Ga naar inhoud

Jaguar I-Pace


Gast wooter

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ook deels te wijten aan de slechte staat van het UK EV netwerk, dat heeft niets te maken met Jaguar ;) 

Als er hier 5.000 model 3 wagens gaan rondrijden gaan die hetzelfde probleem hebben want de chargers zullen volzet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, dragonfly said:

Ook deels te wijten aan de slechte staat van het UK EV netwerk, dat heeft niets te maken met Jaguar ;) 

Als er hier 5.000 model 3 wagens gaan rondrijden gaan die hetzelfde probleem hebben want de chargers zullen volzet zijn.

Dat aantal zou het aantal Tesla's in België nog niet eens verdubbelen, en niet iedereen moet elke dag met zijn Tesla aan een supercharger staan. Het zou nog meevallen dus.

Het probleem is dat er buiten het Tesla netwerk armoe is qua laadopties, en de UK loopt dan nog aanzienlijk voor op ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag er niet aan denken dat ik in ieder BMW-topic ga zagen hoeveel meer die wel niet verbruiken dan mijn Audi. Of dat de brandstoftank van een A-klasse maar 40 liter kan bevatten en de mijne 50. Om maar iets te zeggen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag er niet aan denken dat ik in ieder BMW-topic ga zagen hoeveel meer die wel niet verbruiken dan mijn Audi. Of dat de brandstoftank van een A-klasse maar 40 liter kan bevatten en de mijne 50. Om maar iets te zeggen.

Dat is omdat Mercedes, BMW, Audi allemaal dezelfde brol is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, wooter zei:


Dat is omdat Mercedes, BMW, Audi allemaal dezelfde brol is.

In dat Tesla eigenaar topic zijn ze nochtans een goeie discussie aan het voeren over het beperkte rijbereik. 

Of kom je hier uw gal spuwen omdat er daar waarheden naar boven komen die je niet kan weerleggen met je mantel der liefde?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een idiote opmerking.

Meer nog, ik spuw daar ook mijn gal. Maar dat past niet in jouw plaatje om me af te schilderen als blinde tesla fanboy.

Gek dat als een ander merk dan te maken heeft met een groter beperkt rijbereik, dat een fijn interieur dat dan allemaal weer goed zou maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, J3nkins said:

Dan zijn we in se ook allemaal dezelfde mensen. 

Je komt nog altijd niet toe tot het beantwoorden van mijn vraag, dus bewijs je mijn punt. ktnxbye.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, wooter zei:

Je komt nog altijd niet toe tot het beantwoorden van mijn vraag, dus bewijs je mijn punt. ktnxbye.

Wat heb ik jou te bewijzen of te antwoorden? Je vertrekt van een idiote stelling en verwacht dan een serieus antwoord? Wat loop je toch iedereen uit te dagen en op de kast te jagen. Ik weet niet wie je hier wat moet komen bewijzen, maar 't is niet gezond meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop niet iedereen uit te dagen. Ik link een post van een I-Pace rijder die ontevreden is en de reacties zijn dat het maar goed is dat dergelijke discussie niet bij een BMW-Mercedes-Audi topic is, waarop ik opmerk dat bij die merken dat niet speelt want er fundamenteel geen verschil tussen die drie merken is... En dat vind jij dan een idiote stelling, maar je brengt geen argumenten aan waarom die stelling idioot zou zijn.

Aantal posts die gaan over de I-Pace bij jou: 0.

En ik daag jou uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stelling is dat Audi, BMW en Mercedes allemaal dezelfde brol is.

Dat heeft niks met I-Pace te maken, dacht ik? 

Je krijgt het laatste woord, je hebt de dikste. Blij nu? Doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, wooter zei:

Ik loop niet iedereen uit te dagen. Ik link een post van een I-Pace rijder die ontevreden is en de reacties zijn dat het maar goed is dat dergelijke discussie niet bij een BMW-Mercedes-Audi topic is, waarop ik opmerk dat bij die merken dat niet speelt want er fundamenteel geen verschil tussen die drie merken is... En dat vind jij dan een idiote stelling, maar je brengt geen argumenten aan waarom die stelling idioot zou zijn.

Aantal posts die gaan over de I-Pace bij jou: 0.

En ik daag jou uit?

Dat doe je zeer zeker.

Jammer om zien hoe jij hier met je toch wel dikke nek & profetie het allemaal wat verziekt.
Jammer ook van de interessante informatie die je te bieden hebt, want die gaat verloren tussen de rest.

Moest vanmorgen per direct aan u denken toen ik het nieuws zag.

#opzoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid