Ga naar inhoud

Volvo XC40


fuxhound

Aanbevolen berichten

Hey ze doen wel een Opel-Adammetje met deze XC40 want je kan zelfs wielen in verschillende kleuren krijgen om je bicolor verhaal ook tot in de wielen te trekken, colour-matching. :inlove: 
:lol: 


Blergh!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

1700 kg :blink:

Toch benieuwd om eens IRL te zien.

Volgens eerste tests zeer comfy maar minder dynamisch. Lijkt me vrij logisch met zo'n massa.

Wil de R uitvoering ook wel eens zien.

En 50K...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 50k, staar je daar niet blind op ... is de first edition, fully loaded enzo.

D3 manueel Kinetic start vanaf 32 950 eur incl, D3 man Momentum 35 000 eur.

Ik zie het verhaal van de XC60 en XC90 opnieuw afspelen... "zo duur", maar een D3 manueel Kinetic is al beter uitgerust dan een C-klasse break en is goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2017 om 12:46, walter zei:

Kinetic T2 €30400

Kinetic D2 €32950

D3 bedoel je dus. 150pk. D2 wordt niet geleverd in XC40.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze D4 R-design is vandaag toegekomen. Uiteindelijk kan je na korting tussen de 35000 en 40000 euro uitkomen. Veel geld, maar wel logisch voor een dergelijke auto uit dat segment.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

net effe gaan kijken met de missus; ze is Volvo-minded (V40 Rdesign tracteurMoteur) en ze was direct verkocht, wat voor mij telde: bike-bag past in de koffer :party:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brochure al een week of twee. Met opties, prijzen, enz... Wel voorlopig exemplaar, sommige kleuren zijn nog niet ingevuld bij het overzicht enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke auto, maar ik ben absoluut geen fan van de C-stijl.

Maar je ziet het bij meer SUV's van die klasse dat ze er iets 'speciaals' mee doen, dus het zal wel een reden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid