Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben gezien de malaise daar sterk aan het overwegen mijn reservatie in te trekken. Aangezien ik toch al weet dat ik hem niet ga willen omwille van het 4 deurs concept, waarvan ik dacht dat het 5-deurs zoals de Model S ging zijn.

Sebiet ligt gans de boel daar op zijn gat en is mijn 1000 euro ook mee weg :)

Geplaatst:
41 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat krijg je als je je bedrijf laat runnen door ingenieurs die geen rekening hoeven te houden met winstgevendheid.

Regendetectie zonder aparte regensensor? "Challenge accepted!"

Net zoals die falcon doors op de Model X. Dat was ook weer een stukje intellectuele masturbatie van een paar mensen met te veel tijd en het geld van iemand anders.

Boekhouders zijn daar ook sterk in. 

Hoe een regensensor? Je hebt toch cameras. Sensor is niet nodig dus. Scheelt wat kosten

Geplaatst:
Ik ben gezien de malaise daar sterk aan het overwegen mijn reservatie in te trekken. Aangezien ik toch al weet dat ik hem niet ga willen omwille van het 4 deurs concept, waarvan ik dacht dat het 5-deurs zoals de Model S ging zijn.
Sebiet ligt gans de boel daar op zijn gat en is mijn 1000 euro ook mee weg [emoji4]

Hoe sneller je opzegt hoe sneller de rest er eentje heeft.
Geplaatst:
Of it'ers die denken dat ze alles kunnen programmeren..

Ik vind het leuk dat iedereen enkel de samenvatting van een samenvatting van een samenvatting van een vertaling van een samenvatting als waarheid aanneemt :). Ik heb de Letter To Shareholders gelezen en het komt wel goed. VRT is zoals gewoonlijk aan het rapporteren dat iedereen boos is en het spel op instorten staat. HLN is er niets tegen.
Geplaatst:

het gaat over het ontbreken van je regensensor mijn beste.

We weten dat jij met elon regelmatig belt om ons de laatste stand van zaken te kunnen doorgeven

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minuten geleden, wooter zei:

Ik vind het leuk dat iedereen enkel de samenvatting van een samenvatting van een samenvatting van een vertaling van een samenvatting als waarheid aanneemt :). Ik heb de Letter To Shareholders gelezen en het komt wel goed. VRT is zoals gewoonlijk aan het rapporteren dat iedereen boos is en het spel op instorten staat. HLN is er niets tegen.

Oh gij orakel :P  Je bedoelt wat hierop te vinden is, I guess: http://ir.tesla.com/events.cfm

Ik mag toch gerust mijn mening hebben dat ik sterke twijfels heb bij dat "goedkomen". Het is niet omdat ze één of andere contractor buitengesmeten hebben en nu zelf de software voor assemblage van de batterijen gaan aanpakken, dan ik zin heb om nog veel langer te wachten op een auto, die ik toch niet wil.

Geplaatst:
27 minutes ago, Rabbit said:

Sebiet ligt gans de boel daar op zijn gat en is mijn 1000 euro ook mee weg :)

Je had er beter Bitcoins mee gekocht ten tijde van je reservatie :P 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Oh gij orakel [emoji14]  Je bedoelt wat hierop te vinden is, I guess: http://ir.tesla.com/events.cfm
Ik mag toch gerust mijn mening hebben dat ik sterke twijfels heb bij dat "goedkomen". Het is niet omdat ze één of andere contractor buitengesmeten hebben en nu zelf de software voor assemblage van de batterijen gaan aanpakken, dan ik zin heb om nog veel langer te wachten op een auto, die ik toch niet wil.

Zeg dan uw reservatie op.
Geplaatst:
2 uren geleden, wooter zei:

Hier komt t dan wel weer als n fantastisch product over. Alleen ja, rijdt t ook leuk, das de hamvraag...

Geplaatst:

Hij heeft er toch een mening over, over het rijgedrag?

Maar goed, alles is subjectief... Ik kwam van een Z4M, vind een M2 deinen en vind een Model X strak sturen, maar niemand gelooft dat.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Model 3 gespot in Noorwegen met wat lijkt Belgische nummerplaten:

Geplaatst:

Motor Trend review:

http://www.motortrend.com/cars/tesla/model-3/2018/exclusive-tesla-model-3-long-range-first-test-review/

The car’s low battery location, fast steering, and firm springing give it a go-kart quality, and it quickly points to the right with a fraction of the expected body roll. On most laps it relaxes into a mild understeer, 0.87g cornering stance. But a few times I chuck it in and use its 3,902 pounds to rotate into brief drifts.

This is a very digital car to drive: Brake, dial in one single steering angle, wait for the corner to end, and tidily accelerate. Most sedans are a conga line of steering corrections and throttle stabs. After thinking about it, perhaps just the Porsche Cayman and Boxster and the Honda Civic Type R that were on hand today drive this precisely.

Tesla-M3-v-BMW-330i-chart-graphic.jpg

Geplaatst:
19 uren geleden, wooter zei:

Model 3 gespot in Noorwegen met wat lijkt Belgische nummerplaten:

Testplaten van Noorwegen denk ik.

Schermafbeelding 2017-11-28 om 14.49.24.png

Geplaatst:

Zielloos vind ik de mijne niet. Een andere ziel, een modernere ziel.

Geplaatst:
Op 6-11-2017 om 20:59, wooter zei:

Volledig uitgekeken.

Wat een fantastische wagen, ben er helemaal weg van!

Geplaatst:

Geen info vlak voor uw neus is toch echt wel een no-go.. hadden ze een HUD gestoken is dat perfect maar de snelheid moet je toch tenminste in uw zicht hebben.. serieuze misser wat mij betreft.

Het stuur is toch ook maar zielig ( ziet er ugly enngoedkoop uit )zeker wanneer je het vergelijk met het m stuur van bmw of het stuur van Porsche..

Voor het overige wel dik ok !

Zou ik zeker overwegen als tweede ( of zelf eerste wagen ) maar dan minstens een HUD voor mijn neus

Geplaatst:

Waarom een HUD? Het spel is gemaakt om vanzelf te rijden.

Geplaatst:
9 uren geleden, Germinal zei:

Geen info vlak voor uw neus is toch echt wel een no-go.. hadden ze een HUD gestoken is dat perfect maar de snelheid moet je toch tenminste in uw zicht hebben.. serieuze misser wat mij betreft.

Het stuur is toch ook maar zielig ( ziet er ugly enngoedkoop uit )zeker wanneer je het vergelijk met het m stuur van bmw of het stuur van Porsche..

Voor het overige wel dik ok !

Zou ik zeker overwegen als tweede ( of zelf eerste wagen ) maar dan minstens een HUD voor mijn neus

Bwah voor mijn werk rij ik met een Citroën C4 gran picasso en daar zie je ook niks van info voor uw neus, dat went super snel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid