Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Mercedes Drive Pilot (recentste versie) is volgens verschillende auto reviewers minstens even goed dan de Tesla autopilot. Get your facts straight...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei wooter:


Bij BMW en Mercedes spreek je over seconden dat je het stuur kan loslaten. Bij tesla spreek je over minuten. Ook is het systeem van de concurrentie niet zo correct met het aanhouden van een rijstrook of het herkennen van hindernissen tegenover dat van Tesla. Met m’n Tesla kan ik echt +100km doen op autopilot en om de paar minuten even het stuur moet aanraken.

Maar je weet dat je tot op heden nog steeds ten allen tijden je stuur vast moet hebben en verplicht bent actief deel te nemen aan het verkeer? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, Tjeu said:

Maar je weet dat je tot op heden nog steeds ten allen tijden je stuur vast moet hebben en verplicht bent actief deel te nemen aan het verkeer? 

 

Te snel rijden mag ook niet, en (en dat is wel een valabel argument) hoeveel man zit er op zijn smartphone te tokkelen vandaag de dag ZONDER autopilot? Dan heb ik liever Wooter die op zijn smartphone zit te tokkelen als ik mag kiezen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ir_fuel:

Te snel rijden mag ook niet, en (en dat is wel een valabel argument) hoeveel man zit er op zijn smartphone te tokkelen vandaag de dag ZONDER autopilot? Dan heb ik liever Wooter die op zijn smartphone zit te tokkelen als ik mag kiezen ....

doe ik iets verkeerds misschien? Dat ze maar eerst iets doen aan al die hardrijders en die idioten die je langs rechts voorbij vliegen. Dat zijn zottn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Krikkie:

Amai ni!

Da's de helft van het succes hé, een charismatisch boegbeeld dat mensen kan inpakken door over het product te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gewoon ik:

sorry /hln-modus erbij vergeten te zetten.

yeah right... ;) 

1 uur geleden zei Davy_:

Net zoals bij Apple.

ja dat is wat ik wat pagina's terug ook zei, Tesla begint wat appleesque  te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat loop ik hier al twee jaar te verkondigen. Maar ook de Google bril komt in de buurt.

Je moet eens kijken hoeveel Tesla kopers praten over wat in de toekomst gaat mogelijk zijn. Waarbij we vlot voorbijgaan aan de toch wel grote hiaten in de huidige versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes Drive Pilot (recentste versie) is volgens verschillende auto reviewers minstens even goed dan de Tesla autopilot. Get your facts straight...

Aha is dat dan in tussentijd sinds de release van de E klasse verbeterd? Over the air update? Het stuur meerdere minuten los kunnen laten? Baanvast? Automatisch van rijstrook kunnen wisselen? Valt niet uit bij een normale rit op de snelweg?
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Tjeu:

Dan moet daar toch nog gigantisch geïnvesteerd worden en zullen die verliezen nog veel extremer oplopen. Elon musk mag dan een buitengewoon geweldige verkoper zijn, die kerel moet stress hebben buiten proportie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je weet dat je tot op heden nog steeds ten allen tijden je stuur vast moet hebben en verplicht bent actief deel te nemen aan het verkeer? 
 

De wet zegt nergens dat ik continu het stuur moet vasthouden.

8.3. Elke bestuurder moet in staat zijn te sturen, en de vereiste lichaamsgeschiktheid en de nodige kennis en rijvaardigheid bezitten.

Hij moet steeds in staat zijn alle nodige rijbewegingen uit te voeren en voortdurend zijn voertuig of zijn dieren goed in de hand hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Aha is dat dan in tussentijd sinds de release van de E klasse verbeterd? Over the air update? Het stuur meerdere minuten los kunnen laten? Baanvast? Automatisch van rijstrook kunnen wisselen? Valt niet uit bij een normale rit op de snelweg?

En is dat dan autopilot met of zonder rammels?
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei wooter:


En is dat dan autopilot met of zonder rammels?

Geen idee maar ge rijdt er wel in 1 keer 800km mee en gaat eten in het restaurant naar keuze op je eindbestemming :D en ligt in uw bed voor de "uitgerust" fastfood etende Tesla driver aankomt. 

 

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, wooter said:

Moet nogal oncomfortabel zijn, zo 8 uur achter het stuur zitten. Zelfs op een vliegtuig kan je eens rechtstaan en eens pissen.

Een Tesla doet dat in 4 uur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid