Ga naar inhoud

BMW G05 X5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dit ziet er al heel wat dikker uit dan op die twee leaked foto's.

Wauw, wat een machine en leuke nieuwe interieur features 😍

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die nieren 🤔 gaat er nog dwazer uit zien als die 75% van de tijd volledig gesloten zijn.

Achterkant is wel heel geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dik.
Die nieren zijn inderdaad wel aan de grote kant echter.
En ik snap BMW echt niet met zijn velg-design. Dat zijn tegenwoordig altijd precies van die Auto5 velgen :fp:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap, behalve de neus is voor mij een teleurstelling ivgl met de vorige 2 generaties. Die nieren trekken imo op niks en bij het M-pack die verticale zwarte vlakken zijn ook mijn dada niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap design, maar wat me wel opvalt is dat er geen vernieuwing in lijkt te zitten qua technologie.

Audi bijvoorbeeld heeft al jaren alle hulpsystemen waar BMW nu pas mee komt. Dus geen enkele stap voorsprong op de concurrenten, integendeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Phil zei:

Alleen die achteruitrijcamera snap ik niet. Dat kunnen ze toch echt beter integreren.

Inderdaad, viel me ook op de 5.

Interieur vind ik niet zo mooi, plaatsing van dat scherm... Oplopende houtenconsole vind ik wel knap

Exterieur is gewoon dik maar weinig vernieuwend, was ook niet nodig

Nieuwe GLE wordt dag/nacht verschillend, curieus!

Al motoren bekend?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lelijke voorbumper en nog lelijkere achterbumper met die alu plastic diffusor. Lelijke velgen en te grote nieren. Dit gaat wat te veel op een X2 lijken naar mijn goesting. Zeker geen verbetering. De knapste X5 blijft veruit de E70.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, D Squaloid said:

Heel knap design, maar wat me wel opvalt is dat er geen vernieuwing in lijkt te zitten qua technologie.

Audi bijvoorbeeld heeft al jaren alle hulpsystemen waar BMW nu pas mee komt. Dus geen enkele stap voorsprong op de concurrenten, integendeel.

Rijden > gereden worden.

Is al altijd zo geweest bij BMW vs. Audi. :D

56 minutes ago, JanC said:

Wreed Amerikaans, vind ik.

De productie, de setting van de fotoshoot, zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Phil said:

Alleen die achteruitrijcamera snap ik niet. Dat kunnen ze toch echt beter integreren.

Ik blijf het vreemd vinden dat ze het bij de F06 goed hebben gedaan, maar op alle andere modellen het zo'n dom uitsteeksel blijft dat altijd vuil wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, D Squaloid zei:
10 uren geleden, Phil zei:

Rijden > gereden worden.

Is al altijd zo geweest bij BMW vs. Audi. :D

De productie, de setting van de fotoshoot, zeker.

Audi bijvoorbeeld heeft al jaren alle hulpsystemen waar BMW nu pas mee komt. Dus geen enkele stap voorsprong op de concurrenten, integendeel.

Voila.

Ik weet trouwens niet exact op wat voor hulpsystemen er dan gedoeld wordt...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit! 

Wel dezelfde bedenking bij die achteruitrijcamera. Ziet er zo'n goedkope na-montage uit, jammer dat ze dat niet mooier wegwerken.

Nieren uiteraard te groot

En die M-velgen zijn bij alle recente generaties toch echt wel cheap gestyled. Waar is die klasse van weleer naartoe? Echt voor voetballers nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid