Ga naar inhoud

Mobiliteitsbudget ipv salariswagen


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Jij zou dus netto geld verwachten om je auto in te leveren en daarbovenop nog eens een km vergoeding vragen? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dragonfly:

Jij zou dus netto geld verwachten om je auto in te leveren en daarbovenop nog eens een km vergoeding vragen? :D 

Uiteraard, zo doe ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei msxx:

Uiteraard, zo doe ik het ook.

Ja maar dat is niet de bedoeling van deze wijziging ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei DDke:

1150 net per maand. Kan ik daar M3 voor rijden? :D

wij hebben dat eens uitgerekend

de 1M kostte 1750€/maand, aan&verkoop, verbruik, onderhoud, banden, etc...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dragonfly:

Ja maar dat is niet de bedoeling van deze wijziging ;) 

I know, is ook bedoeld voor mensen die geen zakelijke kilometers rijden.

34 minuten geleden zei flupke73:

wij hebben dat eens uitgerekend

de 1M kostte 1750€/maand, aan&verkoop, verbruik, onderhoud, banden, etc...

 

 

9 minuten geleden zei vince522:

:blink:

Jouw reactie :D 

Zalig om te zien. Mensen beseffen echt niet wat een auto kost. Toch niet wat een performante wagen kost. En als je dan nog wat kilometers maakt wordt het helemaal zot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei flupke73:

wij hebben dat eens uitgerekend

de 1M kostte 1750€/maand, aan&verkoop, verbruik, onderhoud, banden, etc...

 

Wil je dat eens niet meer doen aub :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei dragonfly:

Wil je dat eens niet meer doen aub :D 

Om je te pesten:

Mijn tweedehands 330D kost voor 70.000km per jaar iets meer dan 1.4K per maand. Wat jouw M4 kost, daar durf ik niet aan te denken :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, dragonfly said:

Jij zou dus netto geld verwachten om je auto in te leveren en daarbovenop nog eens een km vergoeding vragen? :D 

Volgens mij kan dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, msxx said:

Om je te pesten:

Mijn tweedehands 330D kost voor 70.000km per jaar iets meer dan 1.4K per maand. Wat jouw M4 kost, daar durf ik niet aan te denken :P 

Daar moet je ook niet aan denken. Die wordt toch betaald door de belastingen, aka gesponsord door de staat. Dus GRATIS!!!!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, msxx said:

Om je te pesten:

Mijn tweedehands 330D kost voor 70.000km per jaar iets meer dan 1.4K per maand. Wat jouw M4 kost, daar durf ik niet aan te denken :P 

Met zoveel km per jaar verschiet ik daar niet van, meer dan 1/3 gaat naar brandstof alleen al. Ik ga niet zeggen dat het goedkoop is met stel 40k km/jaar, maar toch beter haalbaar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei msxx:

Mijn tweedehands 330D kost voor 70.000km per jaar iets meer dan 1.4K per maand. Wat jouw M4 kost, daar durf ik niet aan te denken :P 

Ik weet hoeveel het kost maar als je het zo nog eens ziet staan :lolz: :wacko:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei ir_fuel:

Daar moet je ook niet aan denken. Die wordt toch betaald door de belastingen, aka gesponsord door de staat. Dus GRATIS!!!!

Uiteraard. Gisteren telefoon gekregen van een headhunter ivm een project in centrum Brussel. Ik vroeg als de klant een eigen parking heeft.

"Neen maar er is voldoende parking in de buurt en jullie kunnen die kosten toch inbrengen hé."

Ok, ja dan is het uiteraard gratis hé want ik kan het inbrengen :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei vince522:

Met zoveel km per jaar verschiet ik daar niet van, meer dan 1/3 gaat naar brandstof alleen al. Ik ga niet zeggen dat het goedkoop is met stel 40k km/jaar, maar toch beter haalbaar. :)

Het duurste is en blijft de afschrijving. Wat in mijn geval dus inderdaad nog heel goed meevalt. Bij een nieuwe wagen van 60-80K is dat hallucinant en quasi onbetaalbaar indien prive te bekostigen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, msxx said:

Het duurste is en blijft de afschrijving. Wat in mijn geval dus inderdaad nog heel goed meevalt. Bij een nieuwe wagen van 60-80K is dat hallucinant en quasi onbetaalbaar indien prive te bekostigen. 

Jamaar, ze spreken hier van 60 of 80k alsof ze om een brood gaan bij de bakker.

Vroeger reed het gemiddeld gezin met een Golf diesel of een Opel Vectra, altijd in basisversie

Nu moeten ze allemaal een BMW 3 of 5 hebben en is 1000 euro uitgeven aan een stel koplampen die ge in België nergens voor nodig hebt, plots "de norm". Dat is nooit prive betaalbaar geweest voor 99% van Vlaanderen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer maar eens iemand  als PI een werkcontract aan te bieden en hem / haar een VW Golf TDI te geven als firmawagen. Neeje jonge... moet ik niet hemmen jonge! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, msxx said:

Het duurste is en blijft de afschrijving. Wat in mijn geval dus inderdaad nog heel goed meevalt. Bij een nieuwe wagen van 60-80K is dat hallucinant en quasi onbetaalbaar indien prive te bekostigen. 

Er bestaat nog iets als restwaarde ook natuurlijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei ICM:

Er bestaat nog iets als restwaarde ook natuurlijk.

Is dat datgene wat ge niet hoeft mee te financieren in een ballonkrediet, ja zeker hé? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Is dat datgene wat ge niet hoeft mee te financieren in een ballonkrediet, ja zeker hé? :D 

Niet naar vragen. Hoeveel Florijnen per maand is het enige wat telt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, utah said:

Probeer maar eens iemand  als PI een werkcontract aan te bieden en hem / haar een VW Golf TDI te geven als firmawagen. Neeje jonge... moet ik niet hemmen jonge! 

Zeg het toch. Allemaal een dikke nek gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, dragonfly said:

Uiteraard. Gisteren telefoon gekregen van een headhunter ivm een project in centrum Brussel. Ik vroeg als de klant een eigen parking heeft.

"Neen maar er is voldoende parking in de buurt en jullie kunnen die kosten toch inbrengen hé."

Ok, ja dan is het uiteraard gratis hé want ik kan het inbrengen :fp: 

Of.

Gewoon met je bonnetjes naar die headhunter gaan en zeggen dat je je kosten komt inbrengen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid