Ga naar inhoud

Morgan lovers


abtler

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik heb alleen de rode en de zilveren gezien.

Maar net als bij bijna alle andere wagens dit weekend aanwezig: wat een kleine cockpit!

TOK258 stond in een hoekje weg gestopt op de parking, tijdens de laatste race heeft hij moeten opgeven nog voor de opwarmronde. Bij het oprijden van de Radillion tot stilstand gekomen, terug naar beneden laten rollen en motorkap open: game over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 Morgan SLR's aanwezig op Spa dit weekend:lolz:

De naakt-aluminium (vorig jaar ook aanwezig), een groene (the one and only TOK258 ) en een rode. Zotjes:?

"we" zoeken een foto van vorig jaar, toen de 3 SLR's samen de Radillion op reden

moest iemand die "tegenkomen"

de zilveren is enkele jaren geleden verkocht voor 275000POND, maw: duurste morgan tot nu toe

als TOK258 ooit te koop komt gaat dat echt zot zijn, maar ik HOOP dat die in de UK blijft

en er ze er ook mee racen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik kan ook niet volgen... Ik weet wel dat die +4 in '62 Le Mans heeft gewonnen(zijn klasse dan toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan je die modellen herkennen?

want de eigenaar van de rode, heeft een nieuwe. deze keer een grijze, maar ik lees dat je dus verschillende varianten hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid