Ga naar inhoud

Elektrische auto's


Gast wooter

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, tuscani zei:

is dat niet heel weinig qua batterij. (21kWh) is idd puur als 2de wagen voor in de stad, maar voor verdere afstanden...

Staat er een nieuwe x5 … 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Daar zou ik alvast totaal geen rekening mee houden, of op hopen. Ik geef 't nog een jaar, max twee.

Dat feest gaat mss wel nog even doorduren particulier. Maar idd eindig gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

Daar zou ik alvast totaal geen rekening mee houden, of op hopen. Ik geef 't nog een jaar, max twee.

Dat maakt niet veel uit als je wat dat betreft in het voordeel blijft tov ICE, waarbij de belasting eerder gaat toenemen dan omgekeerd hè. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Rabbit zei:

Staat er een nieuwe x5 … 

Dat begrijp ik, maar als je schrijft dat ze terug gaat studeren, zal ze hem toch voor andere afstanden gebruiken dan gewoon rond de kerktoren of om naar de aldi te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, tuscani zei:

Dat begrijp ik, maar als je schrijft dat ze terug gaat studeren, zal ze hem toch voor andere afstanden gebruiken dan gewoon rond de kerktoren of om naar de aldi te gaan?

Haar stageplekken gaan zich ook in een straal van 20 km bevinden normaal. Dus zoals het er nu uitziet:

- Schoolruns (persoonlijk en de kinderen)

- Stageplekken

- Boodschappen

Maar ik denk dat we gewoon een good  old naft in huis gaan halen van 5k. Financieel risico is daarbij toch het kleinst.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/4/2024 om 11:28, Rabbit zei:

Dat feest gaat mss wel nog even doorduren particulier. Maar idd eindig gegeven.

toch niet. Want dat van die 5000 euro subsidie is toch enkel dit jaar. In 2025 valt dat toch weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/4/2024 om 16:03, Logic zei:

Dat maakt niet veel uit als je wat dat betreft in het voordeel blijft tov ICE, waarbij de belasting eerder gaat toenemen dan omgekeerd hè. 

Een 1.5l naft gaat de eerste jaren geen grotere verkeerstaks hebben dan een EV met 300pk, van wat ik hoor.

Dus again, reken je niet zomaar rijk op dat vlak.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne wagen zo’n ix3, afmetingen zijn goed niet te groot niet te klein. Mijn vader is me er gisteren mee komen ophalen aan de luchthaven, veel laders daar op parking 1 waar je gewoon met bankkaart kan betalen. 

IMG_4469.jpeg

IMG_4471.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet op het nieuws.

Het geld voor de premie´s is al op. Ze kunnen al beginnen zoeken achter extra geld om het vol te houden tot einde dit jaar. De nieuwe regering zal content zijn. ( als er zo snel een nieuwe komt natuurlijk.  Ze kunnen er weer een jaar overdoen om tot een akkoord te komen) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

slim gezien he. volgende maand is het aan de nieuwe regering en dan doe Lydia Peeters mss iets anders en is het haar probleem niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid