Ga naar inhoud

2018 Peugeot 508


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Zojuist, Tommie zei:

Op foto vond ik hem zéér knap, maar IRL is het een afknapper vind ik...

Idem, in die mate ontgoochelend dat ik me wel afvroeg of 't dezelfde auto betrof, éénmaal live gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, gTa said:

Maar als de bandbreedte minder zichtbaar is (meeste real world omstandigheden waarbij je niet zo goed onder de auto door kan kijken als op die foto)

Je bedoelt telkens je erachter rijdt, wat dus best wel vaak voor komt IRL? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nu een paar keer irl gezien en ik vind het nog altijd een heel mooie auto.

Dat verbredend effect waar iemand het over had, dat is die zwarte lijn op de koffer, vandaar dat je dat bij donkere kleuren niet hebt. (Het is trouwens ook die zwarte lijn die de achterkant van de 208 helemaal verkloot)

Ik blijf fan, vooral van de plug-in hybride dan, maar veel te duur, als ik dat bedrag ooit aan een auto kan en wil uitgeven zal het toch wel iets anders worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, ir_fuel zei:

Je bedoelt telkens je erachter rijdt, wat dus best wel vaak voor komt IRL? :D

't Is erg. Die peten in hun fokking eco-Renolts peizen dat ze op de fietspaden mogen rijden omdat ze zo'n smalle wielen hebben, gvd. Stoort me DANIG tijdens m'n forenzenritjes-per-bakfiets!! :angry: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het IRL toch nog altijd een mooie verschijning, maar wat je zei van die achterwielen klopt wel volledig. 

Bedankt @gTa, what has been seen :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

er stond zondag ene op de parking van de Delhaize, een zwarte sedan, op standaard wielen (nochtans al 17", denk ik):  wielen vielen veel te klein uit, en vallen inderdaad achteraan veel te te diep.  De dikke chromé boord rond de zijramen past totaal niet met de full-blackattitude die de achterlichtcluster uitschreeuwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/15/2019 at 1:57 PM, Tommie said:

Op foto vond ik hem zéér knap, maar IRL is het een afknapper vind ik...

Ik vind die auto al wat outdated aanvoelen, precies of hij rijdt al 4 jaar rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

En voor de 210ste verjaardag van het merk, de officiele aankondiging van de 508 PSE. (Peugeot Sport Engineered)

4rgym57b2mwv_800.jpg

liwyniubvjqm_800.jpg

33byfhrba8ev_800.jpg

5f3yl0vbzp7t_800.jpg

rmfy83rboass_800.jpg

340pk gecombineerd. 520Nm.
AWD.
Plug-In Hybrid 11,5kWh accu goed voor 42km puur elektrisch
200pk uit de 1.6 PureTech
De rest uit 2 elektromotoren, eentje op de achteras (die tot 190km/u) mee werkt en eentje vooraan.
0-100 in 5,2s top van 250km/u

Gaat waarschijnlijk alleen nogal duur zijn voor een Peugeot. (al heb ik dat gevoel tegenwoordig met veel auto's)

Maar ik zou nie nee zeggen om mijn 2006 partner2.0hdi om te ruilen voor deze in SW uitvoering.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ik ook wel, trouwens ik volg je stelling over de prijssetting. Zowel algemeen als bij Peugeot.

Ik kwam trouwens van de week nog bij mijn dealer. Die blijkt overgenomen te zijn door Van Mossel. Was niet bepaald een vooruitgang in de showroom. Half Peugeot / half Citroën. En 2 van de 4 verkopers zaten gewoon open en bloot in de toonzaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Kartfreak said:

Wil ik ook wel, trouwens ik volg je stelling over de prijssetting. Zowel algemeen als bij Peugeot.

Ik kwam trouwens van de week nog bij mijn dealer. Die blijkt overgenomen te zijn door Van Mossel. Was niet bepaald een vooruitgang in de showroom. Half Peugeot / half Citroën. En 2 van de 4 verkopers zaten gewoon open en bloot in de toonzaal...

Er komen normaal zelfs nieuwe concessies waar Peugeot, Citroën, DS en Opel in hetzelfde gebouw komen. Is in Sint-Niklaas al zo dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mij dan afvraag (en nie alleen bij Peugeot) als ge dit ziet, stance is gewoon zalig, wiel zo goed als gelijk met de buitenkant. Waarom kan dat niet bij een "gewone" uitvoering? Ziet er toch 10000000x beter uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Joske zei:

En voor de 210ste verjaardag van het merk, de officiele aankondiging van de 508 PSE. (Peugeot Sport Engineered)

4rgym57b2mwv_800.jpg

liwyniubvjqm_800.jpg

33byfhrba8ev_800.jpg

5f3yl0vbzp7t_800.jpg

rmfy83rboass_800.jpg

340pk gecombineerd. 520Nm.
AWD.
Plug-In Hybrid 11,5kWh accu goed voor 42km puur elektrisch
200pk uit de 1.6 PureTech
De rest uit 2 elektromotoren, eentje op de achteras (die tot 190km/u) mee werkt en eentje vooraan.
0-100 in 5,2s top van 250km/u

Gaat waarschijnlijk alleen nogal duur zijn voor een Peugeot. (al heb ik dat gevoel tegenwoordig met veel auto's)

Maar ik zou nie nee zeggen om mijn 2006 partner2.0hdi om te ruilen voor deze in SW uitvoering.

 

Zeer knap!

Al prijzen van gekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat over Diest, zal daar ook wel zo gebeuren vermoed ik. Maar nu toonde het allemaal nogal rommelig.
Van Mossel is overal, in Genk zag ik weinig verandering na de overname. Diest nog niet geweest nu. In Aarschot had mijn vrouw het ook over meerdere ingangen enkele weken geleden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Monterey Jack zei:

Er komen normaal zelfs nieuwe concessies waar Peugeot, Citroën, DS en Opel in hetzelfde gebouw komen. Is in Sint-Niklaas al zo dacht ik.

Klopt... Wel een lel van een showroom...

image.png.538977942f93df9a2f2f9ebf398c3b68.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid