Ga naar inhoud

BMW F90 M5


Speedhunter

Aanbevolen berichten

39 minutes ago, William Blake said:

Ben eens benieuwd hoe ze in Affalterbach hierop gaan reageren :D

 

Ze zouden met een E63 S komen.

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Phil zei:

Ze zouden met een E63 S komen.

;)

Het argument van elke BMW-verkoper :D

Even terzake: 10.8s 0-200

dat is echt maf; onder de grens van de 11

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De strijd der rechtdoorcijfertjes. Een killer voor autoplezier. Door mensen dit als summum van autofun voor te schrijven wordt aan de andere zaken die het echte plezier schenken nog zeer weinig aandacht geschonken. En het wordt steeds erger................

Ik zie de E46 CSL zowat als het eindpunt van de echte leuke auto's bij BMW.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

De strijd der rechtdoorcijfertjes. Een killer voor autoplezier. Door mensen dit als summum van autofun voor te schrijven wordt aan de andere zaken die het echte plezier schenken nog zeer weinig aandacht geschonken. En het wordt steeds erger................

Ik zie de E46 CSL zowat als het eindpunt van de echte leuke auto's bij BMW.

Overdrijver :P

M2, M2 CP, M3/4 CS, etc...  BMW M is niet meer wat het was maar ze kunnen het nog steeds hoor.

Dit is gewoon een spelletje tussen AMG en M; maar ga eens rijden met een nieuwe E63, dat gaat niet alleen over rechtdoor knallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overdrijf niet maar zal de discussie niet aan wakkeren. Ik ben oud en de nieuwe meerderheid wint. 0-100/200 it will be ......

Ik heb meermaals pk monsters zien wegtrekken waarna er geen deftige bocht (bij wijze van spreken) meer gepakt kon worden. (En dat lag niet aan de piloot)

En nee dat droom ik niet. Ik zou graag eens de bochtensnelheid van een “oude” E46CSL vergeleken zien met een moderne M3.....

Nogmaals het is wat het is. Het enige dat nog lijkt te tellen is pk en nm.

Wel benieuwd naar de laatste M2....



Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ik zou graag eens de bochtensnelheid van een “oude” E46CSL vergeleken zien met een moderne M3.....
 

Ik voel me niet persoonlijk gepakt, maar daar zit toch een pak jaren technologische vooruitgang tussen. Ik denk niet dat er veel te matchen valt.

Er is er maar één die daar een antwoord kan op geven: @Salokin

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Het enige dat nog lijkt te tellen is pk en nm.
 

En pops en bangs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, PJH zei:

En pops en bangs :D

Turbo Turbo Turbo ! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Jokke_vlo zei:



Wel benieuwd naar de laatste M2....


 

Jij had er 1 op order zeker? Maar was dat niet wanneer men zei dat het een “csl/gts” ging worden en beperkte oplage? Dit is een M2 met dichtgeknepen M4 motor. Niet de hardcore-versie die eerst werd voorspeld. GTS komt zowiezo wel :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Alexx zei:

Jij had er 1 op order zeker? Maar was dat niet wanneer men zei dat het een “csl/gts” ging worden en beperkte oplage? Dit is een M2 met dichtgeknepen M4 motor. Niet de hardcore-versie die eerst werd voorspeld. GTS komt zowiezo wel :D 

Idd, dat is niet de beloofde versie, dus niet op order ;) 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint onnozel te worden. Vroeger was het een soort van 'last hurrah' (RS6 Plus, bijvoorbeeld, en véél eerder de S6), tegenwoordig brengen ze maanden na de introductie al de versie uit die het merendeel uiteindelijk zal kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, William Blake said:

Het argument van elke BMW-verkoper :D

Het is ook gewoon zo?

Ik vind het alleen jammer voor de mensen die nu een M5 hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2018 om 16:25, ICM zei:

Ik voel me niet persoonlijk gepakt, maar daar zit toch een pak jaren technologische vooruitgang tussen. Ik denk niet dat er veel te matchen valt.

Er is er maar één die daar een antwoord kan op geven: @Salokin

Ik ben overtuigd dat ik sneller ben met mijn huidig krel, CSL reed me te nukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/3/2018 om 15:56, Jokke_vlo zei:

Ik heb meermaals pk monsters zien wegtrekken waarna er geen deftige bocht (bij wijze van spreken) meer gepakt kon worden. (En dat lag niet aan de piloot)

En nee dat droom ik niet. Ik zou graag eens de bochtensnelheid van een “oude” E46CSL vergeleken zien met een moderne M3.....

 

4 uren geleden, Salokin zei:

Ik ben overtuigd dat ik sneller ben met mijn huidig krel, CSL reed me te nukkig. 

Op straat zeker, spel plakte op de baan in het droge.

In de regen pas na PS4S :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben overtuigd dat ik sneller ben met mijn huidig krel, CSL reed me te nukkig. 

Natuurlijk ! Ik had het over bochtengedrag niet over pk nm en de boite

 

Maar kijk Spa de nieuwe trekt daar los weg van bv mijn Exige maar gaat verder niet sneller dan de CSL, zelfs met een beter (race)piloot. En dat is niet van horen zeggen he.

 

Met een CSL kon je mooi strak insturen en van aan de apex mooi op het gas. Doe dat nu en je je danst van links naar rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/5/2018 om 08:25, Jokke_vlo zei:

Natuurlijk ! Ik had het over bochtengedrag niet over pk nm en de boite

 

Maar kijk Spa de nieuwe trekt daar los weg van bv mijn Exige maar gaat verder niet sneller dan de CSL, zelfs met een beter (race)piloot. En dat is niet van horen zeggen he.

 

Met een CSL kon je mooi strak insturen en van aan de apex mooi op het gas. Doe dat nu en je je danst van links naar rechts.

Hangt dat niet af van de turbo? Teveel koppel?

maar dat is een ziekte van de tijd he. Meer pk en koppel maar toch geen CO2. Zal er niet op beteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, wabe said:

maar dat is een ziekte van de tijd he. Meer pk en koppel maar toch geen CO2. Zal er niet op beteren. 

Klopt.

De overtreffende trap daarvan is een elektrische auto :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid