Ga naar inhoud

Volvo XC40


fuxhound

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, walter zei:

Lekker, straks eens langs de showroom. IMG_20180113_130048.jpg

Eens langs geweest, ik blijf erbij een SUV is niets voor mij. Verder wel een leuke auto en gezien de drukte in de showroom denk ik dat die vlot gaat verkopen. 

Wel op een andere leuke aanbieding gebotst in de showroom, zie topic van mn V40.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Die 3-cil heeft 150pk. Zal wel meevallen. De eerste tests met preproductie spreken van een basismotor waarvan je niet eens merkt dat het zo een kleintje is. Maar verwacht er ook niet meer van. Hoe soepel dat rijdt, zal wel omgekeerd evenredig staan met het aantal pk's vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volvo heeft die al een hele poos in productie. Samen ontwikkeld met Geely, ik heb die kunnen bekijken in hun fabriek in Zhangjiakou. Was initieel vooral ontwikkeld voor in de Geely auto's, maar door de hogere kwaliteitseisen gingen die een nieuwe, goedkopere motor maken :) Denk dat het bij Volvo definitief voorbij is met grote motoren, of binnenkort motoren tout court. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Moet slecht gaan bij Volvo als ze zó ostentatief besparen op de salonbabes. :shock: Miljaar zeg. :wacko:

Edit: ik bedenk me net dat dat een gevaarlijke comment is, voor hetzelfde geld komt bompa straks met de melding "dat is mijn madam" en sta ik mooi te kakken.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, gTa zei:

't Moet slecht gaan bij Volvo als ze zó ostentatief besparen op de salonbabes. :shock: Miljaar zeg. :wacko:

Edit: ik bedenk me net dat dat een gevaarlijke comment is, voor hetzelfde geld komt bompa straks met de melding "dat is mijn madam" en sta ik mooi te kakken.

Is een vrouwenmerk, vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, gTa zei:

't Moet slecht gaan bij Volvo als ze zó ostentatief besparen op de salonbabes. :shock: Miljaar zeg. :wacko:

Edit: ik bedenk me net dat dat een gevaarlijke comment is, voor hetzelfde geld komt bompa straks met de melding "dat is mijn madam" en sta ik mooi te kakken.

:)

Neenee, is een bezoekster.

Mijn dochter zit aan het stuur van die lichtblauwe. Voor je daar iets van zegt :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Bompa zei:

:)

Neenee, is een bezoekster.

Mijn dochter zit aan het stuur van die lichtblauwe. Voor je daar iets van zegt :D

 

Ik zeg niks meer, na die reisfoto waar iemand anders (gelukkig!) exact dat postte wat ik ook dacht (maar nog niet wist of ik het zou posten). :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was Polygoon :lol:

Er zullen er wel nog zijn zeker die hetzelfde dachten ... :D

Maar hier op het autosalon was het de andere dochter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die joekel van een scherm zal meer en meer verschijnen in de auto's. Tesla als eerste, daarna XC90 / SV90 en de rest, ... en er komen er nog.

Het is serieus wennen. Ik ben positief over de XC40. Alleen vind ik die uitblaasmonden niet zo mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bompa zei:

Dat was Polygoon :lol:

Er zullen er wel nog zijn zeker die hetzelfde dachten ... :D

Maar hier op het autosalon was het de andere dochter.

 

In my defense: ik ben ma den helft zo oud dan jullie he :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid