Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Bij elke modelwissel komen er een aantal cm bij. Alleen volgen de parkingplaatsen deze evolutie niet. Vooral in parkeergarages proberen ze de dure ruimte zo optimaal mogelijk te benutten. Parkeersenoren en camera lossen dit gedeeltelijk op maar de ruimte tussen 2 voertuigen is vaak uiterst smal. Moeilijk in - en uitstappen plus vaak schade. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2018 om 19:31, Tom Bentley zei:

Vind jij een GLS mooi? 

Een Iso Grifo  is mooi, een GLS niet. Die kan hoogstens mooi uitgevoerd zijn. 

Dat ging ook niet over schoonheid maar over grootte

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ziet er me een grote X3 uit. Komt wel goed. Alleen hopen dat het voorwiel niet verloren in de wielkassen hangt vooraan, zoals momenteel het geval bij X3 en nieuwe 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit hem niet in de grootte, maar in de ET-waarde he. Zelfs de originele 20ers op een G30 liggen te diep in de kassen :( .

 

Nonkel RRD blijft een beetje een tuner, dus wielen moeten gelijk lopen met de kassen :inlove: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Oversized nieren en oversized achterlichten, ik begin de voeling met BMW kwijt te geraken door hetgeen ze de laatste tijd uitbrengen en dat vind ikzelf jammer.:(

 

X1, X2, 2AT, X4,... allemaal geen fan van. De X3 zou ook mooier zijn met kleinere nieren imo.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oversized nieren en oversized achterlichten, ik begin de voeling met BMW kwijt te geraken door hetgeen ze de laatste tijd uitbrengen en dat vind ikzelf jammer.[emoji20]
 
X1, X2, 2AT, X4,... allemaal geen fan van. De X3 zou ook mooier zijn met kleinere nieren imo.

Idem! Vroeger was de balans tussen elegantie en sportiviteit/stoerheid mooi in evenwicht bij BMW. Nu overdrijven ze vaak in dat laatste. Ze spelen natuurlijk in op de jeugd, die grotendeels fan is van foute tjoening (booskijkers, zwarte nieren, tjoening bumpers..)

Als ik kijk naar de G11 zie ik enkel die gapende/grijnzende muil (door die oversized nieren en de manier hoe de bumper onder die nieren dan vormgegeven is), en dat zie ik ook bij deze X5, en het grootste deel van de rest van de huidige BMW's, gezien ze die trend natuurlijk doortrekken naar alle modellen.

Ik vind de Alpina uitvoering dan vaak nog het knapst omdat zij er terug wat elegantie in steken (ondanks dat een Alpina er eigenlijk veel dikker/sportiever uitziet), in de mate van het mogelijke. Het zit hem vooral in de details.

De X3 van de eerste generatie was een miskleun. Met de 2de generatie hebben ze dat dan rechtgetrokken, en met de derde generatie zijn ze er weer over aan het gaan, door die oversized nieren (al is het bij de X5 nog veel erger).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bmw is goed bezig, je gaat toch niet zeggen dat de oude X1 mooier is dan de huidige. :blink:

de nieuwe lichting is echt knap aan het worden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid