Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, wooter zei:

Waarom een HUD? Het spel is gemaakt om vanzelf te rijden.

Waarom dan nog een stuurwiel?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Just now, Logic said:

Waarom dan nog een stuurwiel?

Er zijn nog wat stappen tussen Niveau 2 en 5 qua autonoom rijden :).

Geplaatst:
Zojuist, wooter zei:

Er zijn nog wat stappen tussen Niveau 2 en 5 qua autonoom rijden :).

Awel, daarom zou ik toch ook wel een HUD willen alvorens we zover zijn. :)

Geplaatst:

En ik denk ook dat het display naast je geen hindernis is. In verschillende Toyota's zit dat al jaren en daar hoor je niemand over klagen. Meer nog, als ik mijn stuur moet draaien wordt mijn display geblokkeerd, net zoals de tellers in mijn BMW... Stel je voor dat je stuur je tellers niet meer zou hinderen en je altijd kan kijken hoe snel je rijdt of hoe koud het is...

Geplaatst:
1 minute ago, Logic said:

Awel, daarom zou ik toch ook wel een HUD willen alvorens we zover zijn. :)

Een HUD is enkel interessant als je geconcentreerd zelf moet rijden. Met adaptieve cruise control vervalt al het nut van een HUD.

Geplaatst:

Voila, en bij deze zijn we weer bij de kern van de zaak:

TESLA IS ALWAYS RIGHT :)

Geplaatst:
7 minuten geleden, Rabbit zei:

Voila, en bij deze zijn we weer bij de kern van de zaak:

TESLA IS ALWAYS RIGHT :)

lol, blijkbaar. Ik zou die ene zijn die een HUD neemt als optie, eerder dan autopilot (als het effe kon). 

Geplaatst:
3 minutes ago, Logic said:

lol, blijkbaar. Ik zou die ene zijn die een HUD neemt als optie, eerder dan autopilot (als het effe kon). 

In 1910 vroegen de mensen ook meer paarden en sterkere karren, en in 2007 vroegen mensen ook meer toetsen op hun telefoons.

Ik ben dit weekend naar Manchester en terug gereden en heb enkel zelf gereden binnen de bebouwde kom. Er buiten was het allemaal autopilot. Wat boeit me dan nog een HUD?

Geplaatst:
In 1910 vroegen de mensen ook meer paarden en sterkere karren, en in 2007 vroegen mensen ook meer toetsen op hun telefoons.
Ik ben dit weekend naar Manchester en terug gereden en heb enkel zelf gereden binnen de bebouwde kom. Er buiten was het allemaal autopilot. Wat boeit me dan nog een HUD?

Man man..

uw scheten ruiken ook veel beter sinds je een tesla met autopilot hebt zeker ?

Betwisten dat tesla niet beter nog even een HUD gestoken zou hebben getuigt mi enkel van heel fel fanboy’isme...

Moesten ze het wel gedaan hebben dan was het waarschijnlijk wel iets geweldig geweest ( volgens u )

En het stuur blokkeert nooit een HUD.

Soit mijn inziens had het de perfecte aanvulling geweest.

Geplaatst:

Om heel snel en sportief niet zelf te rijden, natuurlijk. 

Geplaatst:
Just now, Geezer said:

Waarom bouwen ze een sportwagen als zelf rijden voorbij is?

Halo Car. Technische showcase. Welk nut heeft de Project One van Mercedes? :)

Geplaatst:

Which reminds me, de Tesla Roadster veegt al de vloer aan met die Project One qua performance en prijs :).

Geplaatst:

je moet vroeger instappen maat, apple- en bmw-aandelen waren ook al zo een succes afgelopen decennium.

Geplaatst:
7 minuten geleden, wooter zei:

Halo Car. Technische showcase. Welk nut heeft de Project One van Mercedes? :)

Technische showcase? Welke technische nieuwigheden heeft de nieuwe sportwagen tov de top van het huidige Tesla gamma?

Is het niet eerder een manier om nieuwe fondsen aan te trekken? Horsepower sells cars. Welk nut heeft een autonome wagen met 700-1000 pk? Elon M. heeft intussen al bewezen dat een elektrische wagen niet sloom hoeft te zijn. Zou hij beter geen hatchback van 30k maken die 400 reëele km kan rijden dan een elektrische supercar die enkel in een rechte lijn alles eraf trekt?

Geplaatst:
1 uur geleden, wooter zei:

Wat boeit me dan nog een HUD?

Ge weet het nog niet, maar 't is uw toekomst.

1.png?itok=ZGeVcM8t

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minute ago, William Blake said:

Technische showcase? Welke technische nieuwigheden heeft de nieuwe sportwagen tov de top van het huidige Tesla gamma?

Is het niet eerder een manier om nieuwe fondsen aan te trekken? Horsepower sells cars. Welk nut heeft een autonome wagen met 700-1000 pk? Elon M. heeft intussen al bewezen dat een elektrische wagen niet sloom hoeft te zijn. Zou hij beter geen hatchback van 30k maken die 400 reëele km kan rijden dan een elektrische supercar die enkel in een rechte lijn alles eraf trekt?

Je bent vergeten dat dat ding een 200kWh battery pack heeft en een range van 600km, en een vermogen dat alle supercars nu op een hoop rijdt.

En waarom zouden ze een hatchback van 30k moeten bouwen? BMW heeft dat toch ook lang niet gedaan? Ik denk dat je bij BMW en Mercedes en Audi stevig moet schrapen om een hatch van 30k te vinden, en dat er ook niet veel mensen zijn die zo een hatch van 30k willen kopen.

Laat de sub 25k markt maar aan Nissan en Renault.

Geplaatst:

Dus enkel een sterkere batterij en zotte power. Hetzelfde recept van de laatste jaren.

Kunnen ze dat niet in een facelift versie van de S of X steken? Draadloos laden had tof geweest, of kan die dat al?

Wat is daar wereldschokkend aan?

Rimac is ze dan al enkele jaren voor.

Als Elon Musk ons milieuvriendelijke en autonome mobiliteit wilt brengen, waarom dan extreem veel power en gadgets waar 7-jarigen vrolijk van worden? Waarom geen betaalbare wagen? Steek daar een range in van 300-400 km plus hun super veiligheidsfeatures en Tesla stijgt in mijn achting want dan doen ze iets voor een veel breder publiek.

Case in point het mega succes van de Model 3. Helaas zijn ze in de VS niet gek van hatchbacks. 

En pas op, binnen enkele jaren komen de klassieke merken met hun antwoorden, in alle prijsklasses. Mercedes EQ A is een hatchback en zal rond de 35k kosten wordt gefluisterd.

Geplaatst:
1 hour ago, Germinal said:

Man man..

uw scheten ruiken ook veel beter sinds je een tesla met autopilot hebt zeker ?

Betwisten dat tesla niet beter nog even een HUD gestoken zou hebben getuigt mi enkel van heel fel fanboy’isme...

Moesten ze het wel gedaan hebben dan was het waarschijnlijk wel iets geweldig geweest ( volgens u )

En het stuur blokkeert nooit een HUD.

Soit mijn inziens had het de perfecte aanvulling geweest.

Daarom zit er geen regensensor op. Waarom moet je zelf naar buiten kunnen kijken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid