Ga naar inhoud

Formula E


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Op zich vond ik het ook nog wel amusant. Ik had eerlijk gezegd ook veel minder inhaalmaneuvers verwacht.

Maar die circuits blijven toch niet om aan te zien. Ook dat gehobbel op die stratencircuits altijd. Die ruggetjes van die coureurs zijn af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Overwinning voor D'Ambrosio in Marrakech. 

Vandoorne weer pech, geen kwalificatie kunnen rijden en in de race al in de 1e ronde contact met Paffett, beide HWA uit de race zo :fp:

D'Ambrosio wel direct geklopt door Wehrlein in de kwalificaties, bij diens eerste optreden in de Formula E. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gefluit, die rare vleugels, circuits altijd tussen van die muren, powerups, zotte visuals met van die "pijlkes" der in... doet me denken aan toen ik 10 jaar oud was :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, dragonfly said:

Heeft Vandoorne z'n eigen teammaat nu aangetikt waardoor die lek reed?

 

Klopt, best een hectische start wel, Stoffel gleed naar buiten, Paffett draaide naar binnen. 

Race incident zeker, bij BMW gaan ze het veel erger vinden dat hun piloten elkaar raakten 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

Klopt, best een hectische start wel, Stoffel gleed naar buiten, Paffett draaide naar binnen. 

Race incident zeker, bij BMW gaan ze het veel erger vinden dat hun piloten elkaar raakten 😛

Mja hij zat er nog 10m achter. Driver error zenne.

BMW boys idd :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandoorne start straks op 5 in Chili, D'Ambrosio pas als 21e. Stoffel ook 6 tienden sneller dan Paffett (17e). 

Hopelijk eens een representatieve race straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Vandoorne start straks op 5 in Chili ...

misschien ... "the ex-McLaren F1 driver also faces a stewards' investigation after failing to respect the superpole procedure by appearing to not make it out of the pitlane in time and passing a red light at the end of the pitlane as a result."

https://www.autosport.com/fe/news/141196/di-grassi-claims-pole-but-faces-investigation

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, #166 said:

misschien ... "the ex-McLaren F1 driver also faces a stewards' investigation after failing to respect the superpole procedure by appearing to not make it out of the pitlane in time and passing a red light at the end of the pitlane as a result."

https://www.autosport.com/fe/news/141196/di-grassi-claims-pole-but-faces-investigation

Had ik niet gezien, zou stom zijn :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat grind gezien? Holy shit wat was dat. Naast de lijn in sommige bochten had je gewoon nul grip.

Voor de rest wel weer een mooie race. Ik ga blijven kijken iig.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Dat grind gezien?

nee, niet echt op gelet. heb ook alleen de beelden van de schuiver van vandoorne gezien. vergeet telkens dat die races op zaterdag plaatsvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ir_fuel said:

Dat grind gezien? Holy shit wat was dat. Naast de lijn in sommige bochten had je gewoon nul grip.

Voor de rest wel weer een mooie race. Ik ga blijven kijken iig.

Sinds dit jaar ook last van marbles blijkbaar, wat vorige seizoenen niet voorkwam. Maakt de foutenmarge toch weer wat kleiner, zeker met hun stratencircuits. 

Morgen de race bekijken, enkel de uitslag zien voorbijkomen, in FP2 spraken ze al van erg veel marbles en dat was deze ochtend, nadien nog quali en superpole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit spijtig dat Ik dit moet zeggen.

Heb nog maar eens de moeite gedaan om naar die zoemers te kijken. Wat een klote geluid zeg maar .............. prachtige race, zoveel mooier dan de Formule 1


KLOTE maar waar (een smiley kan er niet af !)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Monterey Jack said:

Sinds dit jaar ook last van marbles blijkbaar, wat vorige seizoenen niet voorkwam. Maakt de foutenmarge toch weer wat kleiner, zeker met hun stratencircuits. 

Dat waren geen marbles. Dat was grind dat uit het asfalt kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Shit spijtig dat Ik dit moet zeggen.

Heb nog maar eens de moeite gedaan om naar die zoemers te kijken. Wat een klote geluid zeg maar .............. prachtige race, zoveel mooier dan de Formule 1


KLOTE maar waar (een smiley kan er niet af !)

Fact!! Sinds dot jaar met de gen2 auto's en dat ze niet meer moeten wisselen halfweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, ir_fuel said:

Dat waren geen marbles. Dat was grind dat uit het asfalt kwam.

Kan ook, blijft natuurlijk een stomme fout. Concentratie even weg na FCY, zonde. Had anders een mooi resultaat kunnen halen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn nog niet bang van wat contact.

Mooie zijn de stratencircuits. Elke fout wordt afgestraft terwijl de F1 veel te simpel geworden is met al die uitloopzones.

Jammer voor VAN :( Wehrlein ook wel goed begonnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid