Ga naar inhoud

Range Rover Velar


abtler

Aanbevolen berichten

1 hour ago, The Swede said:

Zou je ooit zelf dat geld uitgeven aan die opties? 4000 Euro voor koplampen?? 
 

1244 Euro voor een actieve differentieelsper op een zware SUV? Dit is geen 911 of M3...

3000 Euro voor een stoffen interieur? Komt dat spel niet standaard met leder voor die prijs?

Een "gekoeld handschoenenkastje"? Wat gaat ge daarin steken? Een blik bier? (ervan uitgaande dat je nog plaats hebt in je handschoenenkastje naast alle papieren, handleiding, etc). 

Een vast glazen dak? Maar dat je niet kan opendoen voor een 1400 Euro? En eerst van je auto een serre maken door zo een dak te kopen maar dan geld bijbetalen om je achterste ramen te laten verduisteren?? :huh:

 

Ik geloof dat ik de enige dinosaurus ben die nog ene realitycheck doet wanneer hij geld uitgeeft. 

 

Ik ben gesteld met bijna 20k minder, alles aanklikken in een configurator is gemakkelijk natuurlijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Ja bij Porsche valt dat zo niet op natuurlijk, want daar betaal je eerst voor de zetels, dan nog eens voor de verwarming en dan nog eens voor de koeling ;) 

Ja, maar hier gaat het nog niet eens over de bekleding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Stabilo Boss:

mensen die 6 cilinders willen en een hoger dak.

Velar is slechts 5cm korter dan de sport

Velar heeft ook 6 cilinders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, The Swede said:

Ik geloof dat ik de enige dinosaurus ben die nog ene realitycheck doet wanneer hij geld uitgeeft. 

Ik vind die hele evolutie door de jaren heen mooi om te zien. Mensen betalen met plezier (veel) meer voor minder. Als je 100k hebt/kunt uitgeven dan zou ik dat ook niet aan zo'n Velar hangen. Dat is niet genoeg bang for buck in mijn optiek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom op 77k en heb alles wat ik echt nodig heb... :huh:

SE - D180

RR Velar.png

 

Edit: bij nader inzien toch maar nog eens 4k opleggen voor de D240...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei The Swede:

Zou je ooit zelf dat geld uitgeven aan die opties? 4000 Euro voor koplampen?? 
 

1244 Euro voor een actieve differentieelsper op een zware SUV? Dit is geen 911 of M3...

3000 Euro voor een stoffen interieur? Komt dat spel niet standaard met leder voor die prijs?

Een "gekoeld handschoenenkastje"? Wat gaat ge daarin steken? Een blik bier? (ervan uitgaande dat je nog plaats hebt in je handschoenenkastje naast alle papieren, handleiding, etc). 

Een vast glazen dak? Maar dat je niet kan opendoen voor een 1400 Euro? En eerst van je auto een serre maken door zo een dak te kopen maar dan geld bijbetalen om je achterste ramen te laten verduisteren?? :huh:

 

Ik geloof dat ik de enige dinosaurus ben die nog ene realitycheck doet wanneer hij geld uitgeeft. 

 

Nooit dat ik 100k aan een auto uitgeef :lol: Tenzij ik ze binnen rijf.

Dat sper is leuk als je toch eens gaat offroaden, dit is niet om beter de bocht om te gaan :fp:

Dat gekoeld handschoenkastje moet in een pack gezeten hebben want dat zou ik nooit nemen.

Ik zou schrik hebben van een rammelend opengaand schuifdak, dus ja, bewust voor een vast glazen dak gekozen. Dat laatste was inderdaad niet de meest doordachte keuze :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat dat de algemene 'feel' in een auto ongelofelijk verandert. Ik voel me altijd een beetje koning wanneer ik een wagen met alcantara dakhemel rijd :ninja: 

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei RRD:

Nog altijd niet gevonden hoe je die foto moet posten blijkbaar :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Maxime S:

Nog altijd niet gevonden hoe je die foto moet posten blijkbaar :lolz: 

Niemand wil me dat hier uitleggen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Stancke:

haha, so true. BMW zonder zwarte dakhemel is pauper

Een zwarte is gratis, het is alcantara wat 1600 extra kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei RRD:

Niemand wil me dat hier uitleggen :D 

ik vermoed gewoon printscreen en uploaden?

 

ontopic

ik kom toe met 70K

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, RRD said:

Omdat dat de algemene 'feel' in een auto ongelofelijk verandert. Ik voel me altijd een beetje koning wanneer ik een wagen met alcantara dakhemel rijd :ninja: 

12 euro van eBay voor den Alcantara, 2 uurkes werk bij Frekkel. 112 euro voor uw bespoke dakhemel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat dat de algemene 'feel' in een auto ongelofelijk verandert. Ik voel me altijd een beetje koning wanneer ik een wagen met alcantara dakhemel rijd :ninja: 

Ik heb dat gevoel met een vollederen interieur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht met een lederen dashboard [emoji3] 

Dat is daar onderdeel van, zowel het bovendeel als onderdeel, en ook de deurpanelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid