Ga naar inhoud

Jaguar I-Pace


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Op ‎23‎/‎12‎/‎2018 om 09:42, Gixxer zei:

Ziet er netjes afgewerkt uit.

c092a6d4a56ef640c98b9b703007af5e.jpg
 

Netjes afgewerkt, maar echt mooi is ie niet … wel stukken beter dan die Tesla potvis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar al meer van deze Jaguars tegen gekomen in t wild dan tesla's. [emoji3]
Ne zwarte vandaag in Heerlen, ne rooie en ne blauwe gisteren op de a79 tussen Maastricht en Heerlen. Alle3 met gele nr-platen.

Is minder lelijk dan ne Tesla X maar een schoonheidsprijs geef ik hem toch ook nie hoor. Lijkt een beetje uitgerekt. Wss omdat de wielen echt op de hoeken staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei! dat is (marketing gewijs gezien) even een misser aangezien zoiets zich natuurlijk meteen verspreid op het internet

(zware vervuilende dieselcamion nodig om te laden)

49376839_10216080291932664_7964212153949

50094294_10216080291852662_8786940657353

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, abtler zei:

Oei! dat is (marketing gewijs gezien) even een misser aangezien zoiets zich natuurlijk meteen verspreid op het internet

(zware vervuilende dieselcamion nodig om te laden)

49376839_10216080291932664_7964212153949

50094294_10216080291852662_8786940657353

Maar... opladen gebeurt ook in stopcontacten die gevoed worden door niet-groene energie, dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die discussie wil ik helemaal niet opstarten ;)

Dit soort plaatjes (net als dat van de Tesla bij een of ander politiekantoor of wat was het ?) gaan natuurlijk meteen de wereld rond zodat iedereen met de vinger kan wijzen. Ze zouden dus beter naar de lader in de buurt rijden om te laden (of het spel ergens binnen uit het zicht zetten :ninja:) zodat het 'milieuvriendelijk' overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter
Maar... opladen gebeurt ook in stopcontacten die gevoed worden door niet-groene energie, dus...

Zelfs op 100% kolen stroom genereren is nog altijd beter dan op een dieselgenerator laden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, abtler said:

Die discussie wil ik helemaal niet opstarten ;)

Dit soort plaatjes (net als dat van de Tesla bij een of ander politiekantoor of wat was het ?) gaan natuurlijk meteen de wereld rond zodat iedereen met de vinger kan wijzen. Ze zouden dus beter naar de lader in de buurt rijden om te laden (of het spel ergens binnen uit het zicht zetten :ninja:) zodat het 'milieuvriendelijk' overkomt.

Dat aan dat politiekantoor was dan nog fake, werd helemaal niet door die dieselgenerator opgeladen. Stond er gewoon naast geparkeerd en was aan het opladen via een laadpunt dat achter de generator stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je electrisch wil, en je kan het betalen, is Tesla op dit ogenblik gewoon de betere keuze. Dat is een feit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, 250km met een zuinige rijstijl lijkt wienig maar dat haalde BMWMB toch ook maar met zijn Model S aan 127km/h in het koude weer? :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Nou ... gezellige boel daar.


Dat het zo erg is wist ik niet..

“Met veel moeite 250km” ? Wil dat dan zeggen dat ie 90-100 doet op de snelweg voor die afstand ?? Zoals het filmpje laat uitschijnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon, 250km met een zuinige rijstijl lijkt wienig maar dat haalde BMWMB toch ook maar met zijn Model S aan 127km/h in het koude weer? [emoji20] 

300km haal je altijd, en dat was idd vorige week bij hevige regen en wind en koud weer. Gisteren heb ik alweer wat km’s gedaan, bij koud weer maar zonder veel wind en regen, had ik een gemiddeld verbruik van 220Wh, wat neerkomt op net geen 400km.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf dat vreemd vinden. Heeft tesla ergens een patent op, of hebben ze de heilige graal gevonden? Hoe moeilijk kan het zijn om een even grote of gelijkaardige batterij te monteren.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

Ik blijf dat vreemd vinden. Heeft tesla ergens een patent op, of hebben ze de heilige graal gevonden? Hoe moeilijk kan het zijn om een even grote of gelijkaardige batterij te monteren.  

Aerodynamica vermoed ik.

Het is niet voor niks dat de Model X er uit ziet als een blob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ir_fuel zei:

Aerodynamica vermoed ik.

Het is niet voor niks dat de Model X er uit ziet als een blob.

de S heeft een betere range dan de X.

en zoals jokke ook schreef. sneller laden ook.

als je leest dat jaguar al met zijn misnoegde klanten gaat samenzitten, weten ze toch ook al hoe laat het is. niet echt goede reclame voor een volledig nieuw segment dat ze aanboren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Cyrano.ak said:

Weervrouw Jill heeft wel 5 landen doorkruist met haar i-pace hé! 5 hé!

Als je vertrekt in Maastricht kan je er al 3 doen op minder dan een uur :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

That's my point. 😛

 

Volgens Jaguar:

De tocht bracht haar van Frankrijk naar Nederland en deed onderweg ook Luxemburg, België en Duitsland aan. In totaal werd er 326 km afgelegd en werd de eindstreep gehaald met nog 29 km op de teller. Voor deze uitdaging gebruikte de I-PACE snelwegen en moest hij winterse temperaturen trotseren om het eindpunt van de reis te bereiken (Maastricht, Nederland).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid