flupke73 9.401 Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 want de eigenaar van de rode, heeft een nieuwe. deze keer een grijze wie?? Aeroman, die heeft nu een rode, geen weet van een "grijze" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tato 1.586 Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 De velgen verstoren voor mij wel hier het "klassieke" geheel. Passen hier geen klassieke Morgan-velgen op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 zeker 18", mss 19" zit 6pots AP Racing remmen op hé (dat marcheert ferm!!!) imho mag daar max 17" op 'k vind het een mottig krel, nadelen van een TRAD op een Aero-chassis/aandrijving Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.032 Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 wie?? Aeroman, die heeft nu een rode, geen weet van een "grijze" euhm met nicknames ben ik niet vertrouwd hij woont in lede, maar heeft een bedrijf hier in mere. heeft (of had want zie hem niet veel meer rijden) een 456, een 430 en een rode morgan. maar die is omgeruild voor een grijze zie ik de laatste tijd. best knap in dat grijs. de meerse aero8 is omgeruild voor een viper dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GinoV 25 Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 Looking good! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 euhm met nicknames ben ik niet vertrouwd hij woont in lede, maar heeft een bedrijf hier in mere. heeft (of had want zie hem niet veel meer rijden) een 456, een 430 en een rode morgan. maar die is omgeruild voor een grijze zie ik de laatste tijd. best knap in dat grijs. de meerse aero8 is omgeruild voor een viper dacht ik. van die mensen ken ik er geen een Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 2 oktober 2011 Delen Geplaatst: 2 oktober 2011 Morgan SLR, het exemplaar dat recent verkocht is voor een recordbedrag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 2 oktober 2011 Delen Geplaatst: 2 oktober 2011 Aanwezige SLR nr.2 Lekker:inlove: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 2 oktober 2011 Delen Geplaatst: 2 oktober 2011 Aanwezig exemplaar nr. 3: de meest waardevolle? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.918 Geplaatst: 2 oktober 2011 Delen Geplaatst: 2 oktober 2011 Aanwezig exemplaar nr. 3: de meest waardevolle? Den bovenste is toch de LM winnaar en de meest waardevolle, neen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.918 Geplaatst: 2 oktober 2011 Delen Geplaatst: 2 oktober 2011 En waarom wijkt die rode in koets af van de ander 2? zijn toch alledrie gebouwd voor endurance, tegelijkertijd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 2 oktober 2011 Delen Geplaatst: 2 oktober 2011 Ze verschillen alledrie lichtjes van mekaar (zie luchtinlaten op de neus, allemaal anders). Handgemaakt in een schuur... Ik vermoed dat een andere forummer u daar meer over kan vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 3 oktober 2011 Delen Geplaatst: 3 oktober 2011 een +4ss (originele) gaat rond de 170,000,- POND maar "den TOK258" zal wss meer dan het dubbele waard zijn voordeel van wagens zoals de GTO's en den TOK: als ge die plooit: laten maken, geen waardeverlies 8) pffff, ECHT is ECHT en al de rest is BIJNA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 4 oktober 2011 Delen Geplaatst: 4 oktober 2011 net 42minuten met DE Morgan-historicus aan de telefoon gehangen, veel bijgeleerd en ook wat tips gekregen, mss in de toekomst samenwerken om de info nog beter te verwerken/bij te houden ne mens moet toch een hobby hebben voor in de winter hé 'k belde die man op met de nr-plaat van een wagen en kreeg info over de pistons in de motor: zaaaaaaalig @pjh: hij raadt EPL6B aan, die andere is "afgeragd" en "te duur" dat type is ook erg gevoelig wat afstelling betreft en ik zou er nooit me op/over de Stelvio geraken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 6 oktober 2011 Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 Plus 4 Supersports in RAF Blue, vetheid! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 6 oktober 2011 Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 2011 +4ss: my dreamcar: ga'k eens stevig over "blazen" in 't fabriek: wtf krijgen wij dat niet op????? UK-only 'k wil eig een LHD-versie van deze nog met een duitser zitten mailen over het "noze-heaviness" van de V6-roadsters Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 6 oktober 2011 Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 Zorg ervoor! Die combinatie van klassieke velgen met semi-slicks, heerlijk:$ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fernand 2.389 Geplaatst: 7 oktober 2011 Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 Plus 4 Supersports in RAF Blue, vetheid! Zeer lekker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 19 oktober 2011 Delen Geplaatst: 19 oktober 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 3 november 2011 Delen Geplaatst: 3 november 2011 Niet meteen fan van de nieuwe Plus 8, ziet er een beetje Auto5 uit met die velgen:chair: This one is from 1931 and is of my other grandad, with his 1929 Super Sports Aero. I emailed the photo off to a Morgan Registry to ask if anything was known about the car and it caused a bit of a stir. Sadly though, the car doesn't appear to have survived. There was a twist however, and this particular Super Aero has been called the "missing link", being the only Blackburne-engined Super Aero built by Morgan, so it has its place in Morgan history. Interestingly, the engine still survives; it is owned by the same Registrar who got my email. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 4 november 2011 Delen Geplaatst: 4 november 2011 En een Blackburn-engine heeft een specifieke uitbouw/opzet/geschiedenis? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadrifoglio 3.501 Geplaatst: 4 november 2011 Delen Geplaatst: 4 november 2011 *wacht geduldig tot flupke hier binnenkomt* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 4 november 2011 Delen Geplaatst: 4 november 2011 tot voor de "nieuwe" uit kwam nooit veel interesse in de 3wielers gehad :$ die dingen zijn ook bijna niet te gebruiken tenzij ge 1 veel van mechaniek kent 2 't niet erg vind om om de 45km 't spel te repareren maw: geen flauw idee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 4 november 2011 Delen Geplaatst: 4 november 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 4 november 2011 Delen Geplaatst: 4 november 2011 PJH zou zeggen: motor v/d alpina in de A'max en sidepipes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.