Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Moesten ze nu al eens beginnen om die dingen wat meer grip te geven, dan lag de bochtensnelheid al wat hoger.

Nu niet dat F1races tegenwoordig zo adembenemend zijn om naar te kijken, maar dat treintje rijden in de FE is toch helemaal niet aantrekkelijk om zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, bud wijzer zei:

Moesten ze nu al eens beginnen om die dingen wat meer grip te geven, dan lag de bochtensnelheid al wat hoger.

Nu niet dat F1races tegenwoordig zo adembenemend zijn om naar te kijken, maar dat treintje rijden in de FE is toch helemaal niet aantrekkelijk om zien.

Gelukkig is er de sound :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, bud wijzer said:

Nu niet dat F1races tegenwoordig zo adembenemend zijn om naar te kijken, maar dat treintje rijden in de FE is toch helemaal niet aantrekkelijk om zien.

De laatste F1 races waren toch de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de F1 zijn er eigenlijk nog maar 4-5 auto's die echt kunnen racen, de rest rijdt maar mee voor de publiciteit naar mijn mening.

Ze proberen al jaren om de verschillen te verkleinen, maar geld is nog altijd de belangrijkste garantie op winst daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/12/2018 at 11:03 AM, dragonfly said:

Amai en dit is dan nog maar Monaco. Stoffel zal zich vervelen

Max power: 200 kW, (180 HP in economy mode; 270 HP in qualification mode).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/12/2018 at 10:37 AM, Maxime S said:

Heeft een FE eigenlijk ooit al eens op een normaal circuit gereden? En zoja, welk en wat was de tijd ivm een F1?

Ze doen dat met opzet niet omdat dan iedereen de vergelijking zou maken. Stel dat ze dat spel op Spa loslaten, wat zou dat draaien? Ik gok 2:30 in de race. Dat is meer dan een halve minuut per ronde trager dan een F1, en 5 seconden per ronde trager dan de Porsche Supercup tijdens hun race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/12/2018 at 11:10 AM, Maxime S said:

WTF!? 

ok dat verschil is gigantisch. Boeit me nog minder nu

Ik vind dat trouwens enorm kort door de bocht, de link tussen snelheid van auto's en boeiende races. Op amateurniveau bv is de Ford Fiesta sprint cup een pak leuker om naar te kijken dan andere wedstrijden met veel snellere wagens. Of een auto nu in 1:50 of 2:50 rond een circuit gaat is echt wel irrelevant voor het spektakel van de races.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik vind dat trouwens enorm kort door de bocht, de link tussen snelheid van auto's en boeiende races. Op amateurniveau bv is de Ford Fiesta sprint cup een pak leuker om naar te kijken dan andere wedstrijden met veel snellere wagens. Of een auto nu in 1:50 of 2:50 rond een circuit gaat is echt wel irrelevant voor het spektakel van de races.

Ja want een Ford Fiesta Sprint Cup is even gemediatiseerd als dit? 

FE boeide me niet omdat ik de hype voor een stelletje tweederangspiloten in een onboeiend voertuig op kut-urbantracks disproportioneel vind. 
Nu ik weet dat dingen nog eens zo traag zijn ook, boeit het me nog minder. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF!? 
ok dat verschil is gigantisch. Boeit me nog minder nu

Het is BEWEZEN dat EV superieur zijn (@wooter 12/11/2018)
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Maxime S said:

Ja want een Ford Fiesta Sprint Cup is even gemediatiseerd als dit? 

Wat doet dat ertoe?

 

6 hours ago, Maxime S said:

FE boeide me niet omdat ik de hype voor een stelletje tweederangspiloten in een onboeiend voertuig op kut-urbantracks disproportioneel vind. 

 

Lucas Di Grassi

Sam Bird

Robin Frijns

Jose Maria Lopez

Andre Lotterer

Felipe Massa

Sebastien Buemi

 

Jup, allemaal tweederangspiloten :lolz: 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ir_fuel zei:

Wat doet dat ertoe?

 

 

Lucas Di Grassi

Sam Bird

Robin Frijns

Jose Maria Lopez

Andre Lotterer

Felipe Massa

Sebastien Buemi

 

Jup, allemaal tweederangspiloten :lolz: 

 

Piloten die nergens anders nog aan de bak geraken... ? (zijn jouw eigen woorden btw) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Frekkel zei:

Je vergeet Vandoorne (die dutst die alle opstapklassen naar F1 gewonnen heeft) en Paffet (die pruts DTM kampioen).

Maar die helaas geen F1 stuur meer heeft en dus (hoe jammer ik het ook vind) noodgedwongen dit moet gaan doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Frekkel said:

Je vergeet Vandoorne (die dutst die alle opstapklassen naar F1 gewonnen heeft) en Paffet (die pruts DTM kampioen).

Abt ook, Wehrlein, Mortara, Vergne. 

Toch allemaal mannen die ofwel al iets gewonnen hebben, of F1 gereden hebben. 

Op vlak van rijders is dit toch echt wel een knap kampioenschap. De technologie belemmert het wat, al is er daar wel het voordeel van een 'Balance of performance' door heel wat onderdelen verplicht gelijk te maken, wat het wat dichter bij mekaar brengt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Maxime S zei:

Maar die helaas geen F1 stuur meer heeft en dus (hoe jammer ik het ook vind) noodgedwongen dit moet gaan doen.

 

De reden dat sommige geen F1 stuur vinden is niet voor iedereen omdat ze niet goed genoeg zijn hé. Marketinggewijs zijn andere piloten interessanter, of men brengt een zak geld mee. Om ze daarom tweederangs te noemen, of bij voorbaat uitsluiten om te kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/2/2018 om 14:12, ir_fuel zei:

riiiiie riiiieeee wiiiiee wiiiieee wiiiiieeee

 

Dat is echt de vuilbak van de pro piloten geworden. Zitten daar volgens mij allemaal wegens gebrek aan beter.

Ja, leg het maar uit é fuel.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid