Ga naar inhoud

Range Rover Velar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gerugridderd worden door Frekkel :inlove:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Net eens aan het configureren geslagen. Velgen van 5200 euro :lolz: 

Geplaatst:
51 minuten geleden zei Speedhunter:

Porsche prijzen, ze krijgen het in hun bol daar bij Land Rover.;)

Geplaatst:

Zalige Configurator.

Wel gek: Land Rover probeert het nu om stof (niet enkel voor zetels, ook voor het stuur!) duurder te maken dan leder. Op de duurste versie (die al een soort van nappaleder heeft) kan je nog eens bijbetalen om stoffen (allez: velours...) zetels te krijgen. :silly: 

Kostelijk spel, wel. :shock: Dik uitgeruste 3.0d gaat los over de 100k... is die dan niet een pakske duurder dan de Macan?

Geplaatst:

To be honest: ik vind hem wel fantastisch knap.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alleen jammer dat ze bij LR wéten dat hij knap is.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Op 12-3-2017 om 19:58 zei gTa:

Zalige Configurator.

Wel gek: Land Rover probeert het nu om stof (niet enkel voor zetels, ook voor het stuur!) duurder te maken dan leder. Op de duurste versie (die al een soort van nappaleder heeft) kan je nog eens bijbetalen om stoffen (allez: velours...) zetels te krijgen. :silly: 

Kostelijk spel, wel. :shock: Dik uitgeruste 3.0d gaat los over de 100k... is die dan niet een pakske duurder dan de Macan?

Dat is omdat ze dan 15% korting kunnen geven ipv 3% bij Porsche om dan klanten voor zich te winnen die liever 90k betalen voor een Velar dan 80k voor een Macan omdat ze meer korting kregen op hun Velar :P

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Is deze Velar een rechtstreekse concurrent voor de Macan? Is deze Velar niet groter en zwaarder?

Geplaatst:
On 12/03/2017 at 1:39 PM, Speedhunter said:

On 12/03/2017 at 2:31 PM, thor said:

Porsche prijzen, ze krijgen het in hun bol daar bij Land Rover.;)

Dat zijn nog goedkope Porsche velgen :P 

• 1 maand later...
Geplaatst:

Gisteren gaan zien in het echt... 

Machtige machine moet ik zeggen!

Dit is de eerste RR die alle aspecten goed heeft voor mij... De huidige classic vind ik mooi, maar is een beetje lomp en oudbollig. De huidige RR sport is mooi, maar heeft een gatlelijk gat en interieur is ook minder. De evoque is precies een auto die in de te warme was heeft gezeten.

Deze is rondom wauw en het interieur is hemels!

1 nadeel aan interieur: standaard moet je ergens een goeie microvezeldoek in de auto hebben liggen om daarmee om de 5 bedieningen die 2 displays te kuisen...

Geplaatst:

Ben ook van mening dat het een machtige machine is, maar als ik hem vanuit bepaalde hoeken bekijk(achterkant en zijkant)zou ik toch beginnen twijfelen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

we zijn hem een week of 2 kunnen gaan bekijken en ... tja...wat je al weet van de configurator...los erover qua prijs als je het mij vraagt

ik ben ook geen fan van al die touch screens en zwarte glanzende vlakken, na een koppel dagen staat dat vol met vingervlekken...dan is het schoon er ook wel vanaf 

Geplaatst:
20 uur geleden zei berengun:

we zijn hem een week of 2 kunnen gaan bekijken en ... tja...wat je al weet van de configurator...los erover qua prijs als je het mij vraagt

Idd denk niet dat er veel met dikke uitrusting zullen verkocht worden.

Geplaatst:

Met dezelfde uitrusting is hij goedkoper dan een macan en hij is toch een stuk ruimer dan die Macan.

En ja, het is geen goedkoop spel, maar als je al de rest gaat bekijken van concurrenten dan zijn die dezelfde prijs hoor.

Op gebied van looks vind ik hem het mooiste wat je nu kan kopen bij Landrover eerlijk gezegd. Als ik de rest van de concurrenten erbij neem, dan staat een macan nog steeds op hetzelfde niveau ongeveer. Voor de rest zou ik niet weten wat er nog maar aan de toppen komt van zo'n velar. Maar smaken verschillen.

Hier is de offerte rond, maar madam twijfelt nog omwille van de omvang van het ding.

Nu ja, beetje zitten kijken naar die afmetingen en valt al bij al nog mee. Enige wat er mogelijks gaat gebeuren is dat ze voor bepaalde dagen (met parkeren in a'pen en brussel) mogelijks zal met mijn M3 rijden omdat die toch wat kleiner is :D Nu ja, is ook maar omdat ze het nog niet gewoon is vermoed ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn vrouw was ook snel gewoon aan onze RRSport. Voordien reed ze met een 135i cabrio.

Geplaatst:

En tegenwoordig met al die camera's rondomrond zal dat ook wel lukken zeker? 

Doen :inlove:

Geplaatst:

Hij is inderdaad prachtig Naish. Idd mooiste Range en het beste totaalplaatje dat je kan kopen.

Geplaatst:

Combinatie stijl en toch "redelijk wat auto voor je geld", ben je hier zeker een stuk beter af. 

Welke motor genomen? 

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vandaag mijn eerste op baan gespot. Inderdaad niet mis. Eleganter dan alle andere modellen uit die stal.

Geplaatst:

Dat is vroeg. De eerste zouden pas geleverd worden eind augustus/september.

De dealers hebben er zelfs nog geen staan.

Geplaatst:

Britse platen.
Op de E403 heb ik ook al een oplegger met linksgestuurde Velars gezien.
Ze zullen beginnen toekomen bij de dealers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in