Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Op ‎22‎/‎07‎/‎2017 om 23:15 zei DenDuvel:

Mijn 4 Gran Coupe heeft ook frameloze ruiten. Ik zie er - buiten in Baywatch-style arriveren aan een of andere Beach Bar - niet echt voordelen van in. 

Je kan veel makkelijker in-/uitstappen in smalle parkeerplaatsen. Enorm voordeel vind ik zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Tommie said:

Je kan veel makkelijker in-/uitstappen in smalle parkeerplaatsen. Enorm voordeel vind ik zelf...

Als je de ruit opent? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ir_fuel:

Als je de ruit opent? :P 

2 keer op je afstandsbediening klikken bij BMW en bij een frameloze deur opent het raam automatisch half om je makkelijker te laten instappen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/7/2017 om 23:24 zei BMWMB:

Had ik hier al gezegd dat ik het een gedrocht vind. Het is een gekrompen Tesla model S, maar waarvan de verhoudingen compleet uit proportie zijn getrokken.

S>>3>>>X maar die eerste verdient ook al geen prijzen. :D

Nu ja, er zijn zoveel lelijke premium SUV coupe modellen tegenwoordig, je valt niet echt uit de toon op de eliteparkings!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tommie:

2 keer op je afstandsbediening klikken bij BMW en bij een frameloze deur opent het raam automatisch half om je makkelijker te laten instappen.

Moet precies m'n boekske eens lezen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
5 hours ago, Skiwi222 said:

Welke mafkees ruilt er nu een BMW 5 voor dit ding???

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Goedkopere TOC, vermogen van elektrische motor, extra bagageruimte en beenruimte door ontbreken van verbrandingsmotor. En het kan ook zijn dat ze ogenschijnlijk geen geld hebben voor een Model S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2017 om 10:34 zei tuscani:

Waar zijn de klinken aan de binnenkant? 

Via het makkelijk te bereiken touchscreen kan je de deuren open doen. Slechts 1 druk op het scherm per deur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
5 hours ago, gewoon ik said:

Via het makkelijk te bereiken touchscreen kan je de deuren open doen. Slechts 1 druk op het scherm per deur

Niet gelachen maar in mijn Model X verkies ik om de knoppen op het scherm te gebruiken om mijn deur te openen ipv de klink aan de binnenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/27/2017 om 17:48 zei Tommie:

2 keer op je afstandsbediening klikken bij BMW en bij een frameloze deur opent het raam automatisch half om je makkelijker te laten instappen.

Het werkt niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Framfy:

Kan je ook uitleggen waarom?

Gewoonte. 

Voor het rijden ziet hij op zijn gsmscherm dat zijn auto opgeladen is. 

Tijdens het rijden bedient hij het perfecte infotainment via het touchscreen van de wagen. Ook de autopilot. 

Dan is het emails beantwoorden tot de bestemming dus gsm all the way. 

Ik versta na uren op een scherm te zitten duwen dat een fysieke knop onnatuurlijk aanvoelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
4 hours ago, Framfy said:

Kan je ook uitleggen waarom?

Als je de auto in P zet, verschijnt automatisch op het grote scherm alle controls om de deuren te openen en te sluiten. Mijn rechterhand zit al dicht bij dat scherm, dus is het makkelijk in 1 weg om na de auto in P te zetten, de deur te openen en de gordel los te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Straks overigens de officiële voorstelling van het productiemodel en 30 eerste leveringen. Vermoedelijke range zou een 310 km zijn, en met incentives zou de wagen in Californie een 25000 USD moeten kosten. Als auto met prijsklasse in het 3-reeks segment met autopilot en toegang tot de superchargers kan dit niet anders dan potten breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, mijn ervaring met een rijbereik van 300km is dat de grote massa dat nog altijd te weinig vindt om echt de stap te gaan zetten. Om echt potten te breken moet je imo in zo een model ook 500km range aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Misschien hier in Europa waar iedereen met een diesel gewoon is geworden aan +800km op een tank, maar in de VS rijdt iedereen nog naft en is 350-450km de range die je kan verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
4 hours ago, TomT said:

Bwa, mijn ervaring met een rijbereik van 300km is dat de grote massa dat nog altijd te weinig vindt om echt de stap te gaan zetten. Om echt potten te breken moet je imo in zo een model ook 500km range aanbieden.

Dat duurde dus geen 4 uren :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, wooter said:

Misschien hier in Europa waar iedereen met een diesel gewoon is geworden aan +800km op een tank, maar in de VS rijdt iedereen nog naft en is 350-450km de range die je kan verwachten.

Dat is wel een valabel punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid