Ga naar inhoud

Range Rover Velar


abtler

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei tuscani:

Op de filmpjes komt die al veel beter over, maar zo "klein" lijkt die toch niet? 

Ik zie op de stil dat die man met gemak over het dak kan kijken. Moet je niet proberen met een Range.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

The new car has not only been designed with women buyers in mind, but even offers an ethical 'vegetarian option' which replaces the luxury leather seats with coverings made from recycled plastic bottles.

:lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe auto, al is het design wat voorspelbaar.

Wat ik me wel afvraag is of ik bij deze hetzelfde gevoel zal hebben als bij de Evoque. In het begin vond ik dat een bijzonder knap ding en nu zou ik er zelfs dood niet meer in gezien willen worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Phil said:

Dus een RRS zal sportiever rijden dan?

Dat is gewoon een woord dat compleet niet van toepassing is bij dat soort auto's, tenzij in de marketingboekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei ir_fuel:

Wat ga jij doen met actieve achterdifferentieelvergrendeling?

Drift0n!!!! :lol: 

Nee, ik heb dat toch al enkele keren gebruikt op de G, die heeft dat zowel voor als achteraan :) 
Maar inderdaad dat zou wrs een van de opties zijn die het eerst geschrapt zal worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ICM said:

Zetels van 5000 euro :silly:

 

Ja bij Porsche valt dat zo niet op natuurlijk, want daar betaal je eerst voor de zetels, dan nog eens voor de verwarming en dan nog eens voor de koeling ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus geen opvuller voor het "gat" tussen de RRS maar een model dat NAAST de RRS gaat leven, als je de prijzen ziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Polygoon said:

Misschien een paar opties die ik nog zou kunnen schrappen maar doe mij zo maar.

Schermafbeelding 2017-03-02 om 14.09.44.png

Schermafbeelding 2017-03-02 om 14.09.53.png

Schermafbeelding 2017-03-02 om 14.10.06.png

Schermafbeelding 2017-03-02 om 14.10.16.png

Schermafbeelding 2017-03-02 om 14.10.24.png

Zou je ooit zelf dat geld uitgeven aan die opties? 4000 Euro voor koplampen?? 
 

1244 Euro voor een actieve differentieelsper op een zware SUV? Dit is geen 911 of M3...

3000 Euro voor een stoffen interieur? Komt dat spel niet standaard met leder voor die prijs?

Een "gekoeld handschoenenkastje"? Wat gaat ge daarin steken? Een blik bier? (ervan uitgaande dat je nog plaats hebt in je handschoenenkastje naast alle papieren, handleiding, etc). 

Een vast glazen dak? Maar dat je niet kan opendoen voor een 1400 Euro? En eerst van je auto een serre maken door zo een dak te kopen maar dan geld bijbetalen om je achterste ramen te laten verduisteren?? :huh:

 

Ik geloof dat ik de enige dinosaurus ben die nog ene realitycheck doet wanneer hij geld uitgeeft. 

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, The Swede said:

En eerst van je auto een serre maken door zo een dak te kopen maar dan geld bijbetalen om je achterste ramen te laten verduisteren?? :huh:

 

Dit is zo hard waar :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen lopen idd gelijk met de Sport, waardoor ik mij de vraag stel wie nu nog een Sport gaat bestellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, RRD said:

In de configurator spreken ze van een 2.0 V6 bi-turbodiesel. Ik neem aan dat dat een typfout is en dat een 3 liter is??

Yep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid