Ga naar inhoud

BMW F90 M5


Speedhunter

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Phil:

Het is F90, niet G30.

Aangepast, bedankt. Loopt dus niet meer gelijk met de normale modellen als vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei J3nkins:

Ziet er precies redelijk braaf gestyled uit, om niet te zeggen lichtelijk saai :oops:

Vormgeving van de zetels is wel de max!

Zo braaf vind ik dat niet, toch nog altijd redelijk wat hoekjes en kantjes. De E39 M5 was braaf gestyled, maar is tegelijk ook wel de dikste M5 ooit. 

Best wel oké deze G30. Volgens mij nog beter in minder flashy kleuren dan dat blauw, champagne quartz ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vince522:

Euuh wuk? :mellow:

Dat slaat toch echt nergens op.

Why?

M3 is F80, 316d is F20. Of het logisch is, da's iets anders. Maar het is al een paar jaar zo, dus ik snap de reacties niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Tommie:

Why?

M3 is F80, 316d is F20. Of het logisch is, da's iets anders. Maar het is al een paar jaar zo, dus ik snap de reacties niet. :)

G versus F

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tommie said:

Why?

M3 is F80, 316d is F20. Of het logisch is, da's iets anders. Maar het is al een paar jaar zo, dus ik snap de reacties niet. :)

Inderdaad, vergeten dat het bij de huidige 3/4 series ook afwijkt, maar toch, ik zie geen enkele reden om zoiets te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, vince522 said:

Inderdaad, vergeten dat het bij de huidige 3/4 series ook afwijkt, maar toch, ik zie geen enkele reden om zoiets te doen.

Tonen dat het een andere productiereeks is. Voor een stuk imago zeker?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw uitlaatspruitstuk geeft toch een verbetering qua sound maar het zal helaas nooit zijn topfeature worden.

Mooie auto wel, zeer evenwichtig design:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tommie:

Akkoord. Maar dat heeft wél een logische verklaring: de M5 werd als eerste variant in de ontwikkelingsfase gestoken.

Of dat willen ze toch doen geloven

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIt is dus een awd die rwd kan worden? Cool

 

Nu nog een versie waar ineens een derde pedaal en pook kunnen tevoorschijn komen. :D

aangepast door Titleist
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid