Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

4 uur, en dan stukken van 3 uur? Maar de range van mijn X is maar een 450km. Maar goed, als Jokke een grote blaas heeft, more power to him.


Hoeveel rijbereik tank je bij als ik stop om te pissen. Waarschijnlijk steekt uw kabeltje nog niet in op die tijd :D
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei wooter:

Moet nogal oncomfortabel zijn, zo 8 uur achter het stuur zitten. Zelfs op een vliegtuig kan je eens rechtstaan en eens pissen.

Zit momenteel in Valencia. In Stukken gereden van 750km zonder te stoppen. Twas van moeten want mijne diesel was steeds op. Wel content dat ik er ben, want krijg het toch elk jaar moeilijker. Zal mij dus een Tesla kopen dan moet ik om de 3u stoppen om te "tanken" 

#onverantwoordestoefmodusuit#

:D serieus, het is volgens mij gewoon een aanpassing van mentaliteit, alles went.

Link naar reactie
Delen op andere sites



Hoeveel rijbereik tank je bij als ik stop om te pissen. Waarschijnlijk steekt uw kabeltje nog niet in op die tijd [emoji3]

Kabel insteken in een supercharger duurt nog geen 20 seconden. Op die tijd ben je nog maar 20 stappen van je auto verwijderd en nog niet aan het toilet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar als je met geluid luistert is het dat die eigenaar zelf aan zijn stuur getrokken heeft.

Als je zelf tevoren aan het stuur trekt kan je niet meer zeggen dat autopilot de aanrijding zou veroorzaken :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Titleist:

Ga eten in "Eladio" en doe Michel de groeten. :inlove:

Topkwaliteit, één van mijn favorieten daar. :D

Benieuwd hoe die man zou reageren als Tuscani in zijn beste Spaans zegt: "mejores saludos para Titleist."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kabel iedere keer in en uit en in de regen iedere keer vuile handen of handschoenen aan moeten doen; dat zou voor mij de grootste ergernis zijn. Bah, ik wordt al mottig van het gedacht alleen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Salokin:

Benieuwd hoe die man zou reageren als Tuscani in zijn beste Spaans zegt: "mejores saludos para Titleist."

Heeft hij geen google bril of hoe noemen die klodden daar? Wel de batterij opladen eerst. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Skiwi222 said:

Mercedes Drive Pilot (recentste versie) is volgens verschillende auto reviewers minstens even goed dan de Tesla autopilot. Get your facts straight...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Heb je eventueel een link naar een artikel of filmpje hierover?

Ik herinner me van Mercedes namelijk een vergelijkende test van de autonoom rijdende functies van de S klasse, en die waren ondermaats t.o.v. Autopilot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tjeu said:

Die kabel iedere keer in en uit en in de regen iedere keer vuile handen of handschoenen aan moeten doen; dat zou voor mij de grootste ergernis zijn. Bah, ik wordt al mottig van het gedacht alleen.

Ja want het gemiddelde diesel pistool is properder :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Salokin:

Benieuwd hoe die man zou reageren als Tuscani in zijn beste Spaans zegt: "mejores saludos para Titleist."

Ben net tapas gaan eten en de gintonic staat hier aan 5€:blink::blink:B) ik heb verdorie 5 min over dit bericht gedaan om dat ik het meer dan 1 keer zie.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja want het gemiddelde diesel pistool is properder [emoji38]z:
1 keer alle 1.000 tot 1.300km tanken ( of dus alle 2-drie weken) is toch iets anders dan meermaals per dag met dat snoer staan dutsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Tjeu said:
56 minutes ago, ir_fuel said:
Ja want het gemiddelde diesel pistool is properder emoji38.pngz:

1 keer alle 1.000 tot 1.300km tanken ( of dus alle 2-drie weken) is toch iets anders dan meermaals per dag met dat snoer staan dutsen.

Jij rijdt meer dan 800km op een dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Jokke_vlo said:

Hoeveel rijbereik tank je bij als ik stop om te pissen. Waarschijnlijk steekt uw kabeltje nog niet in op die tijd :D

 

?

Dat kabeltje heet een blaaskatheter en mag blijven zitten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kabel iedere keer in en uit en in de regen iedere keer vuile handen of handschoenen aan moeten doen; dat zou voor mij de grootste ergernis zijn. Bah, ik wordt al mottig van het gedacht alleen.

Als er regen op mijn laadkabel thuis valt heb ik een groter probleem dat vuile handen.

Aan Superchargers hangen de kabels in een houder onder een afdakje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei DDke:

Het is een groot verschil of je snoer aan de muur hangt, of niet. Bij mij thuis hangt alles netjes aan de muur, en is er dus niks vies. 

Mijn snoer hangt niet aan de muur, en is ook niet vies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Laufkultur:

Heb je eventueel een link naar een artikel of filmpje hierover?

Ik herinner me van Mercedes namelijk een vergelijkende test van de autonoom rijdende functies van de S klasse, en die waren ondermaats t.o.v. Autopilot.

Nieuwe generatie pas geïntroduceerd op de W213, en facelift 222 heeft daar ook al een uitgebreidere versie van

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid