Ga naar inhoud

Range Rover Velar


abtler

Aanbevolen berichten

niet verkeerd opvatten, maar een rr heeft toch veel meer precense dan een glc. oké de uwe heeft een speciale motor, maar het merendeel er van zijn 200cdi's. naar een glc ga ik dan ook weinig omkijken in tegenstelling tot een RR die (in welk model ook) toch altijd voor mij hoger staat. een basis glc is ook niet direct een WOW

(spreek enkel over image en looks, want ik heb nog nooit met een gcl45 of een RR in totaal gereden)

 

(wat dan misschien ook niet zo slecht is voor uw vrouwtje, niet te veel opvallen, maar toch plezier hebben)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei tuscani:

niet verkeerd opvatten, maar een rr heeft toch veel meer precense dan een glc. oké de uwe heeft een speciale motor, maar het merendeel er van zijn 200cdi's. naar een glc ga ik dan ook weinig omkijken in tegenstelling tot een RR die (in welk model ook) toch altijd voor mij hoger staat. een basis glc is ook niet direct een WOW

(spreek enkel over image en looks, want ik heb nog nooit met een gcl45 of een RR in totaal gereden)

 

(wat dan misschien ook niet zo slecht is voor uw vrouwtje, niet te veel opvallen, maar toch plezier hebben)

 

Basis Velar is ook echt niet wow.

Ook met 2.0d of 2.0i verkrijgbaar.

Badgebuyer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei tuscani:

niet verkeerd opvatten, maar een rr heeft toch veel meer precense dan een glc. oké de uwe heeft een speciale motor, maar het merendeel er van zijn 200cdi's. naar een glc ga ik dan ook weinig omkijken in tegenstelling tot een RR die (in welk model ook) toch altijd voor mij hoger staat. een basis glc is ook niet direct een WOW

(spreek enkel over image en looks, want ik heb nog nooit met een gcl45 of een RR in totaal gereden)

 

(wat dan misschien ook niet zo slecht is voor uw vrouwtje, niet te veel opvallen, maar toch plezier hebben)

 

gcl45 ken ik niet :D

Dus een evoque heeft voor jou veel presence, want dat is ook een RR... En ik moet eerlijk zeggen, nu ik hem dikwijls zie nijgt hij meer naar de evoque dan de RR sport/classic.

3 minuten geleden zei Lotuzzz:

Basis Velar is ook echt niet wow.

Ook met 2.0d of 2.0i verkrijgbaar.

Badgebuyer :P

Idd...

En helaas is 80% van degene die je ziet een basismodel moet niet te veel op...

Nog altijd als ik eentje zie in die presentatie kleur met de dikke velgen en beige interieur, dan vind ik hem nog wow... Maar ja, datzelfde gaat op voor de glc... 80% van die karren trekken op niets.

Nu ja, dat gaat voor alles op, gisteren in Knokke ook een paar voorbeelden gezien van een lelijke 991, of een lelijke macan,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, tuscani said:

naar een glc ga ik dan ook weinig omkijken

Rare opmerking. Zo'n GLC valt sowieso al op en een AMG al helemaal. Alles wat er strak en mooi uit ziet merk je al op, denk ik dan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Velar is voor mij een halve klasse hoger dan een GLC. Kijk enkel maar naar het interieur wat veel chiquer is, en beter afgewerkt, dan het dashboard dat Mercedes van de C heeft overgenomen. Zo'n Velar heeft gewoon veel meer uitstraling dan een GLC. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee ben ik dus niet akkoord, maar smaken verschillen.. Ok de Velar is iets stijver, klassevoller en iets ouderwetser dan de GLC, maar die laatste maakt toch veel goed in rijden...

En ja, ik vergelijk een GLC43 met de velar want die kosten evenveel... Een 200d vergelijken met een Velar is niet echt eerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
26 minuten geleden, Challazer zei:

Hoe meer je hem in het echt ziet, hoe meer hij tegen valt vind ik. 

 

Is ook precies mijn gevoel erover; heel mooi maar het wauw-gevoel is snel weg. Rare auto IRL, terwijl hij op foto schitterend lijkt uit bepaalde hoeken.

Dat de verkoop moeilijk is had ik wel verwacht. Die prijzen zijn echt niet meer normaal :silly: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook serieus onder de indruk was van de Velar en dat echt prefereerde boven onze GLC43... 

Op de avant-premiére was ik nog steeds onder de indruk, maar ja daar staat hij dan ook wel helemaal alleen... Alleen had ik al een paar bedenkingen.

Nu dat je ze eens begint tegen te komen, serieus content van onze keuze en de velar te laten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid