Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei d_s:

Gisteren 1 in het wild gezien in Hasselt. Het was een grijze en mooi kan je hem toch niet echt vinden.

 

Een Model 3?

'k Dacht dat die pas volgend jaar tot hier zouden komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei JLD:

d_s is fout, er rijden hier 0.0 Model 3 rond. Hij weet wrs niet goed het verschil tussen alle modellen.

 

Of hij heeft zich van topic vergist, dat kan ook natuurlijk. 

't Zal een Model X geweest zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd was model X :oops: maar die lijkt precies toch wel op dat model S afgaande op de foto's (ik heb ook enkel maar achterzijde en zijkant gezien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook niet wild van, anderzijds ben ik wel zeker dat er iets mee te doen valt.

Smijt daar 20 inch sletsen onder, een carbon lipje hier en daar, en een fancy kleur en dat kan nog te pruimen  vallen. Net zoals de Model S ook van saai naar "cava" kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stuurwiel.... :unsure:

Voor de rest vind ik het wel een knappe kist... zeker in de config die @wooter liet zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Polygoon:

Wat is het nut van frameless windows als er nog steeds een B-stijl is?

Waarom stellen we dat in vraag bij Tesla en niet bij - bijvoorbeeld - BMW?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DenDuvel:

Waarom stellen we dat in vraag bij Tesla en niet bij - bijvoorbeeld - BMW?

 

1 uur geleden zei Geezer:

Omdat daar bij BMW niemand op komt wijzen

Daar zou ik het me ook afvragen. Niet als kritiek, meer als: is daar een specifieke reden voor?

Bij de mijne ken ik de reden ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 4 Gran Coupe heeft ook frameloze ruiten. Ik zie er - buiten in Baywatch-style arriveren aan een of andere Beach Bar - niet echt voordelen van in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik hier al gezegd dat ik het een gedrocht vind. Het is een gekrompen Tesla model S, maar waarvan de verhoudingen compleet uit proportie zijn getrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bijzonder irritant geworden in FR. Het was best druk, en iedereen rijdt op de strook waar hij zin in heeft, of dat nu links, rechts of midden is. Ook iedereen voegt in wanneer hij zin heeft, of je nu aan 160 aankomt of niet.
mijn vrouw is normaal gezien nogal "connservatief" in de wagen, maar die heeft mij de laatste 300km gewoon gezegd dat ik mocht slalommen...

Klinkt bekend, en op den duur zat ze zelf te zeggen: 'rechts is plaats'. Het was nog net niet: 'rechts couperen, à fond' [emoji1]
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, ex-Mooseman said:


Klinkt bekend, en op den duur zat ze zelf te zeggen: 'rechts is plaats'. Het was nog net niet: 'rechts couperen, à fond' emoji1.png

Hier ook! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 22/07/2017 at 11:24 PM, BMWMB said:

Had ik hier al gezegd dat ik het een gedrocht vind. Het is een gekrompen Tesla model S, maar waarvan de verhoudingen compleet uit proportie zijn getrokken.

Je hebt het over de model X? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid