Ga naar inhoud

Hyundai i30 N


jvc

Aanbevolen berichten

Vandaag is de Hyundai i30 N voorgesteld:
- 2-liter turbo met 250pk
- adaptieve schokdempers
- alleen in manueel te verkrijgen
- limited slip differentieel (opioneel bij performance package)

all-new-hyundai-i30-n-3.jpg?itok=J8bxtKK

all-new-hyundai-i30-n-8.jpg?itok=c0EjBPq

all-new-hyundai-i30-n-12.jpg?itok=QKauzl

all-new-hyundai-i30-n-25.jpg?itok=MFJjwf

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei ir_fuel:

Kuipstoelen?

Blijkbaar niet. In EVO was er een preview met de chief engineer waarin dezelfde opmerking werd gemaakt en ze gingen er voor kijken...

Op het eerste zicht lijkt de auto niet echt beter te zijn dan de concurrentie, nog wat wachten op de prijs.

aangepast door jvc
Link naar reactie
Delen op andere sites

wachten op de reviews, hopelijk kan hyundai zich beginnen posistioneren als een betaalbaar sportief merk. 

@Speedhunter Engelsen gebruiken BHP wat minder is DIN pk, 250pk gewone versie, 275pk performance pack

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Ice_Ken said:

wachten op de reviews, hopelijk kan hyundai zich beginnen posistioneren als een betaalbaar sportief merk. 

@Speedhunter Engelsen gebruiken BHP wat minder is DIN pk, 250pk gewone versie, 275pk performance pack

Topicstarter sprak enkel over 250pk, vandaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ook heeft de i30 N zogeheten ‘Rev Matching’ dat automatisch tussengas geeft bij terugschakelen. De i30 is standaard voorzien van ESG (Electronic Sound Generator) dat het motorgeluid nog eens extra versterkt via de speakers in het interieur.

:fp::fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Parsifal:

:fp::fp: 

Is tenminste uitschakelbaar itt bij BMW..

Dat versterkte motorgeluid heeft ook zowat iedere moderne ketel dus het is maar de vraag hoe fake/slecht dat klinkt.

Benieuwd of ze deze ook als Wagon uitbrengen, zou echt vet zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is mijn gedacht, maar die uitlaten hangen precies 20cm te laag in die m4 voorbumper. in d eopening erboven ging volgens mij mooier geweest zijn. nu hangen ze er precies onder gekleefd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kiew op die achterbumper, je ziet dat bij de civic ook...waar dient dat voor? Is enorm lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit een heel knappe wagen, amai! Interieur kan ik mij ook wel in vinden. Alleen zou ik automaat willen.

Al richtprijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid