘90 km/h’ op de Vlaamse gewestwegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ex-Mooseman zei:


Ah ja?

Ik heb de Comand, auto is van 08/2017, weliswaar maar eerste keer ingeschreven in 05/2018.
Ik krijg nog steeds ‘90 km/h’ op de Vlaamse gewestwegen.

Ja, 3 jaar gratis kaartupdate bij onderhoud zit inbegrepen in de aankoop van een COMAND.

 

Persoonlijk zou ik liever hebben dat ze hem na 2-4 en 6 jaar updaten, want zoveel verandert er niet ieder jaar dat hij onbruikbaar wordt. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Carlito zei:

Moet ik eigenlijk eens kijken.

Mijne heeft geen COMAND.

Is de wagen ouder dan 3 jaar? Want de eerste 3 jaar zijn de kaartupdates gratis he...

Tegenwoordig 6 jaar nee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Carlito zei:

Vanaf W213 komen de updates tijdens het rijden binnen. 

Niet alles, toch? Bestanden die te lijvig zijn voor mobiele overdracht (alles vanaf een dikke 1,5 GB lijkt het) moet je nog via computer downloaden en op een USB-stick zetten, om dan in de auto te laden via een USB-poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/1/2019 om 20:12, gTa zei:

Niet alles, toch? Bestanden die te lijvig zijn voor mobiele overdracht (alles vanaf een dikke 1,5 GB lijkt het) moet je nog via computer downloaden en op een USB-stick zetten, om dan in de auto te laden via een USB-poort.

Alles van buiten de regio van uw auto.

Belgische auto= Benelux

Duitse auto, ook na import = automatische update Duitsland

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het autosalon kan je blijkbaar als je het lief vraagt, de nieuwe cla bekijken in een aparte ruimte? Ziet er precies wel mooier uit dan zijn voorganger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 janvier 2019 om 20:13, Bobby II zei:

De cla is toch al voorgesteld? Waarom dan zo geheimzinnig doen, en geen foto’s toelaten?

Pre productie model

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid