Ga naar inhoud

Hyundai i30 N


jvc

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, Rabbit zei:

Het kan hoor... dat hij dat samen met bjorn deed. Het enige wat ik weet is dat de site van bjorn is overgekocht.

Maakt niet uit hoor, zal nu wel in goede handen zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 11/5/2017 at 8:01 PM, Rabbit said:

Des te jammer dat Hyundai BE ons geen testauto wilt geven puur op basis van het feit dat we geen enkele foto ervan hebben in onze IAA reportage :lol::roll:

Dat zeiden ze letterlijk? Grappig dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een knappe wagen, onlangs zien rijden en mooie sound, met die plofjes. Op de IAA vond ik hem al waauw.

Misschien is de Leon Cupra wel goedkoper en heeft meer pk (300). en ook 5 jaar Seat Service gratis er bij. Dit is wel een goede concurrent. Hier heb je eveneens ook 5 jaar assistance en onbeperkte kilometers. Al vraag ik me wel af wat ze zeggen als je heel de tijd op de nurburgring gaat knallen hiermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Dit is wel een knappe wagen, onlangs zien rijden en mooie sound, met die plofjes. Op de IAA vond ik hem al waauw.

Misschien is de Leon Cupra wel goedkoper en heeft meer pk (300). en ook 5 jaar Seat Service gratis er bij. Dit is wel een goede concurrent. Hier heb je eveneens ook 5 jaar assistance en onbeperkte kilometers. Al vraag ik me wel af wat ze zeggen als je heel de tijd op de nurburgring gaat knallen hiermee.

Een Cupra is €36.400 zonder opties. Met gelijke uitrusting zal je al snel aan €39-40k zitten.. Ook wel een dik kot anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/18/2017 om 11:32, Denniske zei:

23668768_10159686450040319_7546007881453

Hij heft zijn achterpoot. Goed teken voor balans - al is het wat mager om er conclusies uit te trekken zeker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Foulon in Roeselare even gaan kijken naar de i30N. Valt mij goed mee. Ze hebben een blauwe staan op Z platen en binnen staat een witte.  Voor de geïntereseerden :)

Ze hebben er de 1ste in België verkocht. Blauwe Neuville special edition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn 35 van die versies.

als dat een hype wordt gaan ze dit zeker nog uitbreiden. Ik ga zaterdag ook eens kijken in Berchem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was in Berchem geweest, zonder er ook een. Maar geen brochures noch testvoertuig.

Hij zei wel dat de performance versie met kortingen op 31 000 komt. Een beetje gek als je ziet dat deze in DE 26 a 28 kost.

https://home.mobile.de/AUTOHEMMERLEGMBHMUENCHEN#des_253265315

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op circuit wel niet erg snel precies. In een test van Autozeitung tss deze, Golf GTI Performance en 308GTi is hij 3sec trager op Nürburgring GP strecke dan de 308, en 0.8 tov Golf.

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid