William Blake 2.668 Geplaatst: 14 juni 2017 Delen Geplaatst: 14 juni 2017 (aangepast) 3 uur geleden zei The Swede: In welke zin? MB kan misschien wel veel geld verdienen, maar ze maken er een een zootje van met al hun modellen. Kwaliteitsfocus is dan weer nul. Niet overdrijven ajb. Kwaliteit is eindelijk terug goed bij MB. 14 juni 2017 aangepast door William Blake Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 juni 2017 Delen Geplaatst: 14 juni 2017 Geen rammels meer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 14 juni 2017 Delen Geplaatst: 14 juni 2017 Vind de 6 GC nog altijd een knappe verschijning, pastte nog naast de 6 coupé. Helaas zie je ze niet zoveel rijden. De 4GC vind ik eigenlijk ook knapper dan de 3 sedan. Van die GT's en X coupé's ben ik geen fan.. Constant dat gezeik op de AT, terwijl Mercedes al jaren een B-klasse heeft Ding verkoopt goed en moest ik in de markt zijn voor zoiets, vind ik dat ding zo lelijk nog niet. Zou niet weten wat er mooier zou zijn in die klasse. De B-klasse is een pak knapper. MB geraakt ermee weg, het ziet er niet echt vreemd uit, deels door de grille denk ik. Ze hebben natuurlijk ook al jaren een heel erg uitgebreid gamma (Unimog, vrachtwagens, 4x4 terreinwagens, camionette's, gewone sedans, sportauto's...) Als daar een klassieke 'kalender' grille op zou staan, zou het ook op niet veel trekken. Die nieren gaan zo'n monovolume wagen niet af. Anderzijds heeft BMW enkel die nieren als grootste visieel punt van herkenning. Maar als ik zo'n 2AT in de verte zie, denk ik vaak eerst dat het een Ford monovolume is of zo. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
josenjef 320 Geplaatst: 14 juni 2017 Delen Geplaatst: 14 juni 2017 Ahja ook 2AT is een andere zaak ja dat is effectief volledig andere prijsklasse, scusi. Blijf het echt iets atypisch BMW vinden zo een 5GT.Dat is ook alleen maar afhankelijk van hoe ver je terugkijkt in de geschiedenis van het merk? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 567 Geplaatst: 14 juni 2017 Delen Geplaatst: 14 juni 2017 5 uur geleden zei William Blake: Niet overdrijven ajb. Kwaliteit is eindelijk terug goed bij MB. Dat kwaliteitsgevoel ervaar ik toch niet bij de A/ CLA en de C. De eerste door de meer dan gebrekkige afwerking, kraakjes en piepjes in en rond het dashboard. En een C durft ook al eens regelmatig te rammelen, iets wat niet zou mogen in die prijscategorie. Ik krijg bij Mercedes pas echt een goede kwaliteitsindruk vanaf de E-klasse. Hetzelfde bij BMW vanaf de 5 reeks, al is het in mijn ogen daar nog wel een stuk erger qua afwerking in hun 1/2/3 reeks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.769 Geplaatst: 14 juni 2017 Delen Geplaatst: 14 juni 2017 Wees maar gerust dat een C rammelt, en het gaat van kwaad naar erger. EDIT. Ik kijk ook iedere dag mbworld.org na, en vandaag las ik alweer een leuke quote: Rattles in this car are terrible.. my nephews 18 year old Subaru has less rattles.. MB should be ashamed of their build quality on these c class. Ik ben dus niet de enige die dit vind. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Klopt, de eerste C's hadden wel enkele issues Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VanCamel 140 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 (aangepast) Zeer logische zet qua branding (als ze de 3GT nu ook 4GT gaan noemen, toch) en een enorme verbetering qua design! 15 juni 2017 aangepast door VanCamel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DenDuvel 4.591 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 15 minuten geleden zei VanCamel: een enorme verbetering qua design! Ik zie toch niets revolutionairs aan dat design eigenlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
josenjef 320 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Ik zie toch niets revolutionairs aan dat design eigenlijk. Van potvis naar potvis op dieet.Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Ik loop er ook niet direct wild voor, precies. Voor dat geld kies ik wel iets anders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 On 14 juni 2017 at 8:34 AM, Naish said: Ik heb er altijd mee gelachen indertijd toen ik de A7 kocht dat volgens de forumvisie een 6GC van een andere klasse was, voor mij totaal niet het geval. Deze 6 is inderdaad van hetzelfde kaliber als de A7. De 6 GC/Cab/Coup is/was van een categorie hoger. Enkel 6- of 8-cilinders met +300 pk, een geheel verschillend interieur van de auto waarvan hij is afgeleid (de 5) en qua prijs een stuk hoger gesegmenteerd. De enige echte directe concurrent voor de A7 was tot op heden de CLS in mijn ogen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.550 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Je kan de 6 GT trouwens configureren op bmw.be nu. @Mods, misschien best de topictitel wijzigen naar BMW 6 Reeks Gran Turismo, voor de volledigheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.500 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Er komt morgen al eentje tekenen se! Zie je dat ik er geld aan ging verdienen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.992 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Eerste commentaren zijn idd belovend, bij ons ook. Ben benieuwd! Onze HEA eens uitgerekend (630d xDrive) en kost 100.000€ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 15 juni 2017 Delen Geplaatst: 15 juni 2017 Knapper wel dan de suv coupes, zo'n gle is precies een bolhoed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.500 Geplaatst: 16 juni 2017 Delen Geplaatst: 16 juni 2017 19 uur geleden zei Tommie: Er komt morgen al eentje tekenen se! Zie je dat ik er geld aan ging verdienen. Huppa, opgeschreven se! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.051 Geplaatst: 16 juni 2017 Delen Geplaatst: 16 juni 2017 En over 4 maanden bij nonkel RRD op de parking. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.977 Geplaatst: 16 juni 2017 Delen Geplaatst: 16 juni 2017 On 2017-6-14 at 1:05 PM, RRD said: De winstcijfers spreken je (nogal hard) tegen, vriend . De dooddoener. De verkoopscijfers van Toyota al eens gezien? Is dat waar je naartoe wilt met een merk als BMW? Puur financieel de beste zet anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 16 juni 2017 Delen Geplaatst: 16 juni 2017 Denk niet dat BMW met de 5/6GT nieuwe klanten aantrekt. Zijn naar mijn inschatting bestaande BMW-klanten met specifieke noden. Maar spreek mij gerust tegen. In China bestaat er ook zoiets in de vorm van een 5L. P.S. 2AT is een totaal ander verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jules_W 3.534 Geplaatst: 16 juni 2017 Delen Geplaatst: 16 juni 2017 Op 14/6/2017 om 00:23 zei BMWMB: Idd, waarom hebben ze dit gedrocht nu 6GT genoemd. Het cijfer 6 is voor BMW toch een legendarisch cijfer dat staat voor een klassevolle coupé/cabrio. Met deze GT verkloten ze idd het imago van de 6. Alweer een onbenul die zoiets beslist bij BMW. Wat is er toch in gods naam met dit merk aan het gebeuren?!? Prijszetting zal er ook veel mee te maken hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.500 Geplaatst: 17 juni 2017 Delen Geplaatst: 17 juni 2017 14 uur geleden zei Tom Bentley: Denk niet dat BMW met de 5/6GT nieuwe klanten aantrekt. Zijn naar mijn inschatting bestaande BMW-klanten met specifieke noden. Maar spreek mij gerust tegen. In China bestaat er ook zoiets in de vorm van een 5L. P.S. 2AT is een totaal ander verhaal. Omgekeerd verhaal. De 5GT verkochten we bijna exclusief aan Mercedes-rijders, Volvo lovers en Saabisten. Heel veel vrij beroepers ook. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maverick 1.996 Geplaatst: 17 juni 2017 Delen Geplaatst: 17 juni 2017 Omgekeerd verhaal. De 5GT verkochten we bijna exclusief aan Mercedes-rijders, Volvo lovers en Saabisten. Heel veel vrij beroepers ook.Ik ken zo enkele vrij beroepers, zo groot mogelijk met zo min mogelijk opties om de prijs te drukken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.051 Geplaatst: 17 juni 2017 Delen Geplaatst: 17 juni 2017 20 uur geleden zei ir_fuel: De dooddoener. De verkoopscijfers van Toyota al eens gezien? Is dat waar je naartoe wilt met een merk als BMW? Puur financieel de beste zet anders. In Munchen is dat wel waar ze naar toe willen ja. Aantallen en winst draaien. En dat doe je vooral met 1 2 3 en (X)5 reeks. De rest van het gamma is bijzaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 17 juni 2017 Delen Geplaatst: 17 juni 2017 De vraag is waarop ze zich gaan baseren om de klanten te blijven aantrekken. Sportief of dynamisch rijdt een BMW al lang niet meer. En op dat jaren 80 imago kan je niet blijven teren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.