Ga naar inhoud

Hyundai i30 N


jvc

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft een 308 GTI BPS, die is daar enorm tevreden over. Heeft  juist wat problemen gehad met de Alcon remmen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/1/2020 om 15:37, utah zei:

208,2008,3008,5008,508. Dagelijks zie ik er regelmatig. Dan spreek ik nog niet over de series Partners en consoorten. Ik weet dus niet waar jij momenteel woont, maar in Vlaanderen zie je veel Peugeots. 

klopt, ik zie er veel en dan zeker als je die Citroen, Opel en Fiat versies er bij telt. Eenheidsworst is het wagenpark helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Binnenkort facelift voor de i30n , 280pk voor de performance versie, lichtere gesmede velgen, grotere uitlaattips, kuipstoelen en dubbel koppeling automaat als optie.

Ben in de week bij de dealer geweest om alvast al een testrit te reserveren 😗, ben wel benieuwd naar de prijs, hij zou iets duurder worden, dealer dacht rond de 35k, maar dat is nog gissen...

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Krikkie said:

Binnenkort facelift voor de i30n , 280pk voor de performance versie, lichtere gesmede velgen, grotere uitlaattips, kuipstoelen en dubbel koppeling automaat als optie.

Ben in de week bij de dealer geweest om alvast al een testrit te reserveren 😗, ben wel benieuwd naar de prijs, hij zou iets duurder worden, dealer dacht rond de 35k, maar dat is nog gissen...

 

Wanneer is uw testrit? 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk naar looks toe dat ik de vorige wat mooier/ruiger vind, maar de facelift zal in zijn geheel wel een betere auto zijn geworden. Mocht er geen GR Yaris op wereld zijn had ik ook wel eens naar de Koreaan gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 22/11/2017 om 10:04, Denniske zei:

Een Cupra is €36.400 zonder opties. Met gelijke uitrusting zal je al snel aan €39-40k zitten.. Ook wel een dik kot anders. 

Ondertussen €45.690. Goe gestegen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denniske zei:

Ondertussen €45.690. Goe gestegen. :D

Ja ik verschoot er ook van. Toen ik in 2018, toen die net uitkwam, ging horen voor een nieuwe kon ik deze kopen voor 28 000 incl pano dak en donkergrijze kleur incl dealer korting en nu koop je daar geen i20N meer voor! 

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Ja ik verschoot er ook van. Toen ik in 2018, toen die net uitkwam, ging horen voor een nieuwe kon ik deze kopen voor 28 000 incl pano dak en donkergrijze kleur incl dealer korting en nu koop je daar geen i20N meer voor! 

Ging over de Leon Cupra 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Denniske zei:

Ging over de Leon Cupra 🙂 

ah ja nu zie ik het. Maar zelfde geldt dus voor i20N voor de prijs van een i30N op kleine 5 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid