Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik vind dat jullie overdrijven. Een Mercedes fan die kritiek post in een BMW topic wordt ook zo zwaar niet aangepakt. Ik heb het woord Tesla zelfs niet uitgesproken, en ik word direct bekogeld met vieze woorden. Leuk is dat. Ik ben niet Wooter, en wil ook niet met hem vergeleken worden.

Ik heb al eerder in dit topic gepost, en dat was enkel maar positief. Nu ik een Tesla heb mag ik niets van kritiek meer geven, want door mijn Tesla wordt dat niet meer aanvaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik vind dat jullie overdrijven. Een Mercedes fan die kritiek post in een BMW topic wordt ook zo zwaar niet aangepakt. Ik heb het woord Tesla zelfs niet uitgesproken, en ik word direct bekogeld met vieze woorden. Leuk is dat. Ik ben niet Wooter, en wil ook niet met hem vergeleken worden.

Ik heb al eerder in dit topic gepost, en dat was enkel maar positief.

Ik overdrijf geenszins, mijn post was objectief/neutraal (naar jou toe) en probeerde te duiden vanwaar de kritiek komt.

Jouw vergelijking gaat niet op. Immers: een BMW-fan die in een Benz-topic zonder aanleiding gaat roepen "zo'n Benz krijgt ge nadien nooit nog verkocht" of "BMW is beter" (of enige post die impliciet iets gelijkaardigs suggereert of zeer sterk ongenuanceerde persoonlijke meningen poneert als waarheid of wat dan ook ), zal evenzeer kritiek krijgen (en terecht). Zeker als het van iemand komt die al gekend staat om eenkennig te reageren of vaak zo'n dingen te posten.

Was je post genuanceerd geweest, of onderbouwd, of geduid, of vollediger ... je had er geen kritiek gekregen. Dat snap je onderhand toch ook wel? 😑  Als je niet met Wooter vergeleken wil worden (wat ik bijzonder goed snap), dan heb je er belang bij om je posts net helemaal anders te maken dan deze van hem en zijn manier waarop hij overal te pas en te onpas zijn gezeur tussen slaat. Jouw post hierboven, die kritiek kreeg van 3-4 mensen in één klap, was één en al Wooter-style. Vandaar de kritiek. Zo simpel als wat.  Vandaar mijn "je hebt het zelf in de hand".

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik hier gepost dat mijn Tesla beter is? Reageer ik eenkennig? Ik heb hier ook al minpunten gepost over Tesla, net als over BMW, en mijn rammelbak van een Mercedes, maar dat willen jullie gewoon niet lezen. De Tesla haat is hier groot, en met die kortzichtigheid hier zal ik moeten leren leven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal niet nodig zijn. Bewijs wat hier nog in de garage staat. Ik weet dat ik vanaf nu mijn woorden meer zal moeten wikken en wegen.

Een spijtige evolutie.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

Dat zal niet nodig zijn. Bewijs wat hier nog in de garage staat. Ik weet dat ik vanaf nu mijn woorden meer zal moeten wikken en wegen.

Een spijtige evolutie.

 

Heb je dan eigenlijk spijt dat je je rrs niet in benzine gekocht hebt? Want in dezelfde prijsklasse kon je waarschijnlijk toch ook kiezen? ( Verwijzend naar de keuze benzine/diesel) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3,5 jaar geleden was het anders dan vandaag. Vandaag zou ik idd een benzine kopen. Vrienden van ons hebben een Velar in bestelling, een 3.0 V6 biturbo benzine.

Diesels stoten fijn stof uit wat bijzonder schadelijk is voor onze gezondheid. Binnen max 10 jaar geraak je met zo’n dikke SUV diesel geen enkele stad meer in.

Ik ben een echte fan van een dikke ‘duw in de rug’ turbodiesel, maar helaas zijn ze ten dode opgeschreven.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Wat een zwakke eitjes hier. Lijkt me nogal flauw dat @BMWMB zijn boodschap met fluwelen handjes moet presenteren om de gevoelige dieselheads niet te schofferen. En nog meer bewijs dat het niet aan de persoon ligt, maar aan de boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, BMWMB said:

Wooter, stop maar met argumenteren, want van u nemen ze niks meer aan. Jij hebt ongelijk.

Eindelijk eens iemand met wat common sense.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
1 minute ago, Phil said:

+1

+1

OK, F15, maar 2014-2018 is echt maar 4 jaar. Of beschouw je november 2017 ook als een heel jaar? De andere modellen bleven 6 jaar in de markt, wat ook al wat korter is dan de gangbare 7 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Mij wel want ik herinner nog dat de vorige The Boss werd genoemd, en dat is dus niet zo lang geleden. Ik verwachtte eerder de presentatie van de X7, die ook al een hele tijd gecamoufleerd rond rijdt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, wooter said:

Mij wel want ik herinner nog dat de vorige The Boss werd genoemd, en dat is dus niet zo lang geleden.

Is volgens mij vanaf de E70 zo, die stond ooit als The Boss op de cover van BMW Magazine. Deze wordt ook als The Boss in de markt gezet hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal 7 jaar, nu 5 jaar, heeft ook geen LCI gehad.

Ik begrijp ook niet waarom, maar ze zullen in dit segment alles op alles willen zetten denk ik.

De huidige 1 Reeks moet langer dan 7 jaar meegaan, zal zelfs iets meer dan 8 jaar worden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact 5 jaar is ‘m er geweest.

Misschien dat BMW vanaf nu sneller wisselt. De X4 is er maar 4 jaar geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
5 minutes ago, Phil said:

Normaal 7 jaar, nu 5 jaar, heeft ook geen LCI gehad.

Ik begrijp ook niet waarom, maar ze zullen in dit segment alles op alles willen zetten denk ik.

Ik denk de grotere concurrentie van Mercedes en in mindere mate Audi. Het aantal SUV's bij Mercedes is voor mij niet meer uit mekaar te halen.

Maar wat gaat dit geven als je vlak erna de X7 lanceert? Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid