Ga naar inhoud

BMW 6 Reeks Gran Turismo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vind hem niet bijzonder wauw. Dat ze hem 6R noemen is ronduit belachelijk!!

Het design van de nieuwste BMW's spreekt me eigenlijk echt niet aan. Deze heeft dezelfde 'lege' voorkant als de nieuwe 5 Reeks.
Interieur vind ik wel goed!

Maar... waarom moet dat nu 6 reeks noemen!!!??? :angry:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

In basis een verlengde 5-reeks met de opties van de 7-reeks.

Kom je uit op een 6-reeks... Dan wordt de nieuwe 8-reeks de 6-reeks zoals we het kennen he.

Geplaatst:

Ik vind hem ook niet zooo mis, vooral die met M pack. Ik zou zelfs durven zeggen als Touringfanaat dat ik deze mooier vind dan de nieuwe touring.

En ja het is de klassieke truc he van bmw 3 coupe werd 4 en de GT moet ook meer opbrengen dus we plakken er ook een hoger nummerke op. Er zitten daar toch een paar dudes aan de top die enkel maar aan hun revenue denken en de rest kan hard de pot op.

Geplaatst:
4 uur geleden zei Joske:

Zijn ze nu bij bmw hun eigen logica overhoop aan t gooien?
3 + lelijke koffer = 3gt
4 + 2 deuren = 4gc

5 + lelijke koffer was 5gt
6 + 2 deuren was 6 gc

Nu maken ze ne 6gt.
Dus gewone 6 en 6 gc worden geschrapt ofwa?

waarom?

ze kunnen evengoed nog een 6 coupé uitbrengen en een 6GC.

ze willen volgens mij de GT gewoon een trapje hoger plaatsen dan de 5,  hij is dan ook ruimer en specialer.

veel kans dat de volgende 3GT misschien dan ook 4GT zal krijgen als naamplaatje. dan heb je 3touring, 3sedan, en daarboven de 4GC en 4GT

niet geheel onlogisch voor mij

Geplaatst:

Er zijn te weinig cijfertjes voor al die modellen die ze nu hebben. Volgens mij worden ze helemaal gek op het marketing departement.

Geplaatst:

De logica was nochtans veel beter tot voor een paar jaar:

Alle oneven nummers waren de klassieke, 'familie'-auto's.

Alle even nummers waren de sportieve afgeleiden van het nummertje eronder.

Was simpel en makkelijk te onthouden... tot de komst van de camionette 2R Active tourer.

Nogmaals het bewijs dat het bij BMW allemaal verkeerd is beginnen lopen sinds dat bushok!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Het kan zo niet verder, hier moet iets gebeuren. Ik stel voor dat wij een stille mars organiseren door München.

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Geezer:

Het kan zo niet verder, hier moet iets gebeuren. Ik stel voor dat wij een stille mars organiseren door München.

Tom Bentley laat weten dat dat niet hoeft na het zien van de allesverpletterende nieuwe 8 Reeks!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
32 minuten geleden zei Geezer:

Rijdt dit met M-pack sportiever/harder dan een 5 zonder?

Als dit ook zo'n luchtvering heeft achteraan zoals elke F11 touring gok ik van niet.

Ik heb dus ook zo'n lucht achtervering en je gaat me niet vertellen dat BMW een luchtvering gaat maken die bij het M pack hoort. Dus volgens mij hebben Tourings en GT's geen andere ophanging dan een gewoon seriemodel zonder M pack.

Geplaatst:
Ik vind hem ook niet zooo mis, vooral die met M pack. Ik zou zelfs durven zeggen als Touringfanaat dat ik deze mooier vind dan de nieuwe touring.
En ja het is de klassieke truc he van bmw 3 coupe werd 4 en de GT moet ook meer opbrengen dus we plakken er ook een hoger nummerke op. Er zitten daar toch een paar dudes aan de top die enkel maar aan hun revenue denken en de rest kan hard de pot op.

Wat is de rest? Of is BMW tegenwoordig een vzw?

Die GT's zijn zowat de enige BMW's die ik kan smaken. Waarschijnlijk is net dat ze niet goed vallen bij de BMW fanaten een deel van waarom ik ze leuk vind [emoji3]
Geplaatst:

Vanaf 61200€ voor de 630i en 66700€ voor de 630d AT :huh:

Geplaatst:

Ze gaan er daar niet op vooruit.
Als ssangyong hem zou uit brengen zou iedereen er mee lachen.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik vind hem dik. Beetje een BMW Panamera.

Ik ga hier geld aan verdienen. B)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei Maxime S:

De logica was nochtans veel beter tot voor een paar jaar:

Alle oneven nummers waren de klassieke, 'familie'-auto's.

Alle even nummers waren de sportieve afgeleiden van het nummertje eronder.

Was simpel en makkelijk te onthouden... tot de komst van de camionette 2R Active tourer.

Nogmaals het bewijs dat het bij BMW allemaal verkeerd is beginnen lopen sinds dat bushok!

De winstcijfers spreken je (nogal hard) tegen, vriend :D .

Geplaatst:
4 hours ago, bt. said:

Ongelofelijk...

Dynamiek, sportiviteit, elegantie, klasse,... al die mooie eigenschappen geassocieerd met de 6-reeks sinds 1976 zomaar effe door de pot geflusht :no:

En toch gaan ze er hoog mee oplopen...

2 hours ago, Speedhunter said:

Ik moet zeggen niet mis. Van de vorige 5GT en de 3GT nooit fan geweest. Maar dit is de eerste GT die ik kan smaken. Mss is het gewenning?

Ben het voor de rest wel eens met de rest dat die naam op niks trekt.

Het logo kan je erafhalen ;)

De fotos die ik in een Duits magazine zag, waren een stuk mooier dan die die ik hier zie. Daar leek het echt meer op een "shooting break" van de 6 reeks. En dat hij dan aldus zou worden verkocht, lijkt me redelijk. 

Op zich is de logica niet verkeerd: de familiale berline and break heten "5", de meer upmarket modellen zoals de coupe, grand coupe en deze heten dan 6. 

Geplaatst:
12 minuten geleden zei RRD:

I like it. Laat maar komen B) .

Voor mij een 640e graag.

Geplaatst:

Imo één van de knapste karren die bmw in de laatste jaren heeft uitgebracht... Maar ik was van de vorige 5GT ook al fan.

Snap ook het gezeik over de naam niet helemaal. Als hij net zoals z'n voorganger op het platform van de 7 staat, is 6 logischer dan 5.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
31 minuten geleden zei Tommie:

Ik vind hem dik. Beetje een BMW Panamera.

Ik ga hier geld aan verdienen. B)

Nu is het hek helemaal van de dam...

Wat krijgen jullie daar te eten bij BMW op opleiding???

Dat je er geld aan verdient kan ik maar positief vinden... Verkoop maar, dan vallen mooie auto's meer op in het verkeer :D

27 minuten geleden zei RRD:

I like it. Laat maar komen B) .

WTF happened to you guys?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
10 minuten geleden zei Daann:

Imo één van de knapste karren die bmw in de laatste jaren heeft uitgebracht... Maar ik was van de vorige 5GT ook al fan.

Snap ook het gezeik over de naam niet helemaal. Als hij net zoals z'n voorganger op het platform van de 7 staat, is 6 logischer dan 5.

We konden al aan Elise zien dat je een man met smaak bent!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
8 minuten geleden zei Naish:

Nu is het hek helemaal van de dam...

Wat krijgen jullie daar te eten bij BMW op opleiding???

Dat je er geld aan verdient kan ik maar positief vinden... Verkoop maar, dan vallen mooie auto's meer op in het verkeer :D

WTF happened to you guys?

Volgens mij hebben ze een goed personeelsbeleid bij BMW.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid