Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 18 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2018 1 minute ago, ir_fuel said: Ik denk dat het voor de meesten dat of niks is. Precies of er zit daar ene tussen die liever Formule E dan WEC rijdt ofzo ... no way. Voor Rosberg is het meer imago en wat uithangbord spelen, ongetwijfeld de nodige cash in de handen gestoken door Mercedes. Denk dat dat ook meespeelt, waarschijnlijk valt er meer te rapen als je een formule E seizoen rijdt dan bij de mindere teams in de WEC. Sluit dus aan bij wat je al zei eigenlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.499 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Racen puur voor de poen, is iets dat ik eigenlijk nooit zou doen. Ik zou gratis een F1/WEC/F-E seizoen rijden moest ik er capabel voor zijn. Lijkt me ook raar dat iemand als Rosberg dat zou doen puur voor de cenzen, die heeft er denk ik toch geen te kort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 19 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2018 D'Ambrosio kwam vaak in beeld, alleen niet op de goede manier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 Op 18/5/2018 om 15:32, Monterey Jack zei: Massa gaat volgend jaar trouwens ook Formule E rijden, bij Venturini. https://www.motorsport.com/formula-e/news/massa-venturi-electric-switch-1037907/ Op 18/5/2018 om 15:37, ir_fuel zei: Ik denk dat het voor de meesten dat of niks is. Precies of er zit daar ene tussen die liever Formule E dan WEC rijdt ofzo ... no way. Massa gaat elders toch ook aan de bak komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.981 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 On 5/20/2018 at 1:27 AM, Polygoon said: Massa gaat elders toch ook aan de bak komen? Hoe bedoel je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Zojuist, ir_fuel zei: Hoe bedoel je? Massa gaat Formule E rijden. Jij zegt dat de meeste van die mannen daar enkel rijden om dat ze elders geen zitje vinden. Massa gaat toch nog elders ook aan de bak kunnen als hij wil. Het moet toch zijn dat hij dat leuk vindt om in die elektrische one seaters te rijden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.981 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 6 minutes ago, Polygoon said: Massa gaat toch nog elders ook aan de bak kunnen als hij wil. Waar haal je die wetenschap? En vooral, aan de bak komen, aan welke voorwaarden? Hoeveel race-series zijn er waar fabrieks- of semi-fabrieksteams zitten met dusdanige budgetten om zo iemand een deftig (naar zijn normen) jaarsalaris te kunnen geven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 9 minuten geleden, ir_fuel zei: Waar haal je die wetenschap? En vooral, aan de bak komen, aan welke voorwaarden? Hoeveel race-series zijn er waar fabrieks- of semi-fabrieksteams zitten met dusdanige budgetten om zo iemand een deftig (naar zijn normen) jaarsalaris te kunnen geven? Het punt wat ik een beetje probeer te verdedigen is het feit dat Formule E mega saai is en al die rijders daar uit noodzaak rijden. Ik denk dat Massa dat niet tegen z'n zin zal doen, zelfs niet aan een deftig jaarsalaris. Die heeft z'n schaapjes al lang op het droge. Het moet toch zijn dat dat leuk is om te rijden, anders gaat die toch rustig rentenieren in Monaco ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Hoe gay en saai ik het ook vind, denk dat het als piloot best leuk is. Als de drang om te winnen er is en je bent er goed in, dan is sowieso plezant. Maar uiteraard bij gebrek aan beter. En zoals ik gisteren hoorde, training, quali en race op één dag, ideale combo icm gezinsleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.171 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 20 uren geleden, Polygoon zei: Het punt wat ik een beetje probeer te verdedigen is het feit dat Formule E mega saai is en al die rijders daar uit noodzaak rijden. Ik denk dat Massa dat niet tegen z'n zin zal doen, zelfs niet aan een deftig jaarsalaris. Die heeft z'n schaapjes al lang op het droge. Het moet toch zijn dat dat leuk is om te rijden, anders gaat die toch rustig rentenieren in Monaco ofzo. Ik denk dat iedere piloot zo veel mogelijk wil rijden. Liever rijden met iets saais dan helemaal niet te rijden.Het blijft racen, en of dat nu op naft, elektriek of steenkool is... er zal altijd een thrill blijven. Alleen zijn de betaalde zitjes in de racerij bijzonder schaars. Als je niet met de nodige dollars over de brug kan komen, heb je al snel geen andere keus dan voor een inferieur kampioenschap, zoals het formule E te kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 Buiten het geluid vind ik dat nog steeds best aangenaam om naar te kijken . Weinig inferieur aan IMO. Ze doen geen vroem vroem meer, dat is waar .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.171 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 2 uren geleden, Polygoon zei: Buiten het geluid vind ik dat nog steeds best aangenaam om naar te kijken . Weinig inferieur aan IMO. Ze doen geen vroem vroem meer, dat is waar .... Ze doen geen vroem vroem Ze rijden op urban tracks waar ik het schijt van krijg. Ze zijn enkel populair door de marketing die er in om gaat, niet om waar het echt om gaat Geen mechaniek, maar elektropower... Kortom, alles wat ik zo lief heb in de autosport, vind ik niet terug in Formula E. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 Gohja, net door die urban tracks trekken ze heel veel volk. Ik ben er ook geen grote fan van. Die mechaniek en aero vind ik bij een elektrische zoemer minstens even indrukwekkend . Maar ieders het zijne natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 23 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2018 5 minutes ago, Polygoon said: Gohja, net door die urban tracks trekken ze heel veel volk. Ik ben er ook geen grote fan van. Die mechaniek en aero vind ik bij een elektrische zoemer minstens even indrukwekkend . Maar ieders het zijne natuurlijk. Ik vraag mij af hoeveel van die aero echt praktisch is Die knallen op elkaar zoals gekken, stukken vliegen alle kanten uit en toch rijden die nadien nog even snel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 Zojuist, Monterey Jack zei: Ik vraag mij af hoeveel van die aero echt praktisch is Die knallen op elkaar zoals gekken, stukken vliegen alle kanten uit en toch rijden die nadien nog even snel Ik denk dat dat een beetje een karakteristiek is van die urban tracks. Ik vind de Gen2 er nog wel vet uitzien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.171 Geplaatst: 24 mei 2018 Delen Geplaatst: 24 mei 2018 18 uren geleden, Polygoon zei: Gohja, net door die urban tracks trekken ze heel veel volk. Ik ben er ook geen grote fan van. Maar ieders het zijne natuurlijk. Enkel door die urban tracks trekken ze veel volk. eens de eerste hype hier rond zal verdwenen zijn, zullen ook veel steden afhaken als host vermoed ik. Eens zien hoe populair het dan nog zal zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 24 mei 2018 Delen Geplaatst: 24 mei 2018 Als marketing stunt mag hij wat rondjes rijden. Gaat meteen over tot wat setup wijzigingen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 24 mei 2018 Delen Geplaatst: 24 mei 2018 3 uren geleden, Maxime S zei: Enkel door die urban tracks trekken ze veel volk. eens de eerste hype hier rond zal verdwenen zijn, zullen ook veel steden afhaken als host vermoed ik. Eens zien hoe populair het dan nog zal zijn... Goh, ze zijn al bezig sinds 2014 en als ik zie welke steden het dit seizoen hosten lijkt me dat nog niet meteen op z'n retour. En om van een 4 jaar durige hype te spreken is er misschien ook wat over. Spijtig dat Monaco van de kalender is gegaan, hoewel ze daar niet het historische circuit reden. Nu, ik vind dat heel veel mensen hier meteen in de verdediging schieten en de vergelijking maken met hun geliefde koningsklasse. Het is in mijn ogen geen OF-verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 24 mei 2018 Delen Geplaatst: 24 mei 2018 Monaco komt blijkbaar terug in '18-'19 en dit op het originele circuit. Blijkbaar een jaarlijkse afwisseling met de Historical GP. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 10 juni 2018 Delen Geplaatst: 10 juni 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.239 Geplaatst: 16 oktober 2018 Delen Geplaatst: 16 oktober 2018 FIA Formula E Pre-Season Testing - Day 1 Results 1. Alexander Sims GBR BMW i Andretti Motorsport 1m17.553s2. Andre Lotterer BEL DS Techeetah + 0.101s3. Antonio Felix da Costa POR BMW i Andretti Motorsport + 0.174s4. Lucas di Grassi BRA Audi Sport ABT Schaeffler + 0.179s5. Daniel Abt GER Audi Sport ABT Schaeffler + 0.266s6. Jerome d’Ambrosio BEL Mahindra Racing + 0.434s7. Jean-Eric Vergne FRA DS Techeetah + 0.480s8. Sebastien Buemi SUI Nissan e.dams + 0.547s9. Jose Maria Lopez ARG GEOX Dragon + 0.601s10. Felipe Massa BRA Venturi Formula E Team + 0.623s11. Sam Bird GBR Envision Virgin Racing + 0.903s12. Tom Dillmann FRA NIO Formula E Team + 0.951s13. Pascal Wehrlein GER Mahindra Racing + 1.053s14. Robin Frijns NED Envision Virgin Racing + 1.137s15. Edoardo Mortara SUI Venturi Formula E Team + 1.154s16. Mitch Evans NZL Panasonic Jaguar Racing + 1.194s17. Oliver Turvey GBR NIO Formula E Team + 1.500s18. Gary Paffett GBR HWA Racelab + 1.591s19. Stoffel Vandoorne BEL HWA Racelab + 3.470s20. Nelson Piquet Jr. BRA Panasonic Jaguar Racing + 4.076s21. Maximilian Günther GER GEOX Dragon + 14.689s22. Antonio Fuoco ARG GEOX Dragon no time23. Alexander Albon THA Nissan e.dams no time Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 16 oktober 2018 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2018 Maf hoeveel 'echte' merken daar nu al in zitten: Audi, BMW, Citroën, Jaguar, Mahindra, Mercedes en Nissan. Meer dan de helft van de teams wordt gesponsord door een klassieke autobouwer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 16 oktober 2018 Delen Geplaatst: 16 oktober 2018 Wat ik eerder al zei: Dit wordt de enige autosport die 'rendabel' is voor constructeurs. Misschien komt Stoffel er op een goed moment bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 16 oktober 2018 Delen Geplaatst: 16 oktober 2018 En toch een hoop gerennomeerde piloten uit F1 en WEC. Hoongelach ten spijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 16 oktober 2018 Delen Geplaatst: 16 oktober 2018 Die nieuwe karren zien er toch een stuk beter uit of hadden ze zich mispakt in de standaard van foto? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.